Волан
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
И моя волан скърцаше и ме влудяваше
За това го разглобих и го извадих от кормилния прът
и смазах малко с грес по лагеруващите части.
Сега си е ОК
П.С. Волана излезе лесно от шлиците на кормилния прът за най-голямо мое учудване.
Само трябва да внимаваш с аър бега.
И задължително изключваш акумулатора преди това!

За това го разглобих и го извадих от кормилния прът
и смазах малко с грес по лагеруващите части.
Сега си е ОК

П.С. Волана излезе лесно от шлиците на кормилния прът за най-голямо мое учудване.
Само трябва да внимаваш с аър бега.
И задължително изключваш акумулатора преди това!
- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
На моя мисля че му скърца пласмасата зад него ...
Някаква идея може ли да мине без сваляне че нямам толкова голям ключ
Някаква идея може ли да мине без сваляне че нямам толкова голям ключ

- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Има оправия зимаш един спрей ВД-40 и пръскаш зад волана до дето можеш. Но не трябва да е на контакт докато пръскаш и после докато го разкарваш щото може да направиш някои грешка на Аърбега и да светне някои лампа. При мен спря да скърца.
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
И аз се пробвах в началото, както каза Se7ven, с пръскане зад
волана, но уви, при мен нищо не се получи.
След това пробвах да смажа(напръскам с WD40) долния лагер
на кормилния прът (този който се намира малко над рейката),
но уви, отново никакъв резултат.
На края свалих волана и като видях от къде идва скърцането
разбрах, че при мен е било абсолютно безмислено да пръскам
отзад, отгоре, отдолу без волана да е свален.
Та пробвай първо без да сваляш волана,
щом колегата Se7ven казва, че при него е подействало.
Успех, че иначе т'ва скърцане много дразни.
волана, но уви, при мен нищо не се получи.
След това пробвах да смажа(напръскам с WD40) долния лагер
на кормилния прът (този който се намира малко над рейката),
но уви, отново никакъв резултат.
На края свалих волана и като видях от къде идва скърцането
разбрах, че при мен е било абсолютно безмислено да пръскам
отзад, отгоре, отдолу без волана да е свален.
Та пробвай първо без да сваляш волана,
щом колегата Se7ven казва, че при него е подействало.
Успех, че иначе т'ва скърцане много дразни.
- sani
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 ti Compact
А е много вероятно "скърцането" да не идва от никакви лагеруващи части, а нещо по-неприятно! А именно може да ти "скърца" лентовия кабел (някой го наричат "охлюв"), по който се предава напрежение към клаксона и еърбега! Има оправия, но е малко по сложно разглабянето и най-вече зацепването при самото сглобяване след като е "смазан" самия кабел. Трябва да се зацепи в такова положение, че при ляв завой да се натегне, но така че да не се скъса, а при десен да се развие, но не толкова, че да се прегъне! Пробвай да диференцираш дали скърцането е "по-метално" или бие на скърцане като от триене на пластмасови детайли. Ако е втория тип скърцане, най-вероятно е лентовия кабел. Ако е първия - колегите вече ти дадоха съвет!
Успех!
Успех!
- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
Направо си е на пластмаса.
Ще търся ключ да свалям геврека, то се е видяло. Благодаря за ценното инфо.
Ще търся ключ да свалям геврека, то се е видяло. Благодаря за ценното инфо.
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Става с ключа за гумите изпробвал съм го, а ако имаш гедоре с камък 16 и удължител ще е най-добре. 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
Lacho_ написа:Става с ключа за гумите изпробвал съм го, а ако имаш гедоре с камък 16 и удължител ще е най-добре.
Страхотна информация ! Благодарско ! Не се бях замислял че ще стане .
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани