Претрисане при палене
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Претрисане при палене
Здравейте,
Знам, че за играенето на оборотите е писано хиляди пъти, но при мен е малко по-различно. Когато запаля, колата започва да претриса и оборотите падат. Ако на празен ход е на 900, при палене падат до 700 и пак се качват до 900, но никога повече от това. Когато колата загрее, оборотите играят между 850-950 през повечето време.
Изчистил съм стъпковото моторче, сменени всички вакумни маркучи и после мнооого обилно пръскане със спрей за карбуратори (добре че не се запалих), въздушен филтър, картерна вентилация, свещи, почистих колекторите и съм пробвал със 3 броя дебитомери. Разлика няма никаква.
Някой има ли идея, къде може да се крие проблема, защото вече ме е срам когато паля колата. Направо цялата се тресе.
Почти целия двигател е разглобяван, сменил съм доста неща със нови, но този проблем ме мъчи вече една година.
Като краен варянт мисля да отворя дебитомера и да се опитам да го настроя със врътките върху кутията. Този начин обаче доста ме притеснява, понеже трябва да го правя на око/слух. Имате ли някакви други предположения.
Благодаря.
ПС: Знам, че на модераторите като видят заглавието лошо ще им стане, за което се извинявам, но съм пробвал почти всичко, което може да се намери в Интернет, но без резултат.
Знам, че за играенето на оборотите е писано хиляди пъти, но при мен е малко по-различно. Когато запаля, колата започва да претриса и оборотите падат. Ако на празен ход е на 900, при палене падат до 700 и пак се качват до 900, но никога повече от това. Когато колата загрее, оборотите играят между 850-950 през повечето време.
Изчистил съм стъпковото моторче, сменени всички вакумни маркучи и после мнооого обилно пръскане със спрей за карбуратори (добре че не се запалих), въздушен филтър, картерна вентилация, свещи, почистих колекторите и съм пробвал със 3 броя дебитомери. Разлика няма никаква.
Някой има ли идея, къде може да се крие проблема, защото вече ме е срам когато паля колата. Направо цялата се тресе.
Почти целия двигател е разглобяван, сменил съм доста неща със нови, но този проблем ме мъчи вече една година.
Като краен варянт мисля да отворя дебитомера и да се опитам да го настроя със врътките върху кутията. Този начин обаче доста ме притеснява, понеже трябва да го правя на око/слух. Имате ли някакви други предположения.
Благодаря.
ПС: Знам, че на модераторите като видят заглавието лошо ще им стане, за което се извинявам, но съм пробвал почти всичко, което може да се намери в Интернет, но без резултат.
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Претрисане при палене
Масло гори ли ? Компресията мерил ли си ? Тая глава на 300К + километра правена ли е скоро ?Доста работи има, които за кола на 15+ години и бог знае колко км може да я докарат до такова поведение, освен разбира се периферията която ти вече казваш си проверил ...
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Претрисане при палене
Главата е сменяна преди 3000 км, компресията си е добре, масло ми гори малко.
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Претрисане при палене
При това положение ако си убеден, че компресията е в нормите (не по-висока и не по-ниска) от това което си изброил, не споменаваш да си сменял стъпковия мотор, а само си чистил (пробвай с друг) ,иначе 97% от случаите ламбдата трябва да е причината за играенето когато загрее ако няма проблеми с вакумите ... И друго когато я изрежеш в червеното и цепнеш съединител успокоява ли оборотите или става мазало и почти гасне 500-700 об? Ходи на диагностика и за бенз. система.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Претрисане при палене
zafirovp написа:Здравейте,
Знам, че за играенето на оборотите е писано хиляди пъти, но при мен е малко по-различно. Когато запаля, колата започва да претриса и оборотите падат. Ако на празен ход е на 900, при палене падат до 700 и пак се качват до 900, но никога повече от това. Когато колата загрее, оборотите играят между 850-950 през повечето време.
Изчистил съм стъпковото моторче, сменени всички вакумни маркучи и после мнооого обилно пръскане със спрей за карбуратори (добре че не се запалих), въздушен филтър, картерна вентилация, свещи, почистих колекторите и съм пробвал със 3 броя дебитомери. Разлика няма никаква.
Някой има ли идея, къде може да се крие проблема, защото вече ме е срам когато паля колата. Направо цялата се тресе.
Почти целия двигател е разглобяван, сменил съм доста неща със нови, но този проблем ме мъчи вече една година.
Като краен варянт мисля да отворя дебитомера и да се опитам да го настроя със врътките върху кутията. Този начин обаче доста ме притеснява, понеже трябва да го правя на око/слух. Имате ли някакви други предположения.
Благодаря.
ПС: Знам, че на модераторите като видят заглавието лошо ще им стане, за което се извинявам, но съм пробвал почти всичко, което може да се намери в Интернет, но без резултат.
Колега, на дебитомера се гледат живите данни за да се разбере какво е състоянието му. За това дали двигателя смуче паразитен въздух се измерва вакума в смукателният колектор. За високите обороти, ето един случай отпреди няколко дни- колегата почистил дроселовата клапа и след това празните обороти се вдигнали на 900, причината се оказа, че някога дроселовата клапа е регулирана с малък отвор, с течение на времето този отвор се е запълнил с мръсотия, след почистването на клапата отвора отново се появил и от там са се вдигнали оборотите, след корекция на клапата се нормализираха.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Претрисане при палене
Диагностика е правена няколко пъти. Това за живите данни и вакума ще го имам в предвид. Някой дали има представа колегата sachs дали може да направи такава диагностика, че в понеделник съм при него, а сега не искам да го безпокоя.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани