M40B18 разкачен кабел при ECU и проблем с паленето
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
M40B18 разкачен кабел при ECU и проблем с паленето
Последните дни почнах да разхвърлям колата поради проблем който имам от доста време (колата пали трудно понякога, някои дни си пали от раз без проблеми, някой дни пада акумулатора от въртене и неще да запали)
Пускал съм 2 пъти тема разни идеи бяха дадени проверени не е от там проблема доста въпроси зададени останаха не отговорени но няма значение...
Та реших да почна да отписвам едно по едно нещата като почна от алармата утре ще я разкача тотално за всеки случай но не намерих кабел от нея отиващ до я помпа я ECU
Та днес стигнах до ECU-то и гледам вътре нали сложени са емулаторите за газовата и по едно време тоя кабел откачен вътре но си нямам и на идея за какво е изглежда оригинален поне буксата
Кабела е сиво със черно снимката не е добро качество но ако някой има идея за какво може да е този кабел че влиза в големия сноп и из пластмаси не мога да го проследя.
http://imageshack.us/f/849/jf0y.jpg
(знам че иска почистване ама първо предпочитам да оправя проблема..)
И един въпрос като е на контакт трябва ли да върти помпата или чак когато почне да върти стартера тогава трябва да тръгва помпата защото на другата кола (seat toledo) помпата почва да върти още като е само на контакт.
ПС: еми слагам я като линк уж маркирах линка и кликнах img ама..
Пускал съм 2 пъти тема разни идеи бяха дадени проверени не е от там проблема доста въпроси зададени останаха не отговорени но няма значение...
Та реших да почна да отписвам едно по едно нещата като почна от алармата утре ще я разкача тотално за всеки случай но не намерих кабел от нея отиващ до я помпа я ECU
Та днес стигнах до ECU-то и гледам вътре нали сложени са емулаторите за газовата и по едно време тоя кабел откачен вътре но си нямам и на идея за какво е изглежда оригинален поне буксата
Кабела е сиво със черно снимката не е добро качество но ако някой има идея за какво може да е този кабел че влиза в големия сноп и из пластмаси не мога да го проследя.
http://imageshack.us/f/849/jf0y.jpg
(знам че иска почистване ама първо предпочитам да оправя проблема..)
И един въпрос като е на контакт трябва ли да върти помпата или чак когато почне да върти стартера тогава трябва да тръгва помпата защото на другата кола (seat toledo) помпата почва да върти още като е само на контакт.
ПС: еми слагам я като линк уж маркирах линка и кликнах img ама..
Последна промяна agstyles на 01 Авг 2013, 22:49, променена общо 1 път
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M40B18 разкачен кабел при ECU и проблем с паленето
Снимката ти не се вижда или поне при мен е така.
Re: M40B18 разкачен кабел при ECU и проблем с паленето
Кабела все още не се знае от къде е но пък след дооста време най накрая е оправен проблема със запалването оказа се че е скапаната аларма баси толкова време да се чудиш кво и има на колата то щот некъв некадърник не знае как да сложи както трябва и още повече малко мозък се иска да се види че аларма за 20 кинта не е добре идея да бара по двигателя...
Най накрая мога да си покарам колата нормално..
Anyway кабела мистерия вързах го и затворих така не виждам разлика за какво ли е бил разкачен мислих да не е нещо заради газовата ама нямам си и на идея и влиза в големите снопове не мога да проследя къде отива...
Най накрая мога да си покарам колата нормално..
Anyway кабела мистерия вързах го и затворих така не виждам разлика за какво ли е бил разкачен мислих да не е нещо заради газовата ама нямам си и на идея и влиза в големите снопове не мога да проследя къде отива...
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани