M52B28 спира да върви СЛЕД затопляне - ПОПРАВЕН

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

M52B28 спира да върви СЛЕД затопляне - ПОПРАВЕН

Мнение от kokok0 » 09 Ное 2012, 19:55

Здравейте,

Колата е 96-та г. Е36 с газов инжекцион. Никакви проблеми вече повече от година.
Днес се случи неволята, която не ми дава мира.
Независимо дали е студена или топла,
след първото палене(като преди това не е палена поне 30-40мин.) е супер, върви идеално.
Но загася ли я и я запаля отново сякаш става друг автомобил: не върви, мудна е много осезаемо,
нестабилни обороти и на газ и на бензин. Появи се и цъкащ звук от инжекторите досущ като на
шевна машина. В момента, в който прехвърли на газ започват да се чуват газовите дюзи,
а бензиновите спират да шумят, но работата не се повлиява от преминаването.
Следобед я запалих студена и 15км градско я мачках и беше супер. Прибрах се загасих я,
преброих до 10, запалих я и смърт за ухото. Форсира се бавно и с нежелание, боботи и това си е.
Знам, че трябва да я закача на комп, но до понеделник ще се побъркам. Минаха ми идеи
за датчик на колянов вал или на разпределителен, дебитомер, смесване на бензин с газ,
свещи (които проверих и не личи да е от тях), като цяло не звучи като на липсващ цилиндър...
Утре ще меря датчиците, а дотогава тайно ще се надявам някой да подхвърли нещо...

Поздрави !
Последна промяна kokok0 на 13 Ное 2012, 23:19, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: M52B28 спира да върви СЛЕД повторно палене/шум от инжект

Мнение от ~Мишо~ » 09 Ное 2012, 22:24

:yes: Мери датчиците, и по-внимателно на р. валове.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 15.02.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 купе

Re: M52B28 спира да върви СЛЕД повторно палене/шум от инжект

Мнение от niko123 » 10 Ное 2012, 8:45

Датчик разпределителен вал.Щом чуваш силен шум от дюзите,значи се включват и шесте едновременно.А това може да се случи, от укасял датчик на разпределителния вал.Попринцип диагностиката ги хваща тези датчици баз проблем,затова я закачете да се види сас сигурност,че нови тези датчици не са много евтини.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: M52B28 спира да върви СЛЕД повторно палене/шум от инжект

Мнение от kokok0 » 10 Ное 2012, 19:22

Замерих датчика на разпределителния вал и показанията са на снимките, както и снимка от ауто дата.
Инжекторите толкова силно плякат, че като си сложа ръката върху смукателя, ги усещам!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: M52B28 спира да върви СЛЕД затопляне - ПОПРАВЕН

Мнение от kokok0 » 13 Ное 2012, 23:22

Да наистина всички инжектори явно са работели заедно на куп и това се оказа от датчик разпределителен вал!
В сервиза на Ники в Люлин беше подменен с нов, забърсаха се грешки мрешки и колата лети!
Хвала на "такъви" хора :)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook