Претриса тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- niki7o0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: гр.Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 316и
- Мечтае да кара: М5/М3
Претриса тдс
Така имам няколко въпроса относно тдс-а Като я запаля двигателя както си работи равномерно се получава едно претрисане и пак се оправя и така на интервали се получава претрисането... от какво може да се получава ?? от дюзите възможно ли е...(казаха ми че са наред както и помпата) помпата в резервоара оказва ли влияние? също така и някой датчик ?
двигателя е със чип и доста пуши от какво се получава.....при леко подаване на газта
двигателя е със чип и доста пуши от какво се получава.....при леко подаване на газта
- tsvetigster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 11.09.2007
Re: Претриса тдс
Имах същия проблем преди година.Проблема беше тази умна дюза как то и казват леко сълзеше,огледай я хубаво.Смених я и проблема се оправи.
- niki7o0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: гр.Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 316и
- Мечтае да кара: М5/М3
Re: Претриса тдс
tsvetigster написа:Имах същия проблем преди година.Проблема беше тази умна дюза как то и казват леко сълзеше,огледай я хубаво.Смених я и проблема се оправи.
колега свалях ги да ги нося на диагностика казаха че всички са наред както и помпата...
Re: Претриса тдс
Пробвай с добавка в горивото. Аз съм лекувал доста проблеми така. А иначе проблема ти е със сигурност в горивната система. Започваш от резервоара и стигаш до ГНП то проблема е някъде по средата. Препоръчвам ти да си смениш и горивния филтър ако не си го сменял скоро, доста често се запушват.
- niki7o0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: гр.Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 316и
- Мечтае да кара: М5/М3
Re: Претриса тдс
maxi-mix написа:Пробвай с добавка в горивото. Аз съм лекувал доста проблеми така. А иначе проблема ти е със сигурност в горивната система. Започваш от резервоара и стигаш до ГНП то проблема е някъде по средата. Препоръчвам ти да си смениш и горивния филтър ако не си го сменял скоро, доста често се запушват.
така проблема се управи след като откачих електронната дюза..спря да тресе и да пуши....сложих друга дюза и пак така се получава защо?
- tsvetigster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 11.09.2007
Re: Претриса тдс
Щом дюзите са ок, помпата е ок . Колегата ти е дал точния съвет. Сменяш горивния филтър и добра добавка. Погледни цедката на помпата в резервоара. Мисля, че няма смисъл да слагаш друга дюза /за тази с кабелчето говоря/. Щом не тече значи е наред /по мое скромно мнение/.
- niki7o0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: гр.Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 316и
- Мечтае да кара: М5/М3
Re: Претриса тдс
tsvetigster написа:Щом дюзите са ок, помпата е ок . Колегата ти е дал точния съвет. Сменяш горивния филтър и добра добавка. Погледни цедката на помпата в резервоара. Мисля, че няма смисъл да слагаш друга дюза /за тази с кабелчето говоря/. Щом не тече значи е наред /по мое скромно мнение/.
Филтъра съм го сменил,цедката в резервоара си е ок...Но защо като откача буксата на електронната дюза се маха проблема като я закача почва да претриса на интервали и при леко подаване на газта пуши...без нея е 0к



Каква добавка да сипя... препоръчайте някоя

- tsvetigster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 11.09.2007
Re: Претриса тдс
ми закарай я на диагностика 

Re: Претриса тдс
По принцип щом откачиш кабела, колата започва да работи по определени закодирани стойности, които могат да ти дават по-голям разход и по никакъв начин не се контролират от датчиците за налягане в системата и т.н. (минава на автопилот горивната система).
Ако умната дюза има проблем тогава тече и дава тези симптоми които ти си описал. Най-добре добавка има цяла тема в Е46 раздела погледния отнася се за твоя мотор също (320д преди фейса е на сущия принцип като Е36 тдс), има много препоръчвани добавки.
Но щом го прави само когато закачиш и откачиш буксата на дюзата значи диагностика и ще си покаже.
Ако умната дюза има проблем тогава тече и дава тези симптоми които ти си описал. Най-добре добавка има цяла тема в Е46 раздела погледния отнася се за твоя мотор също (320д преди фейса е на сущия принцип като Е36 тдс), има много препоръчвани добавки.
Но щом го прави само когато закачиш и откачиш буксата на дюзата значи диагностика и ще си покаже.
Re: Претриса тдс
Ще следя темата с интерес, защото и моя тдс започна да тресе.
Пробвах с масло в нафтата - не се оправя.
Пробвах с хубава нафта, поне така си мисля - не се оправи.
В събота ще пробвам да откача буксата на умната дюза, да видим какво ще се получи.
Пробвах с масло в нафтата - не се оправя.
Пробвах с хубава нафта, поне така си мисля - не се оправи.
В събота ще пробвам да откача буксата на умната дюза, да видим какво ще се получи.
Re: Претриса тдс
niki7o0o написа:tsvetigster написа:Щом дюзите са ок, помпата е ок . Колегата ти е дал точния съвет. Сменяш горивния филтър и добра добавка. Погледни цедката на помпата в резервоара. Мисля, че няма смисъл да слагаш друга дюза /за тази с кабелчето говоря/. Щом не тече значи е наред /по мое скромно мнение/.
Филтъра съм го сменил,цедката в резервоара си е ок...Но защо като откача буксата на електронната дюза се маха проблема като я закача почва да претриса на интервали и при леко подаване на газта пуши...без нея е 0к![]()
![]()
Каква добавка да сипя... препоръчайте някоя
Колега какво означава че се маха проблема , колата започва да върви като щурава или ти просто никога не си карал читав тдс . Без да се засягаш ( нямам такова намерение ) просто дай информация какво рзбираш под това че се оправя , само прекъсването или като цяло си се оправя вървежа на колата. Ако е пъхната буксата ЕКУ очаква коректни стойности от този сензор който му казва кога се впръсква горивото демек показание за аванса на гнп , ако няма нормални стойности или те се менят както си искат ЕКУ се шашка и подава сътветните команди на авансатора и се получава каша-маша. Махайки буксата на обердюзата ЕКУ приема аварийни стойности и би трябвало да светне лампа на таблото , но чак пък да започва да върви нормално колата някак си не може спъната и с повишен разход в някои режими. Причината може да не е в самата дюза и сензора ъм нея , а някъде по трасето на кабела или самата букса . Затова най-простото е да замериш през буксата на дюзата елекрическото съпротивление на сензора което трябва да е в границите 100-110 ома . Имаш ли такива стойности търси прекъсване по кабела.
- niki7o0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: гр.Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 316и
- Мечтае да кара: М5/М3
Re: Претриса тдс
vladobate написа:niki7o0o написа:tsvetigster написа:Щом дюзите са ок, помпата е ок . Колегата ти е дал точния съвет. Сменяш горивния филтър и добра добавка. Погледни цедката на помпата в резервоара. Мисля, че няма смисъл да слагаш друга дюза /за тази с кабелчето говоря/. Щом не тече значи е наред /по мое скромно мнение/.
Филтъра съм го сменил,цедката в резервоара си е ок...Но защо като откача буксата на електронната дюза се маха проблема като я закача почва да претриса на интервали и при леко подаване на газта пуши...без нея е 0к![]()
![]()
Каква добавка да сипя... препоръчайте някоя
Колега какво означава че се маха проблема , колата започва да върви като щурава или ти просто никога не си карал читав тдс . Без да се засягаш ( нямам такова намерение ) просто дай информация какво рзбираш под това че се оправя , само прекъсването или като цяло си се оправя вървежа на колата. Ако е пъхната буксата ЕКУ очаква коректни стойности от този сензор който му казва кога се впръсква горивото демек показание за аванса на гнп , ако няма нормални стойности или те се менят както си искат ЕКУ се шашка и подава сътветните команди на авансатора и се получава каша-маша. Махайки буксата на обердюзата ЕКУ приема аварийни стойности и би трябвало да светне лампа на таблото , но чак пък да започва да върви нормално колата някак си не може спъната и с повишен разход в някои режими. Причината може да не е в самата дюза и сензора ъм нея , а някъде по трасето на кабела или самата букса . Затова най-простото е да замериш през буксата на дюзата елекрическото съпротивление на сензора което трябва да е в границите 100-110 ома . Имаш ли такива стойности търси прекъсване по кабела.
не казвам че върви повече говоря за тва тресене...при закачена букса на интервали както работи претриса и когато е откачена не прави така....понеделник ще я заведа на лекар да видим какво ще кажат и ще и сложа някой добавка
Re: Претриса тдс
Как я откачаш тая букса? Аз се пробвах и не успях, немога да си навра ръкъта, трябва да сваля колектора... Идеи за без да го свалям?niki7o0o написа:...не казвам че върви повече говоря за тва тресене...при закачена букса на интервали както работи претриса и когато е откачена не прави така....понеделник ще я заведа на лекар да видим какво ще кажат и ще и сложа някой добавка
И ако спира да тресе, когато "умната дюза" не е закачена, това означава ли, че плунжера в дюзата се мята както иска и дава грешни данни? Ако има боклуци и плунжера не се движи равномерно?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Претриса тдс
Не е от дюзата това тресене, позацапала е плочката на помпата, най лесно е с добавка за почистване на горивна система за дизел и каране на извънградско.

Re: Претриса тдс
Можеш ли да препоръчаш добавка?vld написа:Не е от дюзата това тресене, позацапала е плочката на помпата, най лесно е с добавка за почистване на горивна система за дизел и каране на извънградско.
И как да разбера дали моето ГНП е с писти или безконтактен четец?
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани