м40б18- ниска компресия първи цилиндър
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
м40б18- ниска компресия първи цилиндър
Скоро сложх газ на колата, върпеки че чатка зверски и ми е ясно какъв ремонт следва, но новото което ми казаха е,че компресията на първи цилиндър ми е малка, когато е на ниски обороти но се повишава когато се вдигнат оборотите.
До тук добре- някой клапан не затваря както трябва, което ще се оправи със смяна разпределителен, кубилици и повдигачи.
Има нещо което ме притеснява обаче повече... на 1000км колата си хапва по литър масло и ме навежда на мисълта, че май няма да се размина със смяна на гумички.. май ще иска и сигменти
Та въпроса ми е - какво значи да няма компресия на ниски обороти, но на високи да идва... има ли шанс да се размина само със смяна на разпределителния, кубилиците повдигачите, гумички + маслената тръбичка + гарнитури, масла филтри и тн и тн... ремонт който е равен на не по-малко от 600лв, но ако ми сервират че трябва и сигменти нз какво да правя... знам че смяна на мотора е мн по-добър варянт но едва ли ще си намеря читава ис-ка и дали м42 се справя добре на газ като м40?
До тук добре- някой клапан не затваря както трябва, което ще се оправи със смяна разпределителен, кубилици и повдигачи.
Има нещо което ме притеснява обаче повече... на 1000км колата си хапва по литър масло и ме навежда на мисълта, че май няма да се размина със смяна на гумички.. май ще иска и сигменти

Та въпроса ми е - какво значи да няма компресия на ниски обороти, но на високи да идва... има ли шанс да се размина само със смяна на разпределителния, кубилиците повдигачите, гумички + маслената тръбичка + гарнитури, масла филтри и тн и тн... ремонт който е равен на не по-малко от 600лв, но ако ми сервират че трябва и сигменти нз какво да правя... знам че смяна на мотора е мн по-добър варянт но едва ли ще си намеря читава ис-ка и дали м42 се справя добре на газ като м40?
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър
колега и мойта гореше по толкова масло и като свалих сигментите си бяха отишли отдавна излезнахами по 50 лв. на цилиндър и аз мислех за друг мотор ама се отказах и дати кажа май беше грешка по добре да бях сложил 1.8is щото и лагери и повдигачи и шлаифане глава клапани др. нешта 700лв. за майстор несам давал
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър
Как са я измерили на високи обороти ? Доколкото знам , компресията се мери на стартер . Те значи са запалили двигателя на 3 цилиндъра .
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър
да, когато колата работи на място е сякаш на 3 цилиндъра, като и дам гас се оправя но на ниски е отфратително да я слушаш
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър
Компресия се мери както колегата каза на стартер ,така и на свалени свещи и въздушен филтър.Бих ти препоръчал от колега мотор за смешна сума,дори и да има нещо минимално да се преправи при слагането пак ще останеш по доволен
.Говора за м50б20 оборудван,а това м40 да дадеш пари за ремонт не си заслужава,тия пари ще ти отидат за газово
.1Л масло на 1000км. не е малко,при положение,че трябва да дърпа към 80-100грама.


БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър
м43 също е добър вариант и се разбира прекрасно с газовата 

- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър
да,но той пък е с евс ... аз съм се ориентиръл към двигател, но мисълта ми беше дали за 382 000 км сигментите са си отишли според вас 

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър
Болката на М40 в разпределителния вал и обкръжение идва от друго място, не си заслужава ремонта, търси друг мотор
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър
сега
колко са тези ниски об/мин.дето са ги мерили(да предположим стартер)Ми как тогава я измериха на високи обороти?Да не е да имат такова пусково къде във Ф1 стартират моторите
Тоз мотор е покойник аз бих пуснал шестак
за сигментите предполагам няма да е в тях проблема но пак зависи как е експлоатиран двигателя => би трябвало на всички цилиндри да имаш понижена компресия(е не е задължително де)
и като го сцепиш с брадвата
ше разбереш
колко са тези ниски об/мин.дето са ги мерили(да предположим стартер)Ми как тогава я измериха на високи обороти?Да не е да имат такова пусково къде във Ф1 стартират моторите

Тоз мотор е покойник аз бих пуснал шестак

за сигментите предполагам няма да е в тях проблема но пак зависи как е експлоатиран двигателя => би трябвало на всички цилиндри да имаш понижена компресия(е не е задължително де)
и като го сцепиш с брадвата

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър
първо да сцепи лагерите на коляновия вал и ще разбере истината къде се крие
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър
Ако човека който ще ти прави ремонта е кадърен мисля, че си заслужава читаво м40 си е екстра от 2 години си го карам и нямам никви проблеми, сменяйте си маслата на 8 9 хил а не да карате докато стане чорба
иначе и разхода си е доста приличен, абе с 1 дума аз немога да се оплача от този мотор




По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър
много се чудя дали ако ремонта се направи с хубави части ще излезе споучлив ... някой казват,че на този мотор колкото и ремонта да му правиш след няколко месеца пак се разтропва... дали наистина е така?
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър
nikolay_pz написа:много се чудя дали ако ремонта се направи с хубави части ще излезе споучлив ... някой казват,че на този мотор колкото и ремонта да му правиш след няколко месеца пак се разтропва... дали наистина е така?
Ако не плащаш като мен за майсторлъка да,но ако си плащаш като ПОП...ела да ти дам моя ИС след ревизия на главата,отколкото да ги дадеш за ремонт,просто не си заслужава,взимай мотор с ангренажна верига...особенно някой шестак

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър
Първо ремонтирай лагерите на коляновия вал с читави, после главата, но първо направи груба сметка на ценоразписа и тогава действай
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър
NikiNikolov написа:Първо ремонтирай лагерите на коляновия вал с читави, после главата, но първо направи груба сметка на ценоразписа и тогава действай
груба сметка... = на колкото два нови двигателя

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани