помощ за бял дим от ауспуха

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 15.09.2005
Местоположение: Стамболийски
Пол: Мъж
Кара: x5
Мечтае да кара: Камаро
Детайли за колата: x5 3,0d 2003

помощ за бял дим от ауспуха

Мнение от dog » 26 Сеп 2005, 10:53

мом4ета помагаите скоро си купих 318и м40 което бе6е премятано по таван но двигателя бе6е оцелял по4ти го оправихме но сега имам следния проблем когато запалим мотора няма проблем но след като достигне нормална температура от ауспуха запо4ва да излиза бял дим като комин ина4е вси4ки показатели са наред дали при премятането нещо се е сдухало :help:
завинаги с BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 26 Сеп 2005, 18:26

бял дим = вода в цилиндрите :arrow: пукната гарнитура, пукната/крива глава
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 26 Сеп 2005, 19:02

Ако колата е седяла много време без да е палена по някога се получава конденз във изпускателанта система и това пак се изразява в бял дим ... ако след 2-3 часа работа на двигателя не се махне .. Иванчо е дал правилния отговор :idea:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 15.09.2005
Местоположение: Стамболийски
Пол: Мъж
Кара: x5
Мечтае да кара: Камаро
Детайли за колата: x5 3,0d 2003

Мнение от dog » 27 Сеп 2005, 8:29

много кофти ще видим като поработи малко дали ще се оправи ако ли не знаете ли колко струва глава 2ра употреба
завинаги с BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 27 Сеп 2005, 8:47

Бате, нещата не се оправят сами! Пробвай с някаква добавка (има на Holts-Wondarvelt) за 15-20лв и си готви парички за друг мотор. При търкалянето може да е пукнал и блока ... >Тука< има един доста добър мотор, още се продава ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от vankata™ » 27 Сеп 2005, 9:50

Затова аз имам един принцип - никога не карай удряна кола, ударишли я правиш и продаваш!Щото ето сега какви работи стават!Каквото и да е ще е доста скъпо, така че дупе да ти е яко!

Англичаните имат една много добра приказка, всички я знаете- "Евтиното винаги е по-скъпо", а ние си сме си я перефразирали - "Не сме толкова богати, че да си купуваме евтини неща"!Не се заяждам, ако можем с нещо да ти помогнем - свиркай!
::: vankata™ :::

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Мнение от Gancho » 27 Сеп 2005, 13:42

Една глава като за теб не оборудвана(без вал,кобилици и повдигачи) е някаде около 200-250лв.Поне моята е взех за толкова преди нова година :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 27 Сеп 2005, 13:45

Вадиш свещите и въртиш на стартер, ако излезе вода от някоя от дупките за свещите - спукана ти е работата. Не забравяй да го правиш при горещ двигател.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 27 Сеп 2005, 15:16

kopchev написа:Вадиш свещите и въртиш на стартер, ако излезе вода от някоя от дупките за свещите - спукана ти е работата. Не забравяй да го правиш при горещ двигател.
Свещите на горещ двигател се отвиват просто супер (ако се отвият, де ;) ).
За да излезе вода (а не бензин), горивната система трябва да е без налягане. И да излезе вода, пак не се знае от глава ли е, от гарнитура, или от блок. Белия дим е достатъчен признак, особено това, че е само като загрее мотора. Тогава чарковете се разширяват (и пукнатините също).
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 15.09.2005
Местоположение: Стамболийски
Пол: Мъж
Кара: x5
Мечтае да кара: Камаро
Детайли за колата: x5 3,0d 2003

Мнение от dog » 27 Сеп 2005, 15:18

благодаря ви сега да видим какъв е проблема и дано да е по безболезнен ще пиша като разбера за да се знае и от колеги :shock:
завинаги с BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 26.10.2005
Местоположение: гр. Благоевград

Мнение от MAGNAT » 27 Ное 2005, 0:43

не пла6ете мом4ето,и моита пу6и така бях до емигелкар,и 4овека каза 4е сигурно е от това 4е моита нямала ламдаа сонда,а е трябвало да има
Газ,смyкач и ляв мигач

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 27 Ное 2005, 2:02

Не са ми ясни тия димовете :mhihi:..........бе я земете излезте и духнете два пъти да видите къв бял дим излиза :idea: ...........да не са ви спукани главите а :?: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 12.01.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от Boce » 27 Ное 2005, 17:54

И при мене го има тоя дим ама шот сам дизел и е само като запаля така че се надявам че е кондез при мен нали?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 15.09.2005
Местоположение: Стамболийски
Пол: Мъж
Кара: x5
Мечтае да кара: Камаро
Детайли за колата: x5 3,0d 2003

Мнение от dog » 28 Ное 2005, 16:38

така малко се забавих с това какво е станало след като го подкарахме но ето вече 1000км и няма никакъв проблем няма пушек и всичко работи на шест бях на дианостика в бош там ми казаха че всички системи и показатели са перфектни момчето ми каза че при тази работа на мотора и тези показатели не е възможно да има проблем а пушека изчезна почти веднага след подкарването така че се надявам да си остане така на шест
завинаги с BMW

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 28 Ное 2005, 16:47

Сега изчакай пак да стане студено и ще видиш пак пушек :)
Аз сутрин като тръгвам за работа карам първи в колоната, такъв пушек излиза, че никой не смее да ме изпревари :). А като се стопли времето все едно нищо не е било.
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook