Нормално ли е при сглобен кардан
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Нормално ли е при сглобен кардан
Нормално ли е при сглобен кардан да се виждат така шлиците?

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Нормално ли е при сглобен кардан
Напълно нормално !
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Нормално ли е при сглобен кардан
И при мен се виждат
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Нормално ли е при сглобен кардан
ръб написа:И при мен се виждат
В повечето случаи се виждат..... Целта е да има място , когато се налага да се прибере кардана към аксиалния лагер , за да може да се отдели от скоростната кутия ...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Нормално ли е при сглобен кардан
Намажи ги обилно с грес за да не хващат боклуци и ръжди и карай 


- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Нормално ли е при сглобен кардан
Филма е, че като тръгнах да сменям висящия лагер половин час съм го брулил с чука тоя кардан да се раздели. То е страхотен спек навътре по шлиците (главно ръжда), макар да има оплътнителна гумичка. После мазах ли маазах
- ivan_dalaverata1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 14.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i Vanos
- Мечтае да кара: BMW e36 325i Vanos
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Нормално ли е при сглобен кардан
В повечето случаи карданите не са бутани като доидат в Бг
Или ако са бутани е било отдавна.Това е нормално да се виждат шлиците на кардана първо за да има на каде да го прибереш като сменяш части от двигателя на заде към дифа и второ при евентуален удар недай си боже кардана да не се гъне като двигателя мръдне на заде ами да си се прибере и да си остане здрав.


- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Нормално ли е при сглобен кардан
shengi написа:В повечето случаи карданите не са бутани като доидат в БгИли ако са бутани е било отдавна.Това е нормално да се виждат шлиците на кардана първо за да има на каде да го прибереш като сменяш части от двигателя на заде към дифа и второ при евентуален удар недай си боже кардана да не се гъне като двигателя мръдне на заде ами да си се прибере и да си остане здрав.
много точно обеснено колега

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Нормално ли е при сглобен кардан
Основната задача на шлиците е да осигуряват променлива дължина на карданния вал предаващ въртящия момент от скоростната кутия към диференциала.
Когато задния мост "увисне" да речем от пътната обстановка кардана трябва да стане по-дълъг и това именно се постига от тази подвижна връзка.Съответно,когато да речем автомобила е натоварен,задния мост се прибира към купето и,тогава е необходимо кардана да се "скъси"така да се каже.Всичко това става благодарение на тези шлици,за това е необходимо профилактично да се постява необходимата смазка и от там да сработва идеално този механизъм.
Когато задния мост "увисне" да речем от пътната обстановка кардана трябва да стане по-дълъг и това именно се постига от тази подвижна връзка.Съответно,когато да речем автомобила е натоварен,задния мост се прибира към купето и,тогава е необходимо кардана да се "скъси"така да се каже.Всичко това става благодарение на тези шлици,за това е необходимо профилактично да се постява необходимата смазка и от там да сработва идеално този механизъм.
Последна промяна Борис_Малинов на 21 Яну 2011, 23:23, променена общо 1 път


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Нормално ли е при сглобен кардан
Борис_Малинов написа:Основната задача на шлиците е да осигуряват променлива дължина на карданния вал предаващ въртящия момент от скоростната кутия към диференциала.
Когато задния мост "увисне" да речем от пътната обстановка кардана трябва да стане по-дълъг и това именно се постига от тази подвижна връзка.Съответно,когато да речем автомобила е натоварен,задния мост се прибира към купето и,тогава е необходимо карнабна да се "скъси"така да се каже.Всичко това става благодарение на тези шлици,за това е необходимо профилактично да се постява необходимата смазка и от там да сработва идеално този механизъм.
Това е верния отговор,много добре обяснено от колегата Борис !

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Нормално ли е при сглобен кардан
Борис_Малинов написа:Основната задача на шлиците е да осигуряват променлива дължина на карданния вал предаващ въртящия момент от скоростната кутия към диференциала.
Когато задния мост "увисне" да речем от пътната обстановка кардана трябва да стане по-дълъг и това именно се постига от тази подвижна връзка.Съответно,когато да речем автомобила е натоварен,задния мост се прибира към купето и,тогава е необходимо карнабна да се "скъси"така да се каже.Всичко това става благодарение на тези шлици,за това е необходимо профилактично да се постява необходимата смазка и от там да сработва идеално този механизъм.
Абсолютно вярно

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани