E36 но с кой мотор?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
E36 но с кой мотор?
В момента съм изпаднал в доста големи размисли за това кой мотор е по-добър за всекидневна употреба на кола която се използва да се кара често в града, но и също така и да се ходи с 4 членно семейство през седмица и по селата.
Купето на E36-цата ще е или седан или комби, разбира се.
Но мен ме интересува кой да мотора който най-добре ще подхожда за тези цели.
M43B18 (318i) , M41D17 (318tds), M50B20 (320i)
Бензиновите мотори задължително ще бъдат газифицирани. Така, че да може да са на кантар с дизеловия като лева/100км.
Купето на E36-цата ще е или седан или комби, разбира се.
Но мен ме интересува кой да мотора който най-добре ще подхожда за тези цели.
M43B18 (318i) , M41D17 (318tds), M50B20 (320i)
Бензиновите мотори задължително ще бъдат газифицирани. Така, че да може да са на кантар с дизеловия като лева/100км.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 но с кой мотор?
m43 с газов инжекцион, ако пък намериш 16-ска, най-добре
за м50 първо газовия инжекцион е по-скъп, второ има повече неща, които могат да се прецакат
за м50 първо газовия инжекцион е по-скъп, второ има повече неща, които могат да се прецакат
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: E36 но с кой мотор?
Според теб разлика имали примерно от 6л. нафта и 12л. бензин,а камоли и газ пак повече харчи-па требе загрее та да превключиш на газ.Напоследно време стана и модерно на дизелак да му се слага и газ,та това май е най удачно 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: E36 но с кой мотор?
Ако си привърженик на турбото и имаш по ефтини оферти за дизел от тук там 318 или 325 тдс.Само внимавай, че 80% от тях са или с издухани гарнитури или разтегнати вериги и бутани помпи да палят.Или с пукнати глави, а и трябва да им обръщаш доста повече внимание на охладителната система и да си ги пазиш.Иначе ако ли не с дизел то м43б18 е твоят автомобил с газов инжекцион.бензиновия е по непретенциозен а и м43-ката се е доказала като издръжливост.Сравнително пъргав е като за 1.8 не харчи много.

- tenchooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 4.01.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: IS
- Мечтае да кара: BMW ///M3
Re: E36 но с кой мотор?
eдна is-ка според мен мисля че има седан 

- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: E36 но с кой мотор?
Е то реално погледнато това му е минус на газовият инжекцион ще трябва да поизчака да загрее на бензин. Но този разход което казваш дали аз намирам разлика. да намирам но в условията в които дизеловия гори 6 литра в същите условия бензиновия със сигурност няма да гори 12 литра дори и газ.
В градски условия не вярвам да може да гори дизеловия под 8-9 литра както и да се кара. И на всичкото отгоре нафтата е на безумни цени. Това са нещата които ме възпират да избера дизеловият вариант.
Но пък и момента с газовият инжекцион също е много тънък. Там е, че трябва да се дадат едни 1000+ лева, но пък разхода е най-много с един литър отгоре
Така че си мисля, че работите са на кантар +/- 2 лева разлика на 100 км.
И както каза колегата shengi има голяма вероятност дизеловия вариант да даде повече дефекти. От сорта на турбинка, глава и т.н.
Бензиновите не съм чувал да имат такива често срещани проблеми.
Също ми е интересно, какви са тези неща повечето на M50-то които се прецакват, а на M43 не се. Верно има 2 цилиндъра и 8 клапана повече но не вярвам те да са проблема. Ще се радвам да споделите. Също така с какво М50 отстъпва на М43?
В градски условия не вярвам да може да гори дизеловия под 8-9 литра както и да се кара. И на всичкото отгоре нафтата е на безумни цени. Това са нещата които ме възпират да избера дизеловият вариант.
Но пък и момента с газовият инжекцион също е много тънък. Там е, че трябва да се дадат едни 1000+ лева, но пък разхода е най-много с един литър отгоре
Така че си мисля, че работите са на кантар +/- 2 лева разлика на 100 км.
И както каза колегата shengi има голяма вероятност дизеловия вариант да даде повече дефекти. От сорта на турбинка, глава и т.н.
Бензиновите не съм чувал да имат такива често срещани проблеми.
Също ми е интересно, какви са тези неща повечето на M50-то които се прецакват, а на M43 не се. Верно има 2 цилиндъра и 8 клапана повече но не вярвам те да са проблема. Ще се радвам да споделите. Също така с какво М50 отстъпва на М43?
- BMWgiunter
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 17.08.2009
- Местоположение: Australia
- Пол: Мъж
- Кара: e31 850i ,f10 520d
- Мечтае да кара: Детско багерче
Re: E36 но с кой мотор?
M42 318 IS ,лесен за поддръжка ,разхода е около 9-10 л./100 км. градско ,пъргава е и е лесена за газифициране.Малко трудно се намира ИС - четириврато,но все пак успех ! 



- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: E36 но с кой мотор?
Колега за това,което си се насочил първите два двигателя ще са ти напълно достатъчни. Който и от тях да избереш няма да сбъркаш стига да попаднеш на читав екземпляр.
Както казват и колегите по горе, ако намериш и читав седан М42Б18 или М44Б19, тъй наречения IS, също няма да сбъркаш, върви повече от 8 клапановото си браткче М43б18 и харчи почти толкова, но тези автомобила са сравнително рядки.
М50Б20 е не само 8 клапана повече,а цели 16
м50б20-24клапана, М43б18-8.
При него не само цилиндрите са повече, а и всичко покрай тях- свещи, масло, харчи си доволно, по сложен агрегат като цяло, но е и удоволствие за каране.
Ако си взимаш 6так, то последното нещо, което трябва да ти е на главата са икономии.
Хубаво е да сметнеш какъв пробег правиш на година и дали е оправдана инвестицията за газов инж ако решиш да взимаш бенз.
Успех с търсенето и да не забравиш да се похвалиш
.
Както казват и колегите по горе, ако намериш и читав седан М42Б18 или М44Б19, тъй наречения IS, също няма да сбъркаш, върви повече от 8 клапановото си браткче М43б18 и харчи почти толкова, но тези автомобила са сравнително рядки.
М50Б20 е не само 8 клапана повече,а цели 16

При него не само цилиндрите са повече, а и всичко покрай тях- свещи, масло, харчи си доволно, по сложен агрегат като цяло, но е и удоволствие за каране.
Ако си взимаш 6так, то последното нещо, което трябва да ти е на главата са икономии.
Хубаво е да сметнеш какъв пробег правиш на година и дали е оправдана инвестицията за газов инж ако решиш да взимаш бенз.
Успех с търсенето и да не забравиш да се похвалиш

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: E36 но с кой мотор?
Няма разлика относно газифицирането с инжекцион при м50 и м43. Разликата е само, когато е с обикновено газово, тогава роля играят пластмасовите колектори на м50-то и металните на м43. При кадърно поставяне на добра система няма да имаш никви грижи и с двата мотора. Съдейки по нуждите, за които ще използваш колата, ти препоръчвам комби с м50. В м43-ката като седнете семейството и сложите малко багаж ше стане много "весело". Аз в моята(м43) 1 човек да седне, или да напълня багажника и става друга кола...Имай предвид също, че лятото с климата, като е пълна колата, буквално ще издъхва...Вземай шестака и не му мисли. Ако ти изпадне на добра цена и м50б25 не се замисляй, но гледай да е с ванос. Всичко му е идентично с на 20-ката, само вървежа е коренно различен 

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: E36 но с кой мотор?
BMWgiunter написа:M42 318 IS ,лесен за поддръжка ,разхода е около 9-10 л./100 км. градско ,пъргава е и е лесена за газифициране.Малко трудно се намира ИС - четириврато,но все пак успех !
Кажи ми как си направи IS 157 ноня ? Моя е 140 само ?
I'm slowly drifting


- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: E36 но с кой мотор?
Верно има 2 цилиндъра и 8 клапана повече но не вярвам те да са проблема.
Имаш грешка единия мотор е 24клапана/м50,м52/,а другия /м43/ е с 8клапана,найстина с 8 е повече за другите два цилиндъра,но другите цилиндри са с по още два клапана
.
Имаш грешка единия мотор е 24клапана/м50,м52/,а другия /м43/ е с 8клапана,найстина с 8 е повече за другите два цилиндъра,но другите цилиндри са с по още два клапана

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани