Откачен кабел на M40B18
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- VooDoo-36
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 9.12.2010
- Местоположение: Göteborg, Sweden
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa-Romeo 156 2.5V6,FIAT 1.6/16V
Откачен кабел на M40B18
Привет колеги!
Днес забелязох, че имам някакъв откачен кабел. Под всмукателния колектор има една черна кутийка. В нея влизат два кабела, които съм посочил с червени стрелки на снимката. Единя е кабела на датчика на коляновия вал. Обаче другия кабел, които излиза от кутията се е откачил в другия си край и не знам къде му е мястото.
Днес забелязох, че имам някакъв откачен кабел. Под всмукателния колектор има една черна кутийка. В нея влизат два кабела, които съм посочил с червени стрелки на снимката. Единя е кабела на датчика на коляновия вал. Обаче другия кабел, които излиза от кутията се е откачил в другия си край и не знам къде му е мястото.
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Откачен кабел на M40B18
Той е от четвъртия кабел на свещите.Смени го ако е откъснат.Не че така няма да работи колата, но май влизаше в авариен режим.

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Откачен кабел на M40B18
това са ти датчиците на колянв и разпределителен вал
в този случаи на М40 разпределителен ти е този кабел от 4 ти цилиндър. тои е захванат оригинално за него
някои гении сменят кабела и махат това... не е добра идея да палиш без това.. просто мъчиш стартер и тн...
авариен режим си е
намери си го от някъде и го свържи по добре ще е
ако може да помагам с още инфо пиши
п.с.
поне на М40 от е36 се включват тук....
каква игра е да смениш това ан М40 от Е30
ужасссссссссссс
в този случаи на М40 разпределителен ти е този кабел от 4 ти цилиндър. тои е захванат оригинално за него
някои гении сменят кабела и махат това... не е добра идея да палиш без това.. просто мъчиш стартер и тн...
авариен режим си е
намери си го от някъде и го свържи по добре ще е
ако може да помагам с още инфо пиши
п.с.
поне на М40 от е36 се включват тук....
каква игра е да смениш това ан М40 от Е30
ужасссссссссссс
- VooDoo-36
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 9.12.2010
- Местоположение: Göteborg, Sweden
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa-Romeo 156 2.5V6,FIAT 1.6/16V
Re: Откачен кабел на M40B18
ares2 написа:това са ти датчиците на колянв и разпределителен вал
в този случаи на М40 разпределителен ти е този кабел от 4 ти цилиндър. тои е захванат оригинално за него
някои гении сменят кабела и махат това... не е добра идея да палиш без това.. просто мъчиш стартер и тн...
авариен режим си е
намери си го от някъде и го свържи по добре ще е
ако може да помагам с още инфо пиши
п.с.
поне на М40 от е36 се включват тук....
каква игра е да смениш това ан М40 от Е30
ужасссссссссссс
На самия сензор има малка дупка и до колкото разбирам през нея трябва да преминава кабела на 4-ти цилндър. Правилно ли съм схванал?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Откачен кабел на M40B18
да. точно така е.
лошото е че това е пресовано и ако не си е на мястото няма как да го сложиш на неоригинален кабел
някои са опитвали но няма гаранции че ще заработи
лошото е че това е пресовано и ако не си е на мястото няма как да го сложиш на неоригинален кабел
някои са опитвали но няма гаранции че ще заработи
- VooDoo-36
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 9.12.2010
- Местоположение: Göteborg, Sweden
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa-Romeo 156 2.5V6,FIAT 1.6/16V
Re: Откачен кабел на M40B18
ares2 написа:да. точно така е.
лошото е че това е пресовано и ако не си е на мястото няма как да го сложиш на неоригинален кабел
някои са опитвали но няма гаранции че ще заработи
Ок, братле-разбрах те! Той самия сензор е здрав, само е излязъл от кабела на 4-ти цилиндър. Аз преди няколко дена вадих кабелите от дистрибутурната капачка, защото имах съмнения, че някой от цилиндите не работи и вероятно тогава датчика на разпределителния вал е излязъл от мястото си. Благодаря ти много за помоща!
- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
Re: Откачен кабел на M40B18
сам не може да излезне от кабела,аз сменях кабели преди време и заради тоя датчик се наложи да си купувам за 4ти цилиндър,кабел на парче,вадиш стария ,носиш го в магазина ,режат ти същата дължина,намираш си някой,който да ти постави новите лули,защото те се слагат с някакви специални клещи.......и те така 

- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Откачен кабел на M40B18
Или някой преди теб си е играл с тоя кабел което е най вероятната причина за излизането му.Вземи си от колега или нов както си прецениш кабела за 4-ти цилиндър на м40 и си карай спокойно.А иначе може и 4-те да смениш така и така ще махаш пластмасарии и прочие.

- VooDoo-36
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 9.12.2010
- Местоположение: Göteborg, Sweden
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa-Romeo 156 2.5V6,FIAT 1.6/16V
Re: Откачен кабел на M40B18
Някой от предишните собственици( общо 12 на брой
) като е сменял високоволтовите кабели е решил да шунтира датчика на разпределителния вал. Аз монтирах сензора отново на мястото му, но няма никаква разлика в начина на палене и работа на двигателя от преди. Мотора пали много лесно, обаче има леко неравномерен празен ход. За мен това се дължи на износен раз. вал, кобилици и повдигачи. От там следва неравномерно пълнене на цилиндрите следствие на ,което двигателя леко вибрира на празен ход. Но си стига прекъсвача като го изфорсирам на място.
Още няколко постта и стигам до заветните 20 броя

Още няколко постта и стигам до заветните 20 броя

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Откачен кабел на M40B18
износения ти вал не може да оказва чак такова влияние на празния ти ход. по скоро няма да имаш високи 
ако мтора не може да мине 5000 рпм значи вала е зле
моторче празен ход и датчика на дроселовата клапа
ако те са ок празния ти ход няма да мърда

ако мтора не може да мине 5000 рпм значи вала е зле
моторче празен ход и датчика на дроселовата клапа
ако те са ок празния ти ход няма да мърда
- VooDoo-36
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 9.12.2010
- Местоположение: Göteborg, Sweden
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa-Romeo 156 2.5V6,FIAT 1.6/16V
Re: Откачен кабел на M40B18
ares2 написа:износения ти вал не може да оказва чак такова влияние на празния ти ход. по скоро няма да имаш високи
ако мтора не може да мине 5000 рпм значи вала е зле
моторче празен ход и датчика на дроселовата клапа
ако те са ок празния ти ход няма да мърда
Не мисля, че проблема е в стъпковото моторче. Аз май не описах проблема правилно. Не е точно неравномерна работа на двигателя, ами има едно такова препукване на кратки интервали, когато двигателя работи на празен ход. А оборотите си стоят постоянно на около 750-800 и оборотомера не играе въобще. Като форсирам пукането го няма. Аз мисля, че е от свещите, защото като развих едната беше в много лошо състояние. Дистрибутурната капачка също може да е причината.
Като се сетя на


- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Откачен кабел на M40B18
М40 си е стара разработка и дори в Е36 си идва малко компромис. не случаино е махнат толкова бързо..
но ако мотора се поддържа правилно и си го стегнеш си е ок. прилична кола може да стане..
не зная как е в Швеция, но е добре да намериш каквото ти трябва и да смениш няколко неща по него..
главата задължително ревизия .. може би е поизносил и лагери тук там надолу.. измери му компресиите и тн
щом си се хванал ще стане.. ревизираи горивната система-- дюзите и тн
поне е лесен мотор за работа ...
ако имаш нижда от нещо което го нямаш там пиши.. имам цял изваден от Е36 за части и само ми пречи... така че..
но ако мотора се поддържа правилно и си го стегнеш си е ок. прилична кола може да стане..
не зная как е в Швеция, но е добре да намериш каквото ти трябва и да смениш няколко неща по него..
главата задължително ревизия .. може би е поизносил и лагери тук там надолу.. измери му компресиите и тн
щом си се хванал ще стане.. ревизираи горивната система-- дюзите и тн
поне е лесен мотор за работа ...
ако имаш нижда от нещо което го нямаш там пиши.. имам цял изваден от Е36 за части и само ми пречи... така че..
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани