усложнение при м40 след слагане на ГИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

усложнение при м40 след слагане на ГИ

Мнение от nikolay_pz » 18 Дек 2010, 22:46

Здравейте колеги, мисля да сложа ГИ на колата скоро , но един приятел , който има същия мотор (м40б18) каза, че след като сложа гаста, ще се разтрака още повече , тъй като когато работи на гас нямало такова смазване. На мен нещо не ми се връзва как няма да има смазване при повдигачите , тъй като карам на гас , но все пак да ви попитам.
Та как мислите - мит ли е това или истина? Дали може да се появят и други проблеми след като мотора е "чаткащ" , а му сложа газ?
поздрави :)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ

Мнение от vld » 18 Дек 2010, 22:58

Eдното няма връзка с другото, на твоя прияел можеш спокойно да му кажеш да пие една студенна вода. ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ

Мнение от nikolay_pz » 18 Дек 2010, 23:10

vld написа:Eдното няма връзка с другото, на твоя прияел можеш спокойно да му кажеш да пие една студенна вода. ;)

и аз съм на това мнение , мятам му ГИ-то и това е , след време като започна да имам по сериозни проблеми ще си сменя моторчето и :lalala: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ

Мнение от kokali praa vsiakvi » 19 Дек 2010, 2:45

Слагай смело, няма общо.
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ

Мнение от CTORH » 21 Дек 2010, 17:36

Точно с разпределителния вал и повдигачите няма нищо общо газовата уредба. Казват, че има по-голям риск от нагар по клапаните, защото газта е по-постна от бензина, но до колко е вярно не знам. Друг е въпроса струва ли си за двигател М40 да даваш около 1000 лева за газов инжекцион.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 13.03.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW

Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ

Мнение от ///M BOSS » 21 Дек 2010, 19:02

Слагай газовата спокойно няма да се развали повече от нея :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ

Мнение от kirililiev » 21 Дек 2010, 20:03

CTORH написа:Точно с разпределителния вал и повдигачите няма нищо общо газовата уредба. Казват, че има по-голям риск от нагар по клапаните, защото газта е по-постна от бензина, но до колко е вярно не знам. Друг е въпроса струва ли си за двигател М40 да даваш около 1000 лева за газов инжекцион.

аз карам с бсм каргас,вече 12 000км,в момента е около 800лв и отново бих ги дал с най голямо удоволствие.мотора ми е м40б16,гори средно 10,5/100 карам 140 на магистралата и в града не я жаля,досега единствения ми проблем е запушен филтър на изпарителя,продухах го на компресора и пак си тръгна нормално...някой ден дори и може да го сменя :lol: тва за клапаните е пълна глупост,най вече се случва при обикновенните газови когато я удушиш много с цел икономия,сместа става бедна и няма кво да я регулира автоматично и прецаква клапаните.хондите също имат проблем,но все пак бмв си е бмв :idea:
сигурно 50% от познатите ми карат бмв на гас и досега никой не се е оплакал от прецакване на двигателя.....те всъщност повечето занемарени м40 и без гас си се прецакват така че бял кахър са притесненията за някви си клапани,които даже може и да не се прецакат :wave:
така или иначе всяко палене става на бензин,освен това се движи на бензин докато не загрее до 30-40 градуса(зависи кой как я е настроил)
вече сигурно 80% от колите са на гас,и нови и стари,ти си взел да се притесняваш за някъф 20 годишен елементарен двигател... :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ

Мнение от nikolay_pz » 21 Дек 2010, 23:41

kirililiev написа:
CTORH написа:Точно с разпределителния вал и повдигачите няма нищо общо газовата уредба. Казват, че има по-голям риск от нагар по клапаните, защото газта е по-постна от бензина, но до колко е вярно не знам. Друг е въпроса струва ли си за двигател М40 да даваш около 1000 лева за газов инжекцион.

аз карам с бсм каргас,вече 12 000км,в момента е около 800лв и отново бих ги дал с най голямо удоволствие.мотора ми е м40б16,гори средно 10,5/100 карам 140 на магистралата и в града не я жаля,досега единствения ми проблем е запушен филтър на изпарителя,продухах го на компресора и пак си тръгна нормално...някой ден дори и може да го сменя :lol: тва за клапаните е пълна глупост,най вече се случва при обикновенните газови когато я удушиш много с цел икономия,сместа става бедна и няма кво да я регулира автоматично и прецаква клапаните.хондите също имат проблем,но все пак бмв си е бмв :idea:
сигурно 50% от познатите ми карат бмв на гас и досега никой не се е оплакал от прецакване на двигателя.....те всъщност повечето занемарени м40 и без гас си се прецакват така че бял кахър са притесненията за някви си клапани,които даже може и да не се прецакат :wave:
така или иначе всяко палене става на бензин,освен това се движи на бензин докато не загрее до 30-40 градуса(зависи кой как я е настроил)
вече сигурно 80% от колите са на гас,и нови и стари,ти си взел да се притесняваш за някъф 20 годишен елементарен двигател... :idea:

неее колега , грещно си ме разбрал.
Питам дали няма да се прецака нещо за да знам дали си струва да газифицирам тази кола. Изобщо няма да ми пука ако се счупи, просто ще ме е яд че съм вложил в нея пари, които няма да си върне, но вече разбрах че проблеми няма да има.
Да отговоря и на другия колега - еми знам че няма смисъл да влагам пари в м40, но все пак инжекциона си е инжекцион , като не ми изнася , ще го преместя на някоя друга кола и пак съм в играта... Цялата идея е да си бръмча 1-2 години с тая докато свикна, тъй като съм млад шофиор :mhihi: и след това инжекциона ще хвръкне към някоя друга колица :)

ЕДИН ВЪПРОС: Може ли да се направи ГИ-то да се включва не на 30-40 градуса , еми например като се изфорсира колата ... или пък след определени секунди, защото ще я ползвам да си ходя на даскало с нея и се сещате, че почти целия път ще го мине на бенз и тъкмо стигна, ще включи на гас :mhihi: :mhihi: ( разстоянието е 4-5км)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Бургас

Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ

Мнение от tisho_ » 22 Дек 2010, 1:04

Да бе ще се разтрака на твоя приятел тиквата ама от яд че ти ще караш на 1,30 а той на 2,40 литъра

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ

Мнение от Murati5x6sk » 22 Дек 2010, 19:29

nikolay_pz написа:Здравейте колеги, мисля да сложа ГИ на колата скоро , но един приятел , който има същия мотор (м40б18) каза, че след като сложа гаста, ще се разтрака още повече , тъй като когато работи на гас нямало такова смазване. На мен нещо не ми се връзва как няма да има смазване при повдигачите , тъй като карам на гас , но все пак да ви попитам.
Та как мислите - мит ли е това или истина? Дали може да се появят и други проблеми след като мотора е "чаткащ" , а му сложа газ?
поздрави :)

Даже ще поотихне и работата на двигателя....и му сложи обикновенно газово....,защото газта е с по-висок октан от уж хувавия бензин....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ

Мнение от nikolay_pz » 22 Дек 2010, 22:34

Murati5x6sk написа:
nikolay_pz написа:Здравейте колеги, мисля да сложа ГИ на колата скоро , но един приятел , който има същия мотор (м40б18) каза, че след като сложа гаста, ще се разтрака още повече , тъй като когато работи на гас нямало такова смазване. На мен нещо не ми се връзва как няма да има смазване при повдигачите , тъй като карам на гас , но все пак да ви попитам.
Та как мислите - мит ли е това или истина? Дали може да се появят и други проблеми след като мотора е "чаткащ" , а му сложа газ?
поздрави :)

Даже ще поотихне и работата на двигателя....и му сложи обикновенно газово....,защото газта е с по-висок октан от уж хувавия бензин....

Е колега за първи път чувам че е по добре обикновена газова , отколкото ГИ-то. Поясни малко защо твърдиш така ако може :)

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ

Мнение от Murati5x6sk » 23 Дек 2010, 10:21

nikolay_pz написа:
Murati5x6sk написа:
nikolay_pz написа:Здравейте колеги, мисля да сложа ГИ на колата скоро , но един приятел , който има същия мотор (м40б18) каза, че след като сложа гаста, ще се разтрака още повече , тъй като когато работи на гас нямало такова смазване. На мен нещо не ми се връзва как няма да има смазване при повдигачите , тъй като карам на гас , но все пак да ви попитам.
Та как мислите - мит ли е това или истина? Дали може да се появят и други проблеми след като мотора е "чаткащ" , а му сложа газ?
поздрави :)

Даже ще поотихне и работата на двигателя....и му сложи обикновенно газово....,защото газта е с по-висок октан от уж хувавия бензин....

Е колега за първи път чувам че е по добре обикновена газова , отколкото ГИ-то. Поясни малко защо твърдиш така ако може :)

Парво,аз на моята 316 м43,си сложих сам обикновено газово и си нямам никакви грижи,всмукателите не са пластмасови,има място и начин за клапа евентуално ако върне,второ е и по-евтино,от кам разход 10-11/100гр.,и около 8/100и.гр. при яко каране,естествено добри свещи,кабили и ваздушен филтър....
Относно ГИ,там може да даде единствено разлика в разхода,защото дюзите на газта се управляват от центровката/т.е.,като се изключат бензиновите,инфото се прехварля на газовите/...
А евентуално ако нещо имаш проблем с ниските/празния ход/...едно емулаторче и си готов...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ

Мнение от nikolay_pz » 23 Дек 2010, 13:32

колега , на теб кога ти прехвърля на газ колата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ

Мнение от melody1 » 23 Дек 2010, 23:07

Murati5x6sk написа:
nikolay_pz написа:
Murati5x6sk написа:
nikolay_pz написа:Здравейте колеги, мисля да сложа ГИ на колата скоро , но един приятел , който има същия мотор (м40б18) каза, че след като сложа гаста, ще се разтрака още повече , тъй като когато работи на гас нямало такова смазване. На мен нещо не ми се връзва как няма да има смазване при повдигачите , тъй като карам на гас , но все пак да ви попитам.
Та как мислите - мит ли е това или истина? Дали може да се появят и други проблеми след като мотора е "чаткащ" , а му сложа газ?
поздрави :)

Даже ще поотихне и работата на двигателя....и му сложи обикновенно газово....,защото газта е с по-висок октан от уж хувавия бензин....

Е колега за първи път чувам че е по добре обикновена газова , отколкото ГИ-то. Поясни малко защо твърдиш така ако може :)

Парво,аз на моята 316 м43,си сложих сам обикновено газово и си нямам никакви грижи,всмукателите не са пластмасови,има място и начин за клапа евентуално ако върне,второ е и по-евтино,от кам разход 10-11/100гр.,и около 8/100и.гр. при яко каране,естествено добри свещи,кабили и ваздушен филтър....
Относно ГИ,там може да даде единствено разлика в разхода,защото дюзите на газта се управляват от центровката/т.е.,като се изключат бензиновите,инфото се прехварля на газовите/...
А евентуално ако нещо имаш проблем с ниските/празния ход/...едно емулаторче и си готов...


Колега какъв е този емулатор. Аз съм с обикновена газова уредба и оборотите ми в момента играят здраво(М40 318i). Сложен ли е монтажа на този елемент. Моля ако имаш някоя схема да я споделиш.
Поздрави!

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: София
Кара: 318i М40

Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ

Мнение от Totko » 23 Дек 2010, 23:22

На М40 емулатори не му трябват. Най-вероятно смуче въздух отнякъде. Просто виж откъде...

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook