усложнение при м40 след слагане на ГИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
усложнение при м40 след слагане на ГИ
Здравейте колеги, мисля да сложа ГИ на колата скоро , но един приятел , който има същия мотор (м40б18) каза, че след като сложа гаста, ще се разтрака още повече , тъй като когато работи на гас нямало такова смазване. На мен нещо не ми се връзва как няма да има смазване при повдигачите , тъй като карам на гас , но все пак да ви попитам.
Та как мислите - мит ли е това или истина? Дали може да се появят и други проблеми след като мотора е "чаткащ" , а му сложа газ?
поздрави
Та как мислите - мит ли е това или истина? Дали може да се появят и други проблеми след като мотора е "чаткащ" , а му сложа газ?
поздрави

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
Eдното няма връзка с другото, на твоя прияел можеш спокойно да му кажеш да пие една студенна вода. 


- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
vld написа:Eдното няма връзка с другото, на твоя прияел можеш спокойно да му кажеш да пие една студенна вода.
и аз съм на това мнение , мятам му ГИ-то и това е , след време като започна да имам по сериозни проблеми ще си сменя моторчето и


- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
Слагай смело, няма общо.
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
Точно с разпределителния вал и повдигачите няма нищо общо газовата уредба. Казват, че има по-голям риск от нагар по клапаните, защото газта е по-постна от бензина, но до колко е вярно не знам. Друг е въпроса струва ли си за двигател М40 да даваш около 1000 лева за газов инжекцион.
- ///M BOSS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
Слагай газовата спокойно няма да се развали повече от нея 

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
CTORH написа:Точно с разпределителния вал и повдигачите няма нищо общо газовата уредба. Казват, че има по-голям риск от нагар по клапаните, защото газта е по-постна от бензина, но до колко е вярно не знам. Друг е въпроса струва ли си за двигател М40 да даваш около 1000 лева за газов инжекцион.
аз карам с бсм каргас,вече 12 000км,в момента е около 800лв и отново бих ги дал с най голямо удоволствие.мотора ми е м40б16,гори средно 10,5/100 карам 140 на магистралата и в града не я жаля,досега единствения ми проблем е запушен филтър на изпарителя,продухах го на компресора и пак си тръгна нормално...някой ден дори и може да го сменя


сигурно 50% от познатите ми карат бмв на гас и досега никой не се е оплакал от прецакване на двигателя.....те всъщност повечето занемарени м40 и без гас си се прецакват така че бял кахър са притесненията за някви си клапани,които даже може и да не се прецакат

така или иначе всяко палене става на бензин,освен това се движи на бензин докато не загрее до 30-40 градуса(зависи кой как я е настроил)
вече сигурно 80% от колите са на гас,и нови и стари,ти си взел да се притесняваш за някъф 20 годишен елементарен двигател...

- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
kirililiev написа:CTORH написа:Точно с разпределителния вал и повдигачите няма нищо общо газовата уредба. Казват, че има по-голям риск от нагар по клапаните, защото газта е по-постна от бензина, но до колко е вярно не знам. Друг е въпроса струва ли си за двигател М40 да даваш около 1000 лева за газов инжекцион.
аз карам с бсм каргас,вече 12 000км,в момента е около 800лв и отново бих ги дал с най голямо удоволствие.мотора ми е м40б16,гори средно 10,5/100 карам 140 на магистралата и в града не я жаля,досега единствения ми проблем е запушен филтър на изпарителя,продухах го на компресора и пак си тръгна нормално...някой ден дори и може да го сменятва за клапаните е пълна глупост,най вече се случва при обикновенните газови когато я удушиш много с цел икономия,сместа става бедна и няма кво да я регулира автоматично и прецаква клапаните.хондите също имат проблем,но все пак бмв си е бмв
![]()
сигурно 50% от познатите ми карат бмв на гас и досега никой не се е оплакал от прецакване на двигателя.....те всъщност повечето занемарени м40 и без гас си се прецакват така че бял кахър са притесненията за някви си клапани,които даже може и да не се прецакат![]()
така или иначе всяко палене става на бензин,освен това се движи на бензин докато не загрее до 30-40 градуса(зависи кой как я е настроил)
вече сигурно 80% от колите са на гас,и нови и стари,ти си взел да се притесняваш за някъф 20 годишен елементарен двигател...
неее колега , грещно си ме разбрал.
Питам дали няма да се прецака нещо за да знам дали си струва да газифицирам тази кола. Изобщо няма да ми пука ако се счупи, просто ще ме е яд че съм вложил в нея пари, които няма да си върне, но вече разбрах че проблеми няма да има.
Да отговоря и на другия колега - еми знам че няма смисъл да влагам пари в м40, но все пак инжекциона си е инжекцион , като не ми изнася , ще го преместя на някоя друга кола и пак съм в играта... Цялата идея е да си бръмча 1-2 години с тая докато свикна, тъй като съм млад шофиор


ЕДИН ВЪПРОС: Може ли да се направи ГИ-то да се включва не на 30-40 градуса , еми например като се изфорсира колата ... или пък след определени секунди, защото ще я ползвам да си ходя на даскало с нея и се сещате, че почти целия път ще го мине на бенз и тъкмо стигна, ще включи на гас


Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
Да бе ще се разтрака на твоя приятел тиквата ама от яд че ти ще караш на 1,30 а той на 2,40 литъра
- Murati5x6sk
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 22.12.2010
- Пол: Мъж
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
nikolay_pz написа:Здравейте колеги, мисля да сложа ГИ на колата скоро , но един приятел , който има същия мотор (м40б18) каза, че след като сложа гаста, ще се разтрака още повече , тъй като когато работи на гас нямало такова смазване. На мен нещо не ми се връзва как няма да има смазване при повдигачите , тъй като карам на гас , но все пак да ви попитам.
Та как мислите - мит ли е това или истина? Дали може да се появят и други проблеми след като мотора е "чаткащ" , а му сложа газ?
поздрави
Даже ще поотихне и работата на двигателя....и му сложи обикновенно газово....,защото газта е с по-висок октан от уж хувавия бензин....
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
Murati5x6sk написа:nikolay_pz написа:Здравейте колеги, мисля да сложа ГИ на колата скоро , но един приятел , който има същия мотор (м40б18) каза, че след като сложа гаста, ще се разтрака още повече , тъй като когато работи на гас нямало такова смазване. На мен нещо не ми се връзва как няма да има смазване при повдигачите , тъй като карам на гас , но все пак да ви попитам.
Та как мислите - мит ли е това или истина? Дали може да се появят и други проблеми след като мотора е "чаткащ" , а му сложа газ?
поздрави
Даже ще поотихне и работата на двигателя....и му сложи обикновенно газово....,защото газта е с по-висок октан от уж хувавия бензин....
Е колега за първи път чувам че е по добре обикновена газова , отколкото ГИ-то. Поясни малко защо твърдиш така ако може

- Murati5x6sk
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 22.12.2010
- Пол: Мъж
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
nikolay_pz написа:Murati5x6sk написа:nikolay_pz написа:Здравейте колеги, мисля да сложа ГИ на колата скоро , но един приятел , който има същия мотор (м40б18) каза, че след като сложа гаста, ще се разтрака още повече , тъй като когато работи на гас нямало такова смазване. На мен нещо не ми се връзва как няма да има смазване при повдигачите , тъй като карам на гас , но все пак да ви попитам.
Та как мислите - мит ли е това или истина? Дали може да се появят и други проблеми след като мотора е "чаткащ" , а му сложа газ?
поздрави
Даже ще поотихне и работата на двигателя....и му сложи обикновенно газово....,защото газта е с по-висок октан от уж хувавия бензин....
Е колега за първи път чувам че е по добре обикновена газова , отколкото ГИ-то. Поясни малко защо твърдиш така ако може
Парво,аз на моята 316 м43,си сложих сам обикновено газово и си нямам никакви грижи,всмукателите не са пластмасови,има място и начин за клапа евентуално ако върне,второ е и по-евтино,от кам разход 10-11/100гр.,и около 8/100и.гр. при яко каране,естествено добри свещи,кабили и ваздушен филтър....
Относно ГИ,там може да даде единствено разлика в разхода,защото дюзите на газта се управляват от центровката/т.е.,като се изключат бензиновите,инфото се прехварля на газовите/...
А евентуално ако нещо имаш проблем с ниските/празния ход/...едно емулаторче и си готов...
- nikolay_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 17.10.2009
- Пол: Мъж
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
колега , на теб кога ти прехвърля на газ колата?
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
Murati5x6sk написа:nikolay_pz написа:Murati5x6sk написа:nikolay_pz написа:Здравейте колеги, мисля да сложа ГИ на колата скоро , но един приятел , който има същия мотор (м40б18) каза, че след като сложа гаста, ще се разтрака още повече , тъй като когато работи на гас нямало такова смазване. На мен нещо не ми се връзва как няма да има смазване при повдигачите , тъй като карам на гас , но все пак да ви попитам.
Та как мислите - мит ли е това или истина? Дали може да се появят и други проблеми след като мотора е "чаткащ" , а му сложа газ?
поздрави
Даже ще поотихне и работата на двигателя....и му сложи обикновенно газово....,защото газта е с по-висок октан от уж хувавия бензин....
Е колега за първи път чувам че е по добре обикновена газова , отколкото ГИ-то. Поясни малко защо твърдиш така ако може
Парво,аз на моята 316 м43,си сложих сам обикновено газово и си нямам никакви грижи,всмукателите не са пластмасови,има място и начин за клапа евентуално ако върне,второ е и по-евтино,от кам разход 10-11/100гр.,и около 8/100и.гр. при яко каране,естествено добри свещи,кабили и ваздушен филтър....
Относно ГИ,там може да даде единствено разлика в разхода,защото дюзите на газта се управляват от центровката/т.е.,като се изключат бензиновите,инфото се прехварля на газовите/...
А евентуално ако нещо имаш проблем с ниските/празния ход/...едно емулаторче и си готов...
Колега какъв е този емулатор. Аз съм с обикновена газова уредба и оборотите ми в момента играят здраво(М40 318i). Сложен ли е монтажа на този елемент. Моля ако имаш някоя схема да я споделиш.
Поздрави!
Re: усложнение при м40 след слагане на ГИ
На М40 емулатори не му трябват. Най-вероятно смуче въздух отнякъде. Просто виж откъде...
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани