Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Don_elmondo
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 17.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Арчи
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Нямам думи :)))
Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
Здравейте колеги,
Имам проблем от скоро с оборотите на печката - по скоро от както застудя.
Проблемът е следния: като се засиля и пусна колата по инерция (без да натискам спирачка или да използвам каквото и да е било нещо в колата, което смуче ток - дори и фаровете) оборотите рязко падат на 600 об. и колата започва да трепери докато не намаля например под 40 км/ч. Тогава се качват обратно на 800 об. На място няма проблем, само когато се движа по инерция и със скорост по голяма от 50км/ч. Това ме кара да си мисля че трябва да търся проблема в притока на въздух или да не би някои датчик да не отчита като хората, тъй като в движение се забелязва проблем а на място изчезва...
Закачих я на компютър и ми показа 3 грешки:
1. Flow regulator (Check cables between....) - монтьорчето каза че това било от износване на ГНП - но не съм сигурен дали той не ме лъже тъй като на компютъра пишеше че трябва да се проверят кабелите между някакви джаджи и т.н. (Моля ако някой е срещал тази грешка да потвърди дали наистина е износено ГНП или проблема се решава като наистина провериш окабеляването - не знам кои кабели - не съм монтьор)
2. Датчика на вътрешната температура ми показва 108 градуса, а на таблото си стои 90, което ме кара да мисля че този датчик може да лъже компютъра и от там да не изчислява каква горивна смес да се подаде на мотора при празен ход.
3. Даде още грешка на спирачките и ABS, но в тая поледица ABS си работи перфектно и ме навежда на мисълта да не би стоп машинката да се базика, тъй като след като натиснах спирачката грешката се изчисти, но след повторна проверка пак излезе.
Може ли някои да даде адекватно мнение от какво може да се прояви този спад на обороти при дизел и да си да каже дали някое от изброените по горе грешки може да го причинява, защото не искам да набивам куп пари за неща които наистина нямат нужда от смяна докато стигна до отговора??
Благодаря предварително
Имам проблем от скоро с оборотите на печката - по скоро от както застудя.
Проблемът е следния: като се засиля и пусна колата по инерция (без да натискам спирачка или да използвам каквото и да е било нещо в колата, което смуче ток - дори и фаровете) оборотите рязко падат на 600 об. и колата започва да трепери докато не намаля например под 40 км/ч. Тогава се качват обратно на 800 об. На място няма проблем, само когато се движа по инерция и със скорост по голяма от 50км/ч. Това ме кара да си мисля че трябва да търся проблема в притока на въздух или да не би някои датчик да не отчита като хората, тъй като в движение се забелязва проблем а на място изчезва...
Закачих я на компютър и ми показа 3 грешки:
1. Flow regulator (Check cables between....) - монтьорчето каза че това било от износване на ГНП - но не съм сигурен дали той не ме лъже тъй като на компютъра пишеше че трябва да се проверят кабелите между някакви джаджи и т.н. (Моля ако някой е срещал тази грешка да потвърди дали наистина е износено ГНП или проблема се решава като наистина провериш окабеляването - не знам кои кабели - не съм монтьор)
2. Датчика на вътрешната температура ми показва 108 градуса, а на таблото си стои 90, което ме кара да мисля че този датчик може да лъже компютъра и от там да не изчислява каква горивна смес да се подаде на мотора при празен ход.
3. Даде още грешка на спирачките и ABS, но в тая поледица ABS си работи перфектно и ме навежда на мисълта да не би стоп машинката да се базика, тъй като след като натиснах спирачката грешката се изчисти, но след повторна проверка пак излезе.
Може ли някои да даде адекватно мнение от какво може да се прояви този спад на обороти при дизел и да си да каже дали някое от изброените по горе грешки може да го причинява, защото не искам да набивам куп пари за неща които наистина нямат нужда от смяна докато стигна до отговора??
Благодаря предварително

BMW Club Bulgaria
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
Какво става ? тая тема трипъти се пуска днеска после изчезва и пак 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Don_elmondo
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 17.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Арчи
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Нямам думи :)))
Re: Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
аз я променях. Моля да ме извините, просто искам да дам най точна информация за проблема.
Моля помогнете!!!
Моля помогнете!!!
BMW Club Bulgaria
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
Ами не я променяй повече, щото няма да излиза.
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
Don_elmondo написа:Здравейте колеги,
Имам проблем от скоро с оборотите на печката - по скоро от както застудя.
Проблемът е следния: като се засиля и пусна колата по инерция (без да натискам спирачка или да използвам каквото и да е било нещо в колата, което смуче ток - дори и фаровете) оборотите рязко падат на 600 об. и колата започва да трепери докато не намаля например под 40 км/ч. Тогава се качват обратно на 800 об. На място няма проблем, само когато се движа по инерция и със скорост по голяма от 50км/ч. Това ме кара да си мисля че трябва да търся проблема в притока на въздух или да не би някои датчик да не отчита като хората, тъй като в движение се забелязва проблем а на място изчезва...
Закачих я на компютър и ми показа 3 грешки:
1. Flow regulator (Check cables between....) - монтьорчето каза че това било от износване на ГНП - но не съм сигурен дали той не ме лъже тъй като на компютъра пишеше че трябва да се проверят кабелите между някакви джаджи и т.н. (Моля ако някой е срещал тази грешка да потвърди дали наистина е износено ГНП или проблема се решава като наистина провериш окабеляването - не знам кои кабели - не съм монтьор)
2. Датчика на вътрешната температура ми показва 108 градуса, а на таблото си стои 90, което ме кара да мисля че този датчик може да лъже компютъра и от там да не изчислява каква горивна смес да се подаде на мотора при празен ход.
3. Даде още грешка на спирачките и ABS, но в тая поледица ABS си работи перфектно и ме навежда на мисълта да не би стоп машинката да се базика, тъй като след като натиснах спирачката грешката се изчисти, но след повторна проверка пак излезе.
Може ли някои да даде адекватно мнение от какво може да се прояви този спад на обороти при дизел и да си да каже дали някое от изброените по горе грешки може да го причинява, защото не искам да набивам куп пари за неща които наистина нямат нужда от смяна докато стигна до отговора??
Благодаря предварително
oотносно точка 2 предполагам ,че говориш за датчика за външна температура ,коятоо се отчита на борда ако е за нея ,той няма нищо общо с работата на двигателя ,а в този ред на мисли можеш да споделиш как палиш сутрин на студено и кога за последно си сменял горивен филтър защото нещо ми отива на недостиг на гориво
- Don_elmondo
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 17.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Арчи
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Нямам думи :)))
Re: Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
Ок няма. Вие да имате някакви мнения по въпроса??
BMW Club Bulgaria
- Don_elmondo
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 17.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Арчи
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Нямам думи :)))
Re: Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
Точка 2 се отнася за датчика на вътрешната температура на двигателя... Мисля че би трябвало да отчита работната температура на двигателя...
Относно как паля:
Студен старт --> от четвърт
Топъл старт --> както всеки ТДС върти яко (около 3-4 сек)
Всички филтри и масло са сменени преди 2000км.
Относно как паля:
Студен старт --> от четвърт
Топъл старт --> както всеки ТДС върти яко (около 3-4 сек)
Всички филтри и масло са сменени преди 2000км.
BMW Club Bulgaria
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
Според мен виж каква е първата грешка. Вероятно не ти изчислява правилно горивото при нисък товар на двигателя, но странно защо само в движение
Не, че трябва да имаш и други грешки де.

Не, че трябва да имаш и други грешки де.
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
като я форсираш на място бързо ли пада стрелката на обортомера или бавно?
- Don_elmondo
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 17.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Арчи
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Нямам думи :)))
Re: Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
bum_bum написа:Според мен виж каква е първата грешка. Вероятно не ти изчислява правилно горивото при нисък товар на двигателя, но странно защо само в движение![]()
Не, че трябва да имаш и други грешки де.
Ами и аз съм се спрял тук. Проблема е че монтьорчето не я отразява вобще тази грешка смятайки я за повреда в електрониката на помпата

BMW Club Bulgaria
- Don_elmondo
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 17.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Арчи
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Нямам думи :)))
Re: Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
mgate написа:като я форсираш на място бързо ли пада стрелката на обортомера или бавно?
Ами по бързо се качва и съответно по бързо пада но мисля че това се дължи на това че няма катализатор а съм с гърненце...
Забелязвам обаче че като я запаля например се забелязва покачване на оборотите до 800об и рязък спад за около части от секундата и после пак на 800об. нещо като леко закашляне но след това на място всичко е ок. Проблемът е в движение...
BMW Club Bulgaria
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
Заеби го тоя "майстор" с "едно на милион" вероятностите и иди при друг да ти го оправят.
На мен преди много години като беше на 5 години ТДС-ката в Дару и Супер Дизел ми казаха, че колата е много стара и помпата е за смяна, а още си е с тази помпа много години по-късно без никакви ремонти, така, че не разчитай на 100% на тия приказки.
На мен преди много години като беше на 5 години ТДС-ката в Дару и Супер Дизел ми казаха, че колата е много стара и помпата е за смяна, а още си е с тази помпа много години по-късно без никакви ремонти, така, че не разчитай на 100% на тия приказки.
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
като прочетох горният ти пост стигнах до един извод от къде може да е проблема ,а то е от температурният датчик на всмукателните колектори лесно се вади може да е натрупал прекалено много сажди от егр-а и да е зацапан и от там да не отчита правилна температура и да луже компютъра http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... ystem_agr/ под номер 10 изкарай го почисти го и пробвай пак 

- Don_elmondo
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 17.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Арчи
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Нямам думи :)))
Re: Проблем с ниски обороти при движение по инерция на 318TDS
bum_bum написа:Заеби го тоя "майстор" с "едно на милион" вероятностите и иди при друг да ти го оправят.
На мен преди много години като беше на 5 години ТДС-ката в Дару и Супер Дизел ми казаха, че колата е много стара и помпата е за смяна, а още си е с тази помпа много години по-късно без никакви ремонти, така, че не разчитай на 100% на тия приказки.
Съгласен съм. ГНП няма да сменя докато колата още мърда. Посъветвах се с чичо Google и попаднах форума на рено (http://www.renault-bg.com/smf/index.php ... ic=92904.0) Подобни признаци като моя са се забелязват когато има проблем с регулатора на налягането в помпата (регулатор на дебита) което преведено на английски е точно грешка 1.
Проблемът при човека от рено е бил датчика на налягането.

При БМВ има ли такъв регулатор и ако има някои дали знае ли каде се намира и дали при него има някакво окабеляване което трябва да се провери?? Също дали има и такъв датчик и дали може той да е проблемен.
А относно другите две точки проблем ли е че датчика на вътрешната температура ми показва 108 градуса и дали влияе чак толкова на горивото което се подава на двигателя (взимаики в предвид че сега е студено и притока на студен въздух трябва да се компенсира с по облагородена смес и че проблема се наблюдава в движение с по висока скорост на свободен ход)
МНОГО СЕ ИЗВИНЯВАМ ЧЕ ПИТАМ ТОЛКОВА, НО СЪМ СТАНАЛ ПИШМАН ОТ МАЙСТОРИ, КОИТО РЕМОНТИРАТ ПО СХЕМАТА НА ИЗКЛЮЧВАНЕТО КОЕТО МЕ УДРЯ СТАБИЛНО В ДЖОБА.
BMW Club Bulgaria
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани