проблем с паленето
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- svetlio_mi
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 28.12.2008
проблем с паленето
Здр. Имам един шантав проблем с моето БМВ-це.Значи,вчера сутринта беше -3 градуса и неможа да запали от първия път.Значи,подгрях и въртя-не пали,все едно няма нафта или не отива гориво.Втори път,пак подгрях-въртя,пак неще.Трети път подгрях,въртя но задаржах докато запали-отзад нито пушек нищо и на 4тият път запали,но мотора странно работеше и после пали без проблем само като е студено сутрин само тогава го прави.Дали не е от горивният филтър защото не съм го сменял поне аз от 2 години.
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: проблем с паленето
Колега казваш че само първият път не пали и то само когато е студена.На първо време си провери подряващите свещи и релето.Може там да е проблема.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: проблем с паленето
И аз бих те посъветвал да провериш свещите. Ако горивен филтър ти е позапушен, ще пали от втория път или с повече въртене всеки път, а не само студена.
Re: проблем с паленето
Не е филтъра колега и на мен ми го прави вече втори ден а палеше чакмак, обаче филтъра ми е на 3 дена чистак нов. Каквото са казали колегите по-горе трябва да гледаме и проверяваме че лошо .
Re: проблем с паленето
svetlio_mi написа:Здр. Имам един шантав проблем с моето БМВ-це.Значи,вчера сутринта беше -3 градуса и неможа да запали от първия път.Значи,подгрях и въртя-не пали,все едно няма нафта или не отива гориво.Втори път,пак подгрях-въртя,пак неще.Трети път подгрях,въртя но задаржах докато запали-отзад нито пушек нищо и на 4тият път запали,но мотора странно работеше и после пали без проблем само като е студено сутрин само тогава го прави.Дали не е от горивният филтър защото не съм го сменял поне аз от 2 години.
Аз имам сьщия проблем,филтрите са нови,свещите също.
Самоче при мен някой път пали от раз,а друг път на третото,четвъртото подгряване,
изпушва бяло и мирише на нафта.
Видял съм се в приключение.Моля помагайте


- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: проблем с паленето
разхерметизирана горивна уредба ,слагате клапанчета ако нямате такива сменяте маркучите за излишната нафта и поглеждате за теч на гориво от горивонагнетателната помпа


- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: проблем с паленето
+1 за кофти свещи,или подгряват неравномерно или има заминали.
п.п ако е тд/с,че нещо не се споменава.
С тия маркучета ме разбихте.
Явно трябва да си го добавя в проблем-листата за тдс-и.
Тук може да съм полезен само и единствено като кажа,да отидете в бош и да си вземете хубави,цената е 5-7лв на метър.
п.п ако е тд/с,че нещо не се споменава.
С тия маркучета ме разбихте.

Тук може да съм полезен само и единствено като кажа,да отидете в бош и да си вземете хубави,цената е 5-7лв на метър.
Последна промяна arr0gance на 15 Дек 2010, 1:55, променена общо 1 път
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
Re: проблем с паленето
Значи тъй като и аз имах същия проблем тая вечер го открих и се оказа протекло мъркучле за обратната нафта. Махате пластмасовия капак над дюзите и имате визуален контакт към целия горивопровод и мъркучлетата които имат навика при първия студ да пропускат че и без това са спекли вече и в комбинация със ниски температури пропускат в щуцерите на дюзите и оттам смуче въздух . Те така няма палене , и на мен така , а тази вечер си проверих всички свещи директно замерване и не са изгорели ма въздуха е гадна работа. Та сменяйте мъркучлета и наблюдавайте ден два за течове , че понякога са много упорити. И тва реле за свещите много завряно бе , чак зад акумулатора при компа и отгоре е хванат абе голяма щуротия и теснотия, въобще който е проектирал Е36-та откъм разположение и закрепване на елементи , устройства, кутии и т.н. в двигателния отсек май е бил махмурлия с извинения и без . Първо си проверете системата за херметичност и след това купувайте свещи ( че аз вече имам 4 в резерв
) . 


- svetlio_mi
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 28.12.2008
Re: проблем с паленето
абе смених филтъра сфещите са здрави мерихги с пробната лампа. И неска пак мигонаправи този номер.Казаха минякъв клапан
Re: проблем с паленето
Миналата година зимата и аз имах същия проблем тресеше докато запали като се едно си на тресачка ...
И един сивкаво черен дим ужас беше ...
Мерих свещи здрави... Смених ги и се оказа че две от тях главата им съвсем се бе изяла...
Взех ги по 15лв. бройката от симеон... Сега пали веднага...
Ако не си ги сменял все пак са консуматив
И един сивкаво черен дим ужас беше ...
Мерих свещи здрави... Смених ги и се оказа че две от тях главата им съвсем се бе изяла...
Взех ги по 15лв. бройката от симеон... Сега пали веднага...
Ако не си ги сменял все пак са консуматив

- svetlio_mi
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 28.12.2008
Re: проблем с паленето
свещите са добре можели дае някой вакуум
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: проблем с паленето
svetlio_mi написа:абе смених филтъра сфещите са здрави мерихги с пробната лампа. И неска пак мигонаправи този номер.Казаха минякъв клапан
прочети горният ми пост


Re: проблем с паленето
Колега +1 за свещи едно е да си ги замерил а друго да ги смениш .. колегите ще го потвърдят
особено ако си дизел една да ти е не добре няма палене на студено..
Ако са наред провери горивната ситема маркучета за обратна нафта...
Често се напукват и видимо са ок но като ги закривиш на някъде зейват едни ями
Провери си тези две неща първо
особено ако си дизел една да ти е не добре няма палене на студено..
Ако са наред провери горивната ситема маркучета за обратна нафта...
Често се напукват и видимо са ок но като ги закривиш на някъде зейват едни ями

Провери си тези две неща първо

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани