нормално ли е това?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
нормално ли е това?
колата е е36 м43б18 има и метанов инжекцион преди време имах проблем с теч изпод капачката на казанчето който беше решен със смяна на термостата и пренареждане на маркучите за взимане на вода за изпаритела .5 месеца нямах никакви проблеми докато един ден не видях че съм прещипал 1 от уплътненията на капачката на казанчето и че липсва доста течност смених гумичката от друга капачка долях и следняколко дена пак липсваше доста закарах я на майстор обезвъздуши я доля антифриз и се прибрах .сутринта пак лепсваше долях и при две спирания на двигателя извираше изпод капачката смених пак гумата която вече 5ти ден държи обаче като загрее надува маркучите,ако качиш високи обороти и се усеща как надува като изстине маркуча си е нормален като загрее надува така до днес след 15км и 1час из софия като я спрях маркуча беше нормален
майстора каза че е гарнитурата и от там вкарва въздух и надува ама днес защо не наду пак .ако някой знае за какво иде реч нека сподели .мерси предварително

Re: нормално ли е това?
Симптомите са точно за гарнитура, аз имах същия проблем миналата година. Не е кой знае какво, ако не е крива главата и няма пукнатина, не е толкоз скъпо. Дълго време се самозаблуждавах, че от друго е проблема, но в крайна сметка се примирих и напрайх ремонта. Гарнитурата е около 40лв.,аз смених и вложките, както и още няколко гарнитури, цената на частите + шлайфане на главата+мерене в камера за пукнатини беше 130лв. но при мен беше и пукната главата и оттам ми се оскъпи с още 180-ина лв. Общо взето някъде около 300лв. е ремонта, ако няма пукнато или криво.
Все пак има шанс и да не е гарнитура. Провери някъде на канал и запалена кола дали има течове и от къде са. Хубаво огледай мястото където е гарнитурата(между главата и блока) дали има сълзене. Виж си и маслото дали е пресечено, въпреки че дори и да не е, пак може да е гарнитура(както в моя случай). При мен към края не искаше даже да се обезвъздуши(изглежда като се е поразширил отвора).
Все пак има шанс и да не е гарнитура. Провери някъде на канал и запалена кола дали има течове и от къде са. Хубаво огледай мястото където е гарнитурата(между главата и блока) дали има сълзене. Виж си и маслото дали е пресечено, въпреки че дори и да не е, пак може да е гарнитура(както в моя случай). При мен към края не искаше даже да се обезвъздуши(изглежда като се е поразширил отвора).
Re: нормално ли е това?
вчера след работа два пъти спирах и двата пъти протече маркучите бяха обаче меки дори ми се стори че единия път тече и от долната страна на казанчето .незнам вече, ако може да е от нещо друго казвайте да го сменям първо него и да видя дали има промяна ако не да правя гарнитурата
Re: нормално ли е това?
айде бе хора 100 човека са чели темата и само 1 е написал нещо никой ли не знае или ви мързи да пишете 

- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: нормално ли е това?
Ако опита ми достига бих казал,че щом губи вода, главата е фалит,аз карах с изпуснала гарнитура повече от 2год и полувина и вода не е губила,само надуваше докато не позагря и спука главата.След това вече почна да губи водица на изфорсирване излизаха капки от ауспуха.Доколкото помня точния разход беше 9л вода на 90км.
п.п има доста писано
п.п има доста писано
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- TeodorKz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 16.11.2008
- Кара: 525 TDS ; 32?
- Детайли за колата: Е39 97г M-pack ; Е36 32?
Re: нормално ли е това?
нека и аз да се включа съвсем скоро видях подобно нещо не беше гарнитур нито глава а беше се скъсала гарнитурката или силикона който уплътнява водната помпа към блока и от там вкарваше въздух и надуваше системата ... проявери ако е така мажеш обилно със силикон и затваряш и си свиркаш.
Дано да съм бил полезен.
Дано да съм бил полезен.
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: нормално ли е това?
Огледай добре за течове.Отзаде тройника който е към парното и тръбичките около парното разгледай и смени капачката за проба.Това е най безболезненото което може да направиш.След това вече ... почваш гарнитури глави и прочие.

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: нормално ли е това?
TeodorKz написа:нека и аз да се включа съвсем скоро видях подобно нещо не беше гарнитур нито глава а беше се скъсала гарнитурката или силикона който уплътнява водната помпа към блока и от там вкарваше въздух и надуваше системата ... проявери ако е така мажеш обилно със силикон и затваряш и си свиркаш.
Дано да съм бил полезен.
Само не ми стана ясно как вкарваше въздух като системата е под налягане,би трябвало да тече антифриз,а за да дръпне въздух на изгасен мотор теча трябва да е значителен и едва ли ще остане незабележим...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани