Размисли за разхода
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Размисли за разхода
Здравейте колеги,
Доста преглеждах стари теми свързани с разхода и мисля да обобщя какво съм направил аз и как е повлияло при мен. Тези дни имах малко проблеми с колата и смених някои неща, а именно антифриз, масло, филтрите, ламбда сонда, термостат и температурен датчик. Използвах момента и почистих и МАФ-а, както и изчистих дюзите на ултразвук. Смених и 2 маркуча, които бяха скъсани /единият за маслените изпарения/вакуум/. Свещите са NGK сменени преди 2-3к км. Колата е 318ти м44 автомат. Преди тези процедури разхода беше доста висок, а именно над 17 градско и над 10 извънградско. В момента извънградското падна средно на 8 (между 7 и 9 според зависи
), но имам чувството, че градското не намаля много. Питах в 2 сервиза за диагностика в града, но като им описах ситуацията казаха, че съм сменил главните причинители за това и нямало какво толкова да ми кажат
Чудя се дали трябва да се покара малко повече или пък да не са останали някакви грешки в компютъра и от там да се дига разхода
Също така какви км се водят за къси разстояния в града, където може да се очаква по-голям разход /за протокола съм в по-малък град и няма задръствания ала София/? След новият термостат колата загрява за около 2 км. Ще се радвам на всякакви предложения и съвети 
Доста преглеждах стари теми свързани с разхода и мисля да обобщя какво съм направил аз и как е повлияло при мен. Тези дни имах малко проблеми с колата и смених някои неща, а именно антифриз, масло, филтрите, ламбда сонда, термостат и температурен датчик. Използвах момента и почистих и МАФ-а, както и изчистих дюзите на ултразвук. Смених и 2 маркуча, които бяха скъсани /единият за маслените изпарения/вакуум/. Свещите са NGK сменени преди 2-3к км. Колата е 318ти м44 автомат. Преди тези процедури разхода беше доста висок, а именно над 17 градско и над 10 извънградско. В момента извънградското падна средно на 8 (между 7 и 9 според зависи




Последна промяна Rainbow на 18 Ное 2010, 16:58, променена общо 1 път

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Размисли за разхода
Значи всичко е наред, щом разхода на извънградско е паднал на 8 литра на 100 км. В малкия град въпреки по-спокойното движение и липса на задръствания, разстоянията също са къси, а както знаеш до достигане нормална работна температура, двигателя си гълта повече бензин. Нормално е да караш в студено време 3 км, да изстине мотора и още 3 км на връщане и да има разход 15/100.
- ZLATIST
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: Размисли за разхода
ивчо3 написа:Значи всичко е наред, щом разхода на извънградско е паднал на 8 литра на 100 км. В малкия град въпреки по-спокойното движение и липса на задръствания, разстоянията също са къси, а както знаеш до достигане нормална работна температура, двигателя си гълта повече бензин. Нормално е да караш в студено време 3 км, да изстине мотора и още 3 км на връщане и да има разход 15/100.


Re: Размисли за разхода
Е явно се фанатизирам
Благодаря за отговорите 



Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Размисли за разхода
За Компакт разход от 15/100 не е нормален
Моят харчеше в София до 11.5/100, а сега Е39-ката с 2.5 мотор, автомат в тежкия трафик харчи 15/100

Моят харчеше в София до 11.5/100, а сега Е39-ката с 2.5 мотор, автомат в тежкия трафик харчи 15/100


Re: Размисли за разхода
И на мене 17/100 градско и то не в София, ми се вижда много за 318 автомат и то компакт 

Real.Eyes.Realize.Real.Lies
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1910
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Размисли за разхода
Има голямо значение загряла ли е колата или не колко настъпваш докато е студена а термостата за 2 км да загрее колата
явно я подгряваш на яка стъпка,това да не е Вартбург 


Re: Размисли за разхода
и на мен ми се струва много нереяленн разход от 17на 100.
според мен нещо не е наред,не ангажирам никого с мнението си.
ама и аз живея в по-малак град и моя компот гори около 8-9 вярно,че сам 1.6
според мен нещо не е наред,не ангажирам никого с мнението си.
ама и аз живея в по-малак град и моя компот гори около 8-9 вярно,че сам 1.6
Re: Размисли за разхода
Ама имаш чувството, че не е намалял или си проверил, че не е намалял. Защото и аз на моменти чувствам че имам дупка в резервоара 

Re: Размисли за разхода
S7 написа:... а термостата за 2 км да загрее колатаявно я подгряваш на яка стъпка,това да не е Вартбург

а и иначе за тоя разход 17/100 най-вероятно някакъв проблем с ламбдата
Re: Размисли за разхода
Пилев написа:Ама имаш чувството, че не е намалял или си проверил, че не е намалял. Защото и аз на моменти чувствам че имам дупка в резервоара
Ти остави, че капеше бензин от бензиновият филтър, не беше добре влязъл




P.S.: А относно този електронен смукач, за който спомената колегата ZLATIST дали не е от него, защото са малки разстоянията? Аз буквално точно я загрявам или малко преди да я загрея и трябва да я гася в доста голям % от случаите. То тая кола ме подготви за М3 по отношение на разход


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1910
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Размисли за разхода
Denev написа:S7 написа:... а термостата за 2 км да загрее колатаявно я подгряваш на яка стъпка,това да не е Вартбург
e за колко да загрее, за 20км ли ...... ако не ти загрее най-много за 2.5км (и то при положение че за това разстояние нямаш престои по светофари) спокойно можеш да се замислиш за нов термостат
а и иначе за тоя разход 17/100 най-вероятно някакъв проблем с ламбдата
Като приемем какво значи малък град и колко светофари има на 2 км не знам коя кола загрява за толкова освен ако няма антрифриз или се кара на мах. стъпка все пак ако се кара на 1-ра на пълни обороти може и за 200 м. да прегрее

Re: Размисли за разхода
S7 написа:Като приемем какво значи малък град и колко светофари има на 2 км не знам коя кола загрява за толкова освен ако няма антрифриз или се кара на мах. стъпка все пак ако се кара на 1-ра на пълни обороти може и за 200 м. да прегрее
Колега антифриз има даже е на бмв оригинален сменен преди 2 седмици както и термостата и както казах над 2500 оборота не минавам докато не я загрея и рядко това става след 2-рият км. Аз точно за това сменях термостата, че преди минавах 5-6 км докато загрее, а извънградско на голямо надолнище тръгваше яко да се охлажда ... И колата не прегрява ако това имаш предвид /извън града съм я настъпвал за повече време не мърда от 90-те градуса/. Преди малко се върнах от малко обиколки и може би наистина проблема ми е късите разстояния


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: Размисли за разхода
Евалата колега за темата, забелязъл съм, че малко хора в този форум се замислят за разхода на колите си
, най-вероятно щом си сменил термостата е от ламбда сондата или кабелите за свещите, кабелите имат също голямо значение за разхода, но до колкото ми е известно, те немогат да ти покачат чак толкова разхода, колкото например ламбда сондата


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Размисли за разхода
Rainbow написа: А има ли как да се оптимизира за къси разстояния, че някак 20 лева бензин за 50 км е леко кофти?
Начин има, въпросът е дали си заслужава

35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани