Как се вадят пиновете за бушоните?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Как се вадят пиновете за бушоните?
Колеги някой пробвал ли се е да вади жиците от бушоните и да ги мести в друга бушониера? Извадих оная бялата пластмаса обаче гнездата продължават да са здраво хванати. Ръчках с една игла и успях да извадя една жица, без да я скъсам, но със следващата не можах да повторя операцията, какъв е точно начина да се вадят здрави?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Как се вадят пиновете за бушоните?
колега тази работа е гоялма досада... самия метален пин има едни зъбчета коиото се забиват като контри в пласмасата...
аз си направих някъв кастм инструменто като пласкинка с която бърках и тя ги прибираше..
по лесно е да си намериш една реика с бушони от друго табло и да избиеш няколко пина и след това само да ги монтираш при теб ако ти върши работа
аз си направих някъв кастм инструменто като пласкинка с която бърках и тя ги прибираше..
по лесно е да си намериш една реика с бушони от друго табло и да избиеш няколко пина и след това само да ги монтираш при теб ако ти върши работа
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Как се вадят пиновете за бушоните?
Exy написа:Колеги някой пробвал ли се е да вади жиците от бушоните и да ги мести в друга бушониера? Извадих оная бялата пластмаса обаче гнездата продължават да са здраво хванати. Ръчках с една игла и успях да извадя една жица, без да я скъсам, но със следващата не можах да повторя операцията, какъв е точно начина да се вадят здрави?
Е това е голямо гъзене. Има два вида гнезда, които на външен вид са еднакви. Разликата е съвсем малка и е в задната част където влизат кабелите или по-точно кабелните обувки. При едните самата кабелна обувка е с контра, а при другите е с допълнителна пластина, която изпълнява тази роля. Първите мисля, че се слагани до 94 г. и ако използваш такива в кола след тази година, единственото нещо, което ги държи да не изллизат са точно белите пластмасови пластини. И в двата случая, за да извадиш клемите, ще ти трябва някакво приспособление, с което да можеш да прибереш контрите навътре и да лесно да издърпаш кабела с клемата. Аз използвам медицински пинсети с остри върхове. Пинсетата я вкарвам от двете страни на кабелната обувка от страната на предпазителите и с леко разклащане издърпвам кабела от задната страна.
Идеята на колегата ares2 с клеморед от друго табло е добра, тъкмо ще се научиш как се вадят.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Как се вадят пиновете за бушоните?
Мерси колеги, явно ще трябва да импровизирам и аз да измисля някав инструмент, тва с пинсетата звучи добре, ама трябва да намеря подходяща.
Това се опитвам да направя, ама искам да ги изкарам здрави, че да ги ползвам в мойта кутия после.
Или имаш предвид да ги избия като счупя/срежа с поялник примерно пластмасата и после от мойта кутия дори да ги изкарам смачкани няма значение, щото тези, които ще сложа са здрави? Това май е най-добрият вариант ако не успея да намеря ултимативния инструмент
ares2 написа:по лесно е да си намериш една реика с бушони от друго табло и да избиеш няколко пина и след това само да ги монтираш при теб ако ти върши работа
Това се опитвам да направя, ама искам да ги изкарам здрави, че да ги ползвам в мойта кутия после.
Или имаш предвид да ги избия като счупя/срежа с поялник примерно пластмасата и после от мойта кутия дори да ги изкарам смачкани няма значение, щото тези, които ще сложа са здрави? Това май е най-добрият вариант ако не успея да намеря ултимативния инструмент

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Как се вадят пиновете за бушоните?
да... нещо такова. аз така вадих като ми трябваха. подариха ми едно табло в една морга и от него
първите се скапаха. после изработих някаква джаджа и почнах да ги махам
първите се скапаха. после изработих някаква джаджа и почнах да ги махам
- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: Как се вадят пиновете за бушоните?
аз скоро вадих от табло което беше 93-та година.След като извадих бялата шиничка издърпах малко по-силно кабела и излезе заедно с пина за бушона малко се изкривиха законтрящите пластинки но с една игла си ги изправих и след това без проблем ги монтирах в моето табло , което е 98-а година.
Re: Как се вадят пиновете за бушоните?
tekabg написа:аз скоро вадих от табло което беше 93-та година.След като извадих бялата шиничка издърпах малко по-силно кабела и излезе заедно с пина за бушона малко се изкривиха законтрящите пластинки но с една игла си ги изправих и след това без проблем ги монтирах в моето табло , което е 98-а година.
Екстра, значи поне от старото ще излязат лесно. Аз трябва да вадя от '98 и да пъхам в '92.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Как се вадят пиновете за бушоните?
Exy написа:tekabg написа:аз скоро вадих от табло което беше 93-та година.След като извадих бялата шиничка издърпах малко по-силно кабела и излезе заедно с пина за бушона малко се изкривиха законтрящите пластинки но с една игла си ги изправих и след това без проблем ги монтирах в моето табло , което е 98-а година.
Екстра, значи поне от старото ще излязат лесно. Аз трябва да вадя от '98 и да пъхам в '92.
Това май ще е по-трудния вариант. Дано да успееш

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Как се вадят пиновете за бушоните?
Открих още един начин, става с 2 игли, пъхам ги от двете страни така че да опират в контрите и натискам с пръст между тях, така че да вкарат контрите навътре. Пипкаво е обаче и мисля с поялника да режа пластмасата направо и да ги вадя непокътнати
А от другата бушониера на колата ги вадя с шило, пъхам от двете страни, клемата се мачка и излиза, пластмасата остава здрава.

We love you Ronnie!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани