излишен бнзин
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
излишен бнзин
имам следния проблем..Сложих нова помпа бензинова колата пали работи си хубаво но това трае няколко секунди след това все едно работи трактор оказа се 4е излишния бензин не се връща и налягането става доста голямо и за това прекъсва та вупроса ми е следния;Къде от двигателя се намира тръбата за излишния бензин ако някои има представа къде то4но да го търся да драсне мерси предварително
- with-fox
- BMW fanatic
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
- Пол: Мъж
- Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
- Детайли за колата: e36 330i
Re: излишен бнзин
колега колатати сас кои двигател е от каква кола е помпата която си слойил.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: излишен бнзин
Нещо не ми се връзва,мерил си налягането и знаеш че е високо,пък не знаеш къде е линията за излишното гориво...
Рейката има вход и изход,логично е изхода да е излишното гориво,нали? За да имаш по-конкретен отговор е нужно и малко от твоя страна,малко информация да дадеш,каква е колата (бензин-дизел,дали е БМВ изобщо),кой мотор,година - е такива незначителни неща,решаващи понякога...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: излишен бнзин
извинявам се просто забравих,318и седан 92 год. бензин помпата е бош аз си я слагах
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: излишен бнзин

Ето ти една примерна рейка(М43),едното е вход,другото изход. Ако не можеш да ги определиш тръгни от б. филтър,проследи тръбопровода. Вадиш маркуча на изход и гледаш какво става,на запален мотор трябва да тече бензин. Ако работи добре така проверяваш тръбопровода към резервоара за запушване... Според мен при монтажа нещо си сгрешил/оклепал.
п.п. Имаше тема със снимки как се сменят тия маркучета на рейката,точно за М40,потърси я.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: излишен бнзин
sasho_87 написа:имам следния проблем..Сложих нова помпа бензинова колата пали работи си хубаво но това трае няколко секунди след това все едно работи трактор оказа се 4е излишния бензин не се връща и налягането става доста голямо и за това прекъсва та вупроса ми е следния;Къде от двигателя се намира тръбата за излишния бензин ако някои има представа къде то4но да го търся да драсне мерси предварително
Излишният бензин няма как да се върне, когато са размемени маркучите за входящия и изходящия бензин. Бензиновата рейка е с две секции, вътрешната е свързана с входящия бензин, дюзите и клапан-регулатора налягането на горивото, а външната- с изходящия бензин. При правилно свързване на маркучите, входящия бензин създава налягане, което се редуцира от клапана и навлиза във външната секция, откъдето излишното количество се връща в резервоара. Когато маркучите се разменят, помпата прави голямо налягане, а клапана няма как да отвори, защото е еднопосочен и логично не влиза бензин към дюзите.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани