Проблем от електроника или механичен ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Проблем от електроника или механичен ?
От доста време се боря с разрешаване на мистерията около моя автомобил , 316 с М40 двигател . Проблема е , че понякога много гори , невърви или върви когато си иска , ускорява на тласъци или ускорява много бавно , понякога се оправя сама колата . Беше ми направило впечатление , че след като я запаля ако я оставя да поработи повечко време на място след това върви без никакви проблеми , днес се уверих пак в това . Запалих я обаче ми званан телефона , аз вдиганах , поговорих и тъкмо да тръгна , срещнах 1 приятел и с него се позаговорихме и двигателя си стигна работната температура , аз потегли и останових , че колата върви като самолет . Друг път като дам докрая газ , двигателя става 1 глух , като отпусна малко започва да ускорява . На диагностика всичко излиза ок . Свещите са относително нови под 10 000 км са , капачка с палец смених , горивен филтър , мерих потенциометъра на газта , слагах дебитомер за проба и т.н .
Дали проблема е в двигателя или компа нещо се бъгва .
Колата ми достига разход на гориво от нечуваните за 1.6 кубика , 30 литра на 100 км .
Някакви идеи ?
Дали проблема е в двигателя или компа нещо се бъгва .
Колата ми достига разход на гориво от нечуваните за 1.6 кубика , 30 литра на 100 км .
Някакви идеи ?

- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем от електроника или механичен ?
И аз мисля, че може би е от ламбдата - не е изгоряла, а просто нещо зацикля явно, на което се дължи непостоянното поведение на двигателя.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Проблем от електроника или механичен ?
Преди малко пак ми го направи същия номер . Значи паля и тръгвам , давам газ за да ускоря обаче колата ускорява много мудно , отпускам леко газта , колата се позачудва и на 2-3 тласъка ускорява . Всмисъл изведнъж тръгва да ускорява позачудва се и 2ри тласък се появява и тръгва да ускорява . На високи обороти е добре .
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем от електроника или механичен ?
Я вземи и изчисти дюзите 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
Re: Проблем от електроника или механичен ?
иди някъде на диагностика ,за да не гадаем и теб да не те гложди,а аз залагам на мудна сонда и като отстраниш проблема да пишеш какво се случва.
Успех !
Успех !

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Проблем от електроника или механичен ?
~Мишо~ написа:Я вземи и изчисти дюзите
Дюзите ги чистих , махнах катализатора , ходил съм на диагностика няколко пъти и то при различни хора . Последния път казах на обърнат внимание на сондата и ми казаха , че дава ' живи данни ' т.е променящи се . Обаче май са и сменяли кабелите , защото гледам , че там където влизат при моторо близо до компа са рязани и навини с тиксо . Ако е от това нетрябва ли да даде грешка при диагностиката ? Сондата съм я свалял и е като нова , дори малко я поизчистих с коресилин , след това на диагностика пак ходих и пак си дава че работи и се промянят данните и . От какво може да е мудна сондата ? Възможно ли е да не е за този двигател например ? Възможно е да е сменяна за което не съм сугурен и няма как да разбера .
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани