M42 от Е30 в е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

M42 от Е30 в е36

Мнение от Vozq_bez_pari » 23 Окт 2010, 2:24

мисля че има няколко такива коли тък в форума ако четат да споделят какви проблеми има освен лапите на мотора и картера , бях чел някакъв проблем с екуто........ в някаква тема, но немога да я намеря ?? :roll: :roll: :help: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: M42 от Е30 в е36

Мнение от ръб » 23 Окт 2010, 8:56

Какъв е смисъла ? от е30 даже е 4 коня по-малко (според уикипедиа тези 4к.с. на е36-овия са за да компенсират теглото)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: M42 от Е30 в е36

Мнение от ares2 » 23 Окт 2010, 11:10

ако съдим по здравината на онзи мотор тези 4 коня са последния пролем... аз се кефя повечена М42 от Е30

ако имаш или поне събираш нещата.. мога да ти дам блок без нок сензори, картер и лапи.
Последна промяна ares2 на 23 Окт 2010, 15:01, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 352
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: коларовград
Пол: Мъж
Кара: BMW отново серия 3 бенз
Мечтае да кара: волска каручка
Детайли за колата: събира много и малко, според повода

Re: M42 от Е30 в е36

Мнение от daka1972 » 23 Окт 2010, 11:13

аз съм с м42 от е 36 в е 30 и съм много доволен от към мотора и вървене

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: M42 от Е30 в е36

Мнение от vladi_a_i » 23 Окт 2010, 17:31

daka1972 написа:аз съм с м42 от е 36 в е 30 и съм много доволен от към мотора и вървене

Това е така защото мотора след 93г. малко е променен,а и тая виско перка :no:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: M42 от Е30 в е36

Мнение от vladi_a_i » 23 Окт 2010, 17:34

ares2 написа:ако съдим по здравината на онзи мотор тези 4 коня са последния пролем... аз се кефя повечена М42 от Е30

ако имаш или поне събираш нещата.. мога да ти дам блок без нок сензори, картер и лапи.

Аз имам валове тънкана..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: M42 от Е30 в е36

Мнение от Vozq_bez_pari » 23 Окт 2010, 20:08

ръб написа:Какъв е смисъла ? от е30 даже е 4 коня по-малко (според уикипедиа тези 4к.с. на е36-овия са за да компенсират теглото)


смисъла е двойни пружини на клапаните и по дебели стержени на клапаните , а и смятам да не остава на 1 атмосфера :mhihi: може и от Е36 ама трябва да е до края на 94 та

но имам няколко оферти от е30 затова се интересувам от проблемите при инсталацията му в Е36

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: M42 от Е30 в е36

Мнение от vladi_a_i » 23 Окт 2010, 20:27

Vozq_bez_pari написа:
ръб написа:Какъв е смисъла ? от е30 даже е 4 коня по-малко (според уикипедиа тези 4к.с. на е36-овия са за да компенсират теглото)


смисъла е двойни пружини на клапаните и по дебели стержени на клапаните , а и смятам да не остава на 1 атмосфера :mhihi: може и от Е36 ама трябва да е до края на 94 та

но имам няколко оферти от е30 затова се интересувам от проблемите при инсталацията му в Е36

Точно с такава глава се здобих-7мм клапани :)
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: M42 от Е30 в е36

Мнение от vankatagsi » 23 Окт 2010, 20:37

Vozq_bez_pari написа:
ръб написа:Какъв е смисъла ? от е30 даже е 4 коня по-малко (според уикипедиа тези 4к.с. на е36-овия са за да компенсират теглото)


смисъла е двойни пружини на клапаните и по дебели стержени на клапаните , а и смятам да не остава на 1 атмосфера :mhihi: може и от Е36 ама трябва да е до края на 94 та

но имам няколко оферти от е30 затова се интересувам от проблемите при инсталацията му в Е36


АЗ карам М42, във Е36 оригинално /1992г/ и е с двойни пружини и дебели стебла на клапаните! Явно в първите години имат нещо общо с Е30-ковото М42. Иначе мойто пак си е с Диса клапа и тн.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: M42 от Е30 в е36

Мнение от Vozq_bez_pari » 23 Окт 2010, 21:15

vankatagsi написа:
Vozq_bez_pari написа:
ръб написа:Какъв е смисъла ? от е30 даже е 4 коня по-малко (според уикипедиа тези 4к.с. на е36-овия са за да компенсират теглото)


смисъла е двойни пружини на клапаните и по дебели стержени на клапаните , а и смятам да не остава на 1 атмосфера :mhihi: може и от Е36 ама трябва да е до края на 94 та

но имам няколко оферти от е30 затова се интересувам от проблемите при инсталацията му в Е36


АЗ карам М42, във Е36 оригинално /1992г/ и е с двойни пружини и дебели стебла на клапаните! Явно в първите години имат нещо общо с Е30-ковото М42. Иначе мойто пак си е с Диса клапа и тн.



даде до 94 края е с двойите пружини...

но се отклонихте от темата някои сложил М42 от Е30 в Е36 да сподели проблемите...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: M42 от Е30 в е36

Мнение от ръб » 23 Окт 2010, 23:59

Е ми и моя е 93та ама си е 140 к.с.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: M42 от Е30 в е36

Мнение от Vozq_bez_pari » 24 Окт 2010, 0:06

ръб написа:Е ми и моя е 93та ама си е 140 к.с.



за коне не сам споменал въобще, говорихме за главите
разликата в конете от е30ис , и е36ис е от различните всмукателни колектори, прочети има писано ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: M42 от Е30 в е36

Мнение от ръб » 24 Окт 2010, 8:14

мм в същност разликите бяха 5-6 между двата мотора, сега ще си поиграя да ги намеря и ще ги post-на

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: M42 от Е30 в е36

Мнение от Vozq_bez_pari » 28 Окт 2010, 2:01

аиде колеги има такува трансаплантации тук някои няма ли да пише...

остава ли си неговия съединител ? пава ли си съединителя със скоросната кутия на Е36цата ?
за картера и лапите на мотора е ясно 4е трябват Е36цови..... знам 4е някакъв проблем имаше с инсталацията няккъв кабел оставаше излизаен ли какво беше.... ударете едно рамо че ми излезе такъв мотор :help: :help: :help: :help: :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: M42 от Е30 в е36

Мнение от ивчо3 » 28 Окт 2010, 9:04

Освен картера, лапите, стъблата на клапаните, минималната разлика във фазите на газоразпределението и двойните пружини, м42 в е30 няма ДИСА и нок сензори, така че като толкова държиш на този мотор го вземаш с неговия си смукателен колектор и компа задължително. Някой може да те посъветва да пробиеш 2 дупки в блока за нок сензорите, не знам доколко е удачно.
Последна промяна ивчо3 на 28 Окт 2010, 9:35, променена общо 1 път

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook