м50 бобините искрят
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
м50 бобините искрят
Колеги след много перипети по мотора м50б20 без ванус и какви ли не опити, диагностики и ремонти се стигна до изводя, че има проблем в запалването.
Смених чисто нови свещи "Денсо", чисто нови лули и бобини "Бреми" и все пак пак има едно искрене в тия бобини и 6-те, като на газ е по-изразено.
Просто на тъмно вечер се вижда как прехвърля искра между металната част на бобините и бакелитовата им част. Това се получава на старите ми, на други 2 чифта втора употреба и на новите на 1 ден експлоатация.
някой може ли да каже това нормално ли е да искрят, и виждал ли някое бмв да не искрят.
поздрави
Смених чисто нови свещи "Денсо", чисто нови лули и бобини "Бреми" и все пак пак има едно искрене в тия бобини и 6-те, като на газ е по-изразено.
Просто на тъмно вечер се вижда как прехвърля искра между металната част на бобините и бакелитовата им част. Това се получава на старите ми, на други 2 чифта втора употреба и на новите на 1 ден експлоатация.
някой може ли да каже това нормално ли е да искрят, и виждал ли някое бмв да не искрят.
поздрави
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50 бобините искрят
ходено е 3 пъти и уж всичко е наред.
това искрене на бобините няма как да се хване, те си работят и имат нужното съпротивление на намотките, но не работят правилно - не всичката енергия отива на свеща - така да се каже
това искрене на бобините няма как да се хване, те си работят и имат нужното съпротивление на намотките, но не работят правилно - не всичката енергия отива на свеща - така да се каже
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: м50 бобините искрят
Ми аз доколкото знам една бобина като е напълно изправна не искри. А мотора как работи сега? Бях чел една темичка преди време с 1 колега, и неговите бобини искряха, и каза че пробвал и с нови също като теб, и пак искрят. Поразрови се и виж какво може да намериш.
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50 бобините искрят
в три сервиза съм ходил.
изчетох целия нет и не мога да си обясня да връщам ли новите бобини след като искрят или е нормално , а не само да се караме с магазинера.
колата тресе и не работи много добре - но не мога да уцеля неискрящи бобини да разбера дали е от тях???
изчетох целия нет и не мога да си обясня да връщам ли новите бобини след като искрят или е нормално , а не само да се караме с магазинера.
колата тресе и не работи много добре - но не мога да уцеля неискрящи бобини да разбера дали е от тях???
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: м50 бобините искрят
Проследи кабела , който излиза от 2-ри пин на всяка от бубините , това е масата на бубините ..... Няма логика с нови бубини , с нови свещи , да ти прави същия проблем като със старите ..... съвсем логично е да се предположи , че проблема е другаде ... - примерно в инсталацията.
Отвори си аутодата и прегледай там схемата и по нея дейставй ....
Отвори си аутодата и прегледай там схемата и по нея дейставй ....
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50 бобините искрят
колеги, всички препоръки съм изпълнил - чисто нови свещи, чисто нови лули и бобини Бреми всичко над 500 лева дотук и пак има искрене и то на всичките 6 бобини.
в американски сайт пишеше, че може да са рзменени слаботоковоте кабели дето влизат в самата бобина и това проверих - всичко си е ОК - на клема 15 е + от контакта, на средната 4а е маса, на клема 1 е импълса от компа. Всичкое както трябва - мотора има маса. Като сваля бобината и я държа с ръка и корпуса й не е на маса с само свеща опирена на маса хвърля искра. като отдалеча свеща от маса и почва да прехвърля на металния корпус на бобината. Помислих че главата не е "замасена" но си има маса и свещите са здрави и чисти???
питам се защо се замасяват тия бобини и какво ще стане ако ги изолирам от капака щото само тогава искрата си прехвърча долу на свеща.
какво толкова и пречи на тая искра да си прехвърли на свеща не мога да разбера. дори разстоянието намалях на 0,7 и иридиеви свещи слагах и нестава....... все при рязко подаване на газ си прехвърля горе на бобината. После се оправя и не свети, но когато ти трябва да набереш скорост и колата прекъсва........
в американски сайт пишеше, че може да са рзменени слаботоковоте кабели дето влизат в самата бобина и това проверих - всичко си е ОК - на клема 15 е + от контакта, на средната 4а е маса, на клема 1 е импълса от компа. Всичкое както трябва - мотора има маса. Като сваля бобината и я държа с ръка и корпуса й не е на маса с само свеща опирена на маса хвърля искра. като отдалеча свеща от маса и почва да прехвърля на металния корпус на бобината. Помислих че главата не е "замасена" но си има маса и свещите са здрави и чисти???
питам се защо се замасяват тия бобини и какво ще стане ако ги изолирам от капака щото само тогава искрата си прехвърча долу на свеща.
какво толкова и пречи на тая искра да си прехвърли на свеща не мога да разбера. дори разстоянието намалях на 0,7 и иридиеви свещи слагах и нестава....... все при рязко подаване на газ си прехвърля горе на бобината. После се оправя и не свети, но когато ти трябва да набереш скорост и колата прекъсва........

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани