регулиране на гнп

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: vidin
Пол: Мъж
Кара: 325tds

регулиране на гнп

Мнение от shiko » 19 Окт 2010, 19:41

Здравейте колеги,искам да питам дали трябва да се правят някакви регулировки на гнп-то на 325 тдс-са след като са сменени всичките о пръстени.Помпата е свалена изцяло от колата.За центровката към мотора/предварение,закаснение и цикловата порция гориво с плочката е ясно/ трябва да се монтира на двигателя.Но дали преди да се монтира се регулират някакви параметри на стенд.Може ли да се види нещо на тоя стенд/налягане на впръскване и тем подобни/ и има ли смисъл от него.На главата на помпата където се завиват тръбопроводите има щуцери в който има клапанчета с пружинка -дали се регулират нещо от там или не се пипа.Това може ли да се прави на стенда.Некой читав майстор да предложите. :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: регулиране на гнп

Мнение от Пресиян Василев » 19 Окт 2010, 19:44

Вьв Видин маи нямате такьв.
Слагаи центроваи и караи ,не се занимаваи с глупости
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: vidin
Пол: Мъж
Кара: 325tds

Re: регулиране на гнп

Мнение от shiko » 19 Окт 2010, 20:18

не е там проблема колега.помпата мога да я занеса и в софия,но не знам дали въобще нещо ще направят,а на различните места искат от 100 до 300 лева.Ако може да се правят някакви регулировки сега е момента докато е свалена помпата,а не после пак да се занимавам.За това питам.Ипреди бях говорел с теб за центровкта на тая помпа към мотора че имаше проблем с пушенето/черен дим/ и правехме с индикатор на 0.95 мисля че беше и плочката на 6 мг. ,но ефект нямаше.Колата пали почти еднакво топла и студена /всисъл бързо/.Турбото е на 1.1,грешки няма ,интеркулера е почистен,мапа също.Съмнява ме че е ниско налягането на впръскване,но няма как да го проверя. :wave:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: регулиране на гнп

Мнение от Пресиян Василев » 19 Окт 2010, 20:59

shiko написа:не е там проблема колега.помпата мога да я занеса и в софия,но не знам дали въобще нещо ще направят,а на различните места искат от 100 до 300 лева.Ако може да се правят някакви регулировки сега е момента докато е свалена помпата,а не после пак да се занимавам.За това питам.Ипреди бях говорел с теб за центровкта на тая помпа към мотора че имаше проблем с пушенето/черен дим/ и правехме с индикатор на 0.95 мисля че беше и плочката на 6 мг. ,но ефект нямаше.Колата пали почти еднакво топла и студена /всисъл бързо/.Турбото е на 1.1,грешки няма ,интеркулера е почистен,мапа също.Съмнява ме че е ниско налягането на впръскване,но няма как да го проверя. :wave:

А това е друга работа.Уреда се казва максиметьр.
Тоест всяко ГНП има ресурс над 40% над краиното налягане на разпрашаване,в случая около 60 бара горница.
Ако секцията за високо налягане е здала багажа,ще има дим.Виж пьрво дюзите да не ги е намалил някои,така ефекта на слаб ротор се замазва и колата пали топла и студена
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: регулиране на гнп

Мнение от Nasko_325TD » 20 Окт 2010, 0:09

Охооо я разправяйте,.......... :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 19.07.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318 TDS
Мечтае да кара: BMW 635 Csi

Re: регулиране на гнп

Мнение от BeeMWe » 20 Окт 2010, 13:23

Мда, и мен ме интересува доста развитието на тази тема. Понеже дадох да ми сменят всички гарнитури на помпата и от тогава почна да си пушляви доволно ... А разхода ми е около 10 - 10,5 на 100 градско. За 318 tds говорим
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: vidin
Пол: Мъж
Кара: 325tds

Re: регулиране на гнп

Мнение от shiko » 20 Окт 2010, 21:46

тия дни ще се занимавам по сериозно с помпата и дюзите и като има резултат ще пиша :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: регулиране на гнп

Мнение от Пресиян Василев » 20 Окт 2010, 22:02

BeeMWe написа:Мда, и мен ме интересува доста развитието на тази тема. Понеже дадох да ми сменят всички гарнитури на помпата и от тогава почна да си пушляви доволно ... А разхода ми е около 10 - 10,5 на 100 градско. За 318 tds говорим

Порцията ти е бутал някои дето не я знае колко да я прави.И или е много аванса .
Кви градусчета се появяват на телевизора :mhihi: ,а гривото колко е ?
Бутането на плочката не става тьи лесно като при 6-така и ефекта е повече пушьк отколкото вьрвеж.
Поздрав
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 19.07.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318 TDS
Мечтае да кара: BMW 635 Csi

Re: регулиране на гнп

Мнение от BeeMWe » 20 Окт 2010, 23:45

:idea:
Последна промяна BeeMWe на 21 Окт 2010, 17:32, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: регулиране на гнп

Мнение от vladobate » 21 Окт 2010, 0:42

Ми колегата пита за ъглови градуси на завъртане ( не температурни ) т.е. колко предварение ( аванс ) е нагласен на помпата и колко гориво като порция е пуснато ( демек колко е бутната плочката ) тва дет всички го искат много да вървят колиците ама никой не пита от що са им душичките пък и то не само ядене иска трябва му и въздух щот иначе на задавяне отива работата :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: регулиране на гнп

Мнение от Nasko_325TD » 22 Окт 2010, 7:37

Аз искам да питам за това с ресурса на помпената секция за високо налягане,как се регулира ако е поизносен елемента на помпата? И дали износен елемент може да се спаси точно с този ресурс от 40%? :bowdown: :ok:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: регулиране на гнп

Мнение от vladobate » 24 Окт 2010, 1:52

Няма спасение брат. :banghead: Помпата е неспасяема тя и така е проектирана да умре един ден. :yes: Не търси под вола теле и си карай колата без да мислиш за помпата щото ще дойде ден когато и тя няма да помисли за теб и ще умре пък ти гледаш да я спасяваш с някви ресурси пък той вече го няма и от +40% е станал -10%. Е тогава е време да си вземеш помпа с плюсов ресурс и си готов. Тва е, просто като ряпа без ресурс. :yes: Ресурс означава резерв и той намялява с експлоатацията ( работата ) на помпата както и двигателя си има моточасове живот. Тя помпата не е живо същество да си регенерира някои "части" пък и знаеш вечно или перфектно няма било то и БМВ. :yes: Жив и здрав.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: регулиране на гнп

Мнение от Nasko_325TD » 24 Окт 2010, 11:08

Даммм,така е за съжаление.Просто ми беше интересно. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 30.10.2008
Местоположение: Сливен
Кара: 730d

Re: регулиране на гнп

Мнение от vlaikov44 » 26 Окт 2010, 17:23

Колеги аз на моя 325-ТДС 95г. му сменях управлението на помпата защтото моето беше в окаяно състояние и менеше оборотите,а това което сложих беше много читаво със сащия номер на помпата .....994 и на кола 98г.обаче неможаха да мия нагласят в бош в сливен смисал такъв че на ръка е настроиваха без да я закачат на компютър и сега на моменти пак мени обороти,апак после ми казаха че трябвало да се регулира на комютър на някакви си три или четири режима на работа.Моля за съвет благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: регулиране на гнп

Мнение от Пресиян Василев » 26 Окт 2010, 18:06

vlaikov44 написа:Колеги аз на моя 325-ТДС 95г. му сменях управлението на помпата защтото моето беше в окаяно състояние и менеше оборотите,а това което сложих беше много читаво със сащия номер на помпата .....994 и на кола 98г.обаче неможаха да мия нагласят в бош в сливен смисал такъв че на ръка е настроиваха без да я закачат на компютър и сега на моменти пак мени обороти,апак после ми казаха че трябвало да се регулира на комютър на някакви си три или четири режима на работа.Моля за съвет благодаря предварително.

В БОШ Сливен неможе да нямат КТС или нещо дето дава живи данни на ТДС.Или е лошо регулирана или е замьрсена или сьщо не е читава тая плочка.
Няма режими на работа ,това са оправдания .
Поздрави
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook