Кабел излизащ от компютъра . За какво служи ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Кабел излизащ от компютъра . За какво служи ?
Здравейте колеги . Днес се занимавах с почистване на повдигачи и т.н Докато беше свален капака на главата , забелязах , че един кабел излизащ от компа на колата и отиващ някъде надоло е скъсан и поправян . Това е снимката : http://picbg.net/img.php?file=cc36a4daa1eca055.JPG
Някой има ли идея къде отива този кабел ? Притеснява ме това , че е поправян и намотан с тиксо което от времето се е скапало . Ако не е добре направена връзката може да се бъгва на моменти .
Някой има ли идея къде отива този кабел ? Притеснява ме това , че е поправян и намотан с тиксо което от времето се е скапало . Ако не е добре направена връзката може да се бъгва на моменти .
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Кабел излизащ от компютъра . За какво служи ?
наи вероятно е за сондата, но изглежда дебел..
може да е рязал някои. това М43 ли е? другия варянт е да е онзи на стартера но тои е с голямо сечение и е малко по в дясно?
може да е рязал някои. това М43 ли е? другия варянт е да е онзи на стартера но тои е с голямо сечение и е малко по в дясно?
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Кабел излизащ от компютъра . За какво служи ?
ares2 написа:наи вероятно е за сондата, но изглежда дебел..
може да е рязал някои. това М43 ли е? другия варянт е да е онзи на стартера но тои е с голямо сечение и е малко по в дясно?
Двигателя е М40 1.6 . Това са кабелите излизащи от компа . Това се намира много близо до акомулатора , самия гсм е до акоулатора . Проследних го донякъде и видях , че отива назад , под колата . Ама е рязан и така е навит с тиско , че 1 ден няма да ми стигне да го махам

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Кабел излизащ от компютъра . За какво служи ?
В този "маркуч" са вкарани четирите кабелчетата , които идват от ламбда сондата и понякога в него влизат и кабелчетата на датчика за задна ... (казвам понякога , защото съм виждал кабелчетата за задна да си вървят в отделен сноп ).
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Кабел излизащ от компютъра . За какво служи ?
Значи най-вероятно кабела на ламбдасондата е бил прегорял и в Италия са го сменяли . А ако има объркани кабели т.е ако не е сврзана сондата правилно с компа може ли да дава грешки или просто няма да работи сондата и ще се отчита на диагностика ?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Кабел излизащ от компютъра . За какво служи ?
jakson написа:Значи най-вероятно кабела на ламбдасондата е бил прегорял и в Италия са го сменяли . А ако има объркани кабели т.е ако не е сврзана сондата правилно с компа може ли да дава грешки или просто няма да работи сондата и ще се отчита на диагностика ?
Два от кабелите са за подгрева на сондата (като единия от тях е маса ) , другите два са за самата сонда (като единия е "информацияонен" , а другия е маса). Ако не са вързани както трябва ще даде задължително грешка компа и същевременно сондата няма да работи .....
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Кабел излизащ от компютъра . За какво служи ?
metodi80 написа:jakson написа:Значи най-вероятно кабела на ламбдасондата е бил прегорял и в Италия са го сменяли . А ако има объркани кабели т.е ако не е сврзана сондата правилно с компа може ли да дава грешки или просто няма да работи сондата и ще се отчита на диагностика ?
Два от кабелите са за подгрева на сондата (като единия от тях е маса ) , другите два са за самата сонда (като единия е "информацияонен" , а другия е маса). Ако не са вързани както трябва ще даде задължително грешка компа и същевременно сондата няма да работи .....
Значи вероятно са вързани правилно кабелите защото на диагностика съм виждал как стойностите на сондата се менят , а и не излиза грешка свързана с нея . Ако по време на път някой от кабелите се размърда и няма добра връзка то ще запише грешката нали ? Значи следва всичко да е добре вързано . А датчика за скорост може да е давал грешка защото се беше полепил със стружки които вероятно са му пречили да отчита вярно стойностите .
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани