студен маркуч

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 28.11.2009
Пол: Мъж

студен маркуч

Мнение от cilvaringz » 09 Окт 2010, 23:08

значи колата е е36 316 компакт от скоро станаха някакви аномалии значи започна по бавно да загрява.. около 8-10 км трябва да измина че да загрее ,в двизение изстива пада температурата отива на 10 :00 часа, след каране около 20 30 км долния маркуч на радиатора седи студен и си мисля че и след 100 км няма да стопли , иначе колата като загрее макар и бавно си подьрза 12:00 температура и не мръдва нагоре само надолу макар и рядко днес смених термостат пак същата работа .. много чудно защо тоя маркуч стои студен .. някакви идеи ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: студен маркуч

Мнение от hakerizanov » 09 Окт 2010, 23:23

затлачен радиатор?
I think things -- and they happen...

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 28.11.2009
Пол: Мъж

Re: студен маркуч

Мнение от cilvaringz » 09 Окт 2010, 23:27

няма ли да прегрява ?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 1.11.2007
Местоположение: София,кв. Дружба
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 325 Coupe

Re: студен маркуч

Мнение от Larii » 09 Окт 2010, 23:29

Май щеше да прегрява а не по трудно да загряв ако му е запушен радятора! То и аз от тази сутрин имам проблем и мойта почна по трудно да загрява.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: студен маркуч

Мнение от hakerizanov » 09 Окт 2010, 23:33

тогава термостат. понякога сменяш няколко докато уцелиш читав
I think things -- and they happen...

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 28.11.2009
Пол: Мъж

Re: студен маркуч

Мнение от cilvaringz » 09 Окт 2010, 23:51

е добре защо тогава като загрее както трябва и горния маркуч стане горещ долния си остава студен..

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: студен маркуч

Мнение от Zagy » 10 Окт 2010, 0:07

+1 за термостат - ако можеш (и ти позволят естествено :mrgreen: ) вземи няколко и ги свари да видиш на колко градуса отварят.
Si non confectus, non reficiat.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: студен маркуч

Мнение от sonny » 10 Окт 2010, 2:19

Това ще да е М43 мотор, супер капризен на термостати, купи си не хубав, а оригинален, 100 пари беше по спомен в дару, с алтернативи няма да стане като хората. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 3.02.2010
Местоположение: Някъде там
Пол: Мъж
Кара: м3 на газ
Мечтае да кара: много махагон с задно

Re: студен маркуч

Мнение от tubisa » 10 Окт 2010, 3:11

1+ за sony.....
Продавам си компакта http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: студен маркуч

Мнение от fedoracore » 10 Окт 2010, 14:03

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: студен маркуч

Мнение от metodi80 » 10 Окт 2010, 15:44

cilvaringz написа:...днес смених термостат пак същата работа .. много чудно защо тоя маркуч стои студен .. някакви идеи ?


Колега , обезвъздуши системата (често се случва при смяна с нов термостат , да се налага да духаш с уста в отвора на преливника ...). Аз моя термостат го взех от ауто + , колко е оригинален- знае се .... (особено като се има предвид , че е 40лв). Пък вече втора година няма никви грижи , но е факт , че в първия момент не искаше да отвори и трябваше да му "помагам".

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 28.11.2009
Пол: Мъж

Re: студен маркуч

Мнение от cilvaringz » 10 Окт 2010, 16:55

е тои ако стои затворен ще загрява а при мен не загрява... има си парно всичко датчика си отчита нормална температура просто не стопля маркуча


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: студен маркуч

Мнение от sonny » 10 Окт 2010, 19:11

cilvaringz написа:е тои ако стои затворен ще загрява а при мен не загрява... има си парно всичко датчика си отчита нормална температура просто не стопля маркуча

Принципно, това не е гаранция. Има няколко варианта, единия да е от водна помпа, но тогава би трябвало да нямаш парно, помпата можеш да провериш и по друг начин, на отворена капачка на радиатора, виж дали църка вода през малкот отворче, ако църка, значи върти, ако църка на пресекулки, не е обезвъздушена, ако не църка, първо се провери дали не е яъздух, ако си сигурен, че е обезвъздушена, остава помпа. Иначе, пак казвам, тоя мотор е капризен на термостати, а защо и за него афтърмаркетите не са качествени нямам идея. Когато си взех комбитп колата не загряваше изобщо, седеше на края на синьото,парно нямаше, беше ей това време миналата година. Беше ясно, че термостата седи отворен и колата не може да загрее. Купих нов термостат, някакъв евтин боклук, същата работа, колата студена, парно иок. Казах, повече термостати не купувам. Сложих си един картон на радиатора и си изкарах зимата, пролетта махнах картона и гледам, колата загрява както трябва, цяло лято си карах без никакви грижи, ей сега започна да става студено и пак неще да загрява. А и има доста теми за тия термостати на това нещо дето са го нарекли м43.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: студен маркуч

Мнение от bum_bum » 11 Окт 2010, 12:07

Обезвъздуши я, както ти казва Методи и не я карай много така, че мойта беше-термостат уж развален, после радиатор задръстен... нови маркучи, нова помпа, ново виско, нов термостат, нов радиатор, нова капачка и накрая- кофти завита глава и тоталшаден на главата :ranting: :ranting: :banghead:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: студен маркуч

Мнение от ивчо3 » 12 Окт 2010, 11:15

cilvaringz написа:е тои ако стои затворен ще загрява а при мен не загрява... има си парно всичко датчика си отчита нормална температура просто не стопля маркуча

Ако чакаш на място да загрее долния маркуч няма да се получи. Изпържи я тази кола, като следиш стрелката за температурата, няма как хем да е затворен големия кръг, хем да не прегрява. Другото, за което се сещам ако си с виско съединител, перката да е зацепена постоянно за вала на водната помпа /има опция да се направи това при повредено слабо зацепващо виско, временно до смяната/, оттам има преохлаждане на радиатора и логично долния маркуч ще бъде перманентно студен. И трето при отворен постоянно голям кръг, виското се обдухва с топъл въздух и сработва повече, като преохлажда радиатора. Последният вариант е да си попаднал на термостат- менте, който също като предишния е запънал отворен. Съвсем не са редки тези случаи.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook