Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50
Инетересува ме горно разпределителните валове на м50б20 без ванос и м50б25 без ванос еднакви ли са или са различни ,понеже колега ги е мерил и излизат еднакви по размер, но различни по парт номер?
Последна промяна Smoocki на 02 Окт 2010, 11:41, променена общо 2 пъти

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50
Кво точно е мерил тоя твоя познат?
Валове се мерят с градусово колело и индикаторен часовник за лифтовете. С шублера може да мери колкото си иска и няма да намери разлика.
На ваносовите всичките са 228/228 с лифт 9, т.е. квото и да сменяш файда няма. Иначе много ме кефят хора, дето за 20-ките си купуват валове от 25- ца
Безваносовите са с всмукател 240 и 9.7 лифт. Затва далаверата е да вземеш един нов 252 с 10.2 лифт и един всмукателен от без ванос да го сложиш за изпускателен и си капитан. Секви други гимнастики са или безпредметни или не си струват парите за ефекта, който се получава.

На ваносовите всичките са 228/228 с лифт 9, т.е. квото и да сменяш файда няма. Иначе много ме кефят хора, дето за 20-ките си купуват валове от 25- ца

Безваносовите са с всмукател 240 и 9.7 лифт. Затва далаверата е да вземеш един нов 252 с 10.2 лифт и един всмукателен от без ванос да го сложиш за изпускателен и си капитан. Секви други гимнастики са или безпредметни или не си струват парите за ефекта, който се получава.
Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50
Smoocki написа:Инетересува ме горно разпределителните валове на м50б20 без ванус и м50б25 без ванус еднакви ли са или са разбични ,понеже колега ги е мерил и излизат еднакви по размер но различни по парт номер?
Гърбиците са еднакви.
С различни парт. номера са и има причина за това

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50
TheUbo написа:Smoocki написа:Инетересува ме горно разпределителните валове на м50б20 без ванус и м50б25 без ванус еднакви ли са или са разбични ,понеже колега ги е мерил и излизат еднакви по размер но различни по парт номер?
Гърбиците са еднакви.
С различни парт. номера са и има причина за това
Аргументирай се поне колега

Ако смукателния е в вариянт 252°,100 ramp, 09.9 cam lift важи ли ?

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50
С две думе смукателните валове като гледам са еднакви ,а разликата е в изпускателните

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50
С две думи не гледаш май, където трябва
И двата вала са еднакви и при 2,5 и при 2,0. Само, че таблицата е за без ваносов мотор, както ти казвах по-горе. Ваносовите са с по-малко градуси, щото самият ванос върши работата, която при обикновения М50 вършат по-острите валове.

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50
bum_bum написа:С две думи не гледаш май, където трябваИ двата вала са еднакви и при 2,5 и при 2,0. Само, че таблицата е за без ваносов мотор, както ти казвах по-горе. Ваносовите са с по-малко градуси, щото самият ванос върши работата, която при обикновения М50 вършат по-острите валове.
Мен за без ванос ме интересува
Последна промяна Smoocki на 02 Окт 2010, 11:39, променена общо 1 път

- Thebimmerfan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 323ti compact
- Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20
Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50
bum_bum написа:С две думи не гледаш май, където трябваИ двата вала са еднакви и при 2,5 и при 2,0. Само, че таблицата е за без ваносов мотор, както ти казвах по-горе. Ваносовите са с по-малко градуси, щото самият ванос върши работата, която при обикновения М50 вършат по-острите валове.
А комбинацията от М52 и валове от М50В25 без ванос би ли дала добър резултат? За тези от американско М3 знам, че идват добре, ма от де е ги зема?
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов

Веско Маринов
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50
Ми американските- от Америка
За 12 градуса не мисля, че си струва. Те най-слабите афтърмаркет са с още 14 градуса над тези и с по-голям лифт, а има и доста по-агресивни. Ще има някакъв ефект ама я докараш 7-8 коня и то с чип, я не.

За 12 градуса не мисля, че си струва. Те най-слабите афтърмаркет са с още 14 градуса над тези и с по-голям лифт, а има и доста по-агресивни. Ще има някакъв ефект ама я докараш 7-8 коня и то с чип, я не.
- Thebimmerfan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 323ti compact
- Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20
Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50
Мерси колега, а да видим дали ще ми паднат някои американски валове отнякъде...
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов

Веско Маринов
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50
Продават се там по форумите много. 200-тина долара им е доставката със застраховка, че лесно се чупят.
- VENI_E30
-
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 27.08.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: каруца с два коня
Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50
Добре бе хора,аз гледам че на ладовите мотори им повишават мощноста двойно да не кажа и тройно със 8 клапана, 1 р.вал, 4 бутала и обем 1600 и стават по 150-160 коня с карбуратор и без електроника,
,защо да не може да му се повиши мощноста на М50 ,просто може би не е толкова лесно колкото при Ладовите мотори,има една разработка на един български тим 325 и мога да ви уверя че върви наравно с М3 3.2

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50
Това какво общо има с темата? 2.5 може да стане и 300 коня атмосферни и нагоре, въпроса е в парите и кой да го направи. Кой е казал, че не може?
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50
То че може може ,но в темата съм написал какво ме инетесува.Смятам че написаните мнения по-горе са достатъчни за да може да се заключи .Спама просто е безпредметен 


15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани