Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50

Мнение от Smoocki » 01 Окт 2010, 12:47

Инетересува ме горно разпределителните валове на м50б20 без ванос и м50б25 без ванос еднакви ли са или са различни ,понеже колега ги е мерил и излизат еднакви по размер, но различни по парт номер?
Последна промяна Smoocki на 02 Окт 2010, 11:41, променена общо 2 пъти
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50

Мнение от bum_bum » 01 Окт 2010, 13:30

Кво точно е мерил тоя твоя познат? :mhihi: Валове се мерят с градусово колело и индикаторен часовник за лифтовете. С шублера може да мери колкото си иска и няма да намери разлика.
На ваносовите всичките са 228/228 с лифт 9, т.е. квото и да сменяш файда няма. Иначе много ме кефят хора, дето за 20-ките си купуват валове от 25- ца :mhihi:
Безваносовите са с всмукател 240 и 9.7 лифт. Затва далаверата е да вземеш един нов 252 с 10.2 лифт и един всмукателен от без ванос да го сложиш за изпускателен и си капитан. Секви други гимнастики са или безпредметни или не си струват парите за ефекта, който се получава.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 11.08.2004

Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50

Мнение от TheUbo » 01 Окт 2010, 14:54

Smoocki написа:Инетересува ме горно разпределителните валове на м50б20 без ванус и м50б25 без ванус еднакви ли са или са разбични ,понеже колега ги е мерил и излизат еднакви по размер но различни по парт номер?


Гърбиците са еднакви.
С различни парт. номера са и има причина за това :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50

Мнение от Smoocki » 01 Окт 2010, 16:29

TheUbo написа:
Smoocki написа:Инетересува ме горно разпределителните валове на м50б20 без ванус и м50б25 без ванус еднакви ли са или са разбични ,понеже колега ги е мерил и излизат еднакви по размер но различни по парт номер?


Гърбиците са еднакви.
С различни парт. номера са и има причина за това :)


Аргументирай се поне колега :ok:

Ако смукателния е в вариянт 252°,100 ramp, 09.9 cam lift важи ли ?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 11.08.2004

Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50

Мнение от TheUbo » 01 Окт 2010, 16:46

Ето тук се крие отговора на твоя въпрос ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50

Мнение от Smoocki » 01 Окт 2010, 16:59

С две думе смукателните валове като гледам са еднакви ,а разликата е в изпускателните
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50

Мнение от bum_bum » 01 Окт 2010, 19:23

С две думи не гледаш май, където трябва ;) И двата вала са еднакви и при 2,5 и при 2,0. Само, че таблицата е за без ваносов мотор, както ти казвах по-горе. Ваносовите са с по-малко градуси, щото самият ванос върши работата, която при обикновения М50 вършат по-острите валове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50

Мнение от Smoocki » 01 Окт 2010, 20:37

bum_bum написа:С две думи не гледаш май, където трябва ;) И двата вала са еднакви и при 2,5 и при 2,0. Само, че таблицата е за без ваносов мотор, както ти казвах по-горе. Ваносовите са с по-малко градуси, щото самият ванос върши работата, която при обикновения М50 вършат по-острите валове.


Мен за без ванос ме интересува
Последна промяна Smoocki на 02 Окт 2010, 11:39, променена общо 1 път
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50

Мнение от Thebimmerfan » 03 Окт 2010, 10:45

bum_bum написа:С две думи не гледаш май, където трябва ;) И двата вала са еднакви и при 2,5 и при 2,0. Само, че таблицата е за без ваносов мотор, както ти казвах по-горе. Ваносовите са с по-малко градуси, щото самият ванос върши работата, която при обикновения М50 вършат по-острите валове.



А комбинацията от М52 и валове от М50В25 без ванос би ли дала добър резултат? За тези от американско М3 знам, че идват добре, ма от де е ги зема?
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50

Мнение от bum_bum » 03 Окт 2010, 11:46

Ми американските- от Америка ;)
За 12 градуса не мисля, че си струва. Те най-слабите афтърмаркет са с още 14 градуса над тези и с по-голям лифт, а има и доста по-агресивни. Ще има някакъв ефект ама я докараш 7-8 коня и то с чип, я не.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50

Мнение от Thebimmerfan » 03 Окт 2010, 14:52

Мерси колега, а да видим дали ще ми паднат някои американски валове отнякъде...
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50

Мнение от bum_bum » 03 Окт 2010, 14:54

Продават се там по форумите много. 200-тина долара им е доставката със застраховка, че лесно се чупят.
Изображение


Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 27.08.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: каруца с два коня

Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50

Мнение от VENI_E30 » 04 Окт 2010, 12:32

Добре бе хора,аз гледам че на ладовите мотори им повишават мощноста двойно да не кажа и тройно със 8 клапана, 1 р.вал, 4 бутала и обем 1600 и стават по 150-160 коня с карбуратор и без електроника, :ranting: ,защо да не може да му се повиши мощноста на М50 ,просто може би не е толкова лесно колкото при Ладовите мотори,има една разработка на един български тим 325 и мога да ви уверя че върви наравно с М3 3.2
DSC00055.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50

Мнение от bum_bum » 04 Окт 2010, 12:35

Това какво общо има с темата? 2.5 може да стане и 300 коня атмосферни и нагоре, въпроса е в парите и кой да го направи. Кой е казал, че не може?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Различни видове смукателни и изпускателни валове за М50

Мнение от Smoocki » 04 Окт 2010, 14:19

То че може може ,но в темата съм написал какво ме инетесува.Смятам че написаните мнения по-горе са достатъчни за да може да се заключи .Спама просто е безпредметен :yes:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook