Проблем с климатроник с врътките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Проблем с климатроник с врътките
Проблема е следният...... като натисна копчето за вътрешна рециркулация на въздуха- няма значение дали е на топло нагласен климатроника или на студено- се включва компресора, за лятото не ми пукаше толкова щот така и така е горещо да си се включва като иска
ама сега като стане студено не ми траа да духа студено!
Също така предното стъкло след като го изчистя отвътре и след ден-два почва да се замъглява, дори махнах поленовия филтър и пак тъй стаа.Теч на антифриз няма!!!
Ако някой знае нещо

Също така предното стъкло след като го изчистя отвътре и след ден-два почва да се замъглява, дори махнах поленовия филтър и пак тъй стаа.Теч на антифриз няма!!!
Ако някой знае нещо

- POYO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: в колата
- Пол: Мъж
- Кара: E-65 730D
Re: Проблем с климатроник с врътките
Колега, винаги като си натиснеш копчето за рециркулация, винаги се включва компресора.А ако чак толкова искаш да не ти се включва си поиграй с кабели и електроника, за да го прекъснеш. А за замъгляването на стъклото след като си махнал филтъра ще ти се замъглява понеже хвърля прах и кво ли не.
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
Re: Проблем с климатроник с врътките
POYO написа:Колега, винаги като си натиснеш копчето за рециркулация, винаги се включва компресора.А ако чак толкова искаш да не ти се включва си поиграй с кабели и електроника, за да го прекъснеш. А за замъгляването на стъклото след като си махнал филтъра ще ти се замъглява понеже хвърля прах и кво ли не.
Трябва да се включва само когато е на студено, а на топло да не се

- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Проблем с климатроник с врътките
POYO написа:Колега, винаги като си натиснеш копчето за рециркулация, винаги се включва компресора.А ако чак толкова искаш да не ти се включва си поиграй с кабели и електроника, за да го прекъснеш. А за замъгляването на стъклото след като си махнал филтъра ще ти се замъглява понеже хвърля прах и кво ли не.
Винаги се включва на куково лято, явно и ти незнаеш що е климатроник

А за замъгляването, махнах филтъра да пробвам без него дали пак ше се замъглява, ама и с филтър и без се оказа че е едно и също и си мисля че е недомислено от завода, щото знам още поне 5-6 36-ци с тоя проблем, айде ако някой му дойде нещо на акъла....

Re: Проблем с климатроник с врътките
Аз до колкото знам на климатроника с врътките се включва компресора с натискане на цирколацията на въздуха. Поне с такова мнение съм останал от колеги писали с този климатроник.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем с климатроник с врътките
Няма нищо недомислено,имаш теч на антифриз от паното
. Компресора тръгва само на топло време,но зависи и от настройката на врътките.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Проблем с климатроник с врътките
~Мишо~ написа:Няма нищо недомислено,имаш теч на антифриз от паното. Компресора тръгва само на топло време,но зависи и от настройката на врътките.
Е поне 5 мнения натрупа ей тъй за нищо


Някой друг нещо

- kiril_m
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318TDS
Re: Проблем с климатроник с врътките
И аз имам същия броблем и ще следя темата,за да видя какво се случва.
Нещо интересно-от няколко дни започна да ми премигва лампичката за регулация на въздуха,но само когато копчето напарното е на нула.Когато пусна парното си свети и изгасва с натискане,както и трябва да сие.
Нещо интересно-от няколко дни започна да ми премигва лампичката за регулация на въздуха,но само когато копчето напарното е на нула.Когато пусна парното си свети и изгасва с натискане,както и трябва да сие.
Re: Проблем с климатроник с врътките
Колега това не е проблем,не е недомислица-напротив идеята е следната:когато затвориш притока на пресен въздух въздуха в купето се повишава влажността ,следователно ще имаш запотени прозорци,а с включването на компресора се гарантира обирането на влагата в купето => чисти прозорци.Относно студа не се притеснявай пусни си парното на топло па чакай студено!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем с климатроник с врътките
VaLy0 написа:...А ако беше прочел малко по нагоре щеше да видиш, че съм писал за антифриза, който не изчезва от както съм го налял преди 4 месеца все там си стои...
Обикновенно когато има съвсем малък теч по прозореца се отлага антифриз,стои мазно на пипане... прочетох че си го чистил,за това мисля че имаш теч... са ако си го чистил от прах е друга работа,ама не беше нужно да го споменаваш

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем с климатроник с врътките
Няма от какво друго да е,това съм го патил с друга кола и на мен тогава ми се струваше че не бута антифриз но теча беше минимален,колкото да има да се изпари при пуснато парно...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Проблем с климатроник с врътките
Еми някой път ще извадя маркучите отпред дето влизат в клапаните, ще им направя байпас и ше пробвам.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани