проблем на колега
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
проблем на колега
Значи един колега сподели проблеми и ме помоли да му пусна тема.
1.На 2-3 пъти му се случва като даде почти пълен десен волана да му блокира и става твърд,а дори и лампата за маслото му свети.След малко време му се оправя.Днес на един завой така му е запецнал волана,че не е искал да се върне и след около минута му се е оправил.Проверил е казанчето и е имало масло?От какво може да е?
2.Днес също така колата му е загряла(минала е половината).Той се чуди дали има теч и ако има как да го хване.Колата е работила добре,обаче като отворил казанчето липсвал антифриза.Не е забелязал да е смесила водата с маслото и е долял 4-ри литра вода.Къде е възможно да е избягал антифризо?
Също така като е видял,че загрява е пуснал климата,но тя е духала топло вместо студено
и стрелката е тръгнала още по-бясно към червеното.
На мен лично това ми се виждат същите симптоми преди да думне матора на 518-та.И причината за която беше Термостата или Водната помпа.Възможно ли е при него да е един от тези проблеми или е пукнал главица и т.н.
Мерси много за мненията предварително
1.На 2-3 пъти му се случва като даде почти пълен десен волана да му блокира и става твърд,а дори и лампата за маслото му свети.След малко време му се оправя.Днес на един завой така му е запецнал волана,че не е искал да се върне и след около минута му се е оправил.Проверил е казанчето и е имало масло?От какво може да е?

2.Днес също така колата му е загряла(минала е половината).Той се чуди дали има теч и ако има как да го хване.Колата е работила добре,обаче като отворил казанчето липсвал антифриза.Не е забелязал да е смесила водата с маслото и е долял 4-ри литра вода.Къде е възможно да е избягал антифризо?
Също така като е видял,че загрява е пуснал климата,но тя е духала топло вместо студено

На мен лично това ми се виждат същите симптоми преди да думне матора на 518-та.И причината за която беше Термостата или Водната помпа.Възможно ли е при него да е един от тези проблеми или е пукнал главица и т.н.
Мерси много за мненията предварително

ТДС - Турбо Див Селянин
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
хехе ,мотор на БМВ не се чупи толкова лесно .. да си види термостата,водната помпа,виското ,климата няма как да помогне при загряване - напротив .. водата му липсва защото загрява а не обратното .. дреболии са това няма страшно;) Виж другия му проблем е по сложен,най вероятно помпа на хидравликата ,ама да види поне има ли масло в казанчето ,ако няма пак са такива симптомите.
Мотор се чупи много лесно особено след N-броя прегрявания!и какво значи как да провери дали тече!!!???почва да проверява маркучите, гарнитурката на привода който е отзад на главата,радиатор,водна помпа и ако не тече от никъде значи работата е лоша.а тези номера с волана могат освен изброените да бъдат блокирала опора на амортисьор или шарнир/кормилен накрайник.включително и карето на волана.също и износена или запушена рейка
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани