Проблеми с М42 - дюзите не пръскат???? -Решен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Ремонт на М42 съвети?

Мнение от (bubsa) » 29 Сеп 2010, 10:26

Вала става от 320Д + още малко неща и ще имаш много люта ИС-ка :D Има тема в тунинга,как от 1.8 става 2.1.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Ремонт на М42 съвети?

Мнение от ///M Power » 29 Сеп 2010, 11:22

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 29.07.2006
Местоположение: София-Банкя
Пол: Мъж
Кара: Legacy 2.5 Limited
Мечтае да кара: Eлектромобил :)
Детайли за колата: Japan Power

Re: Ремонт на М42 съвети?

Мнение от venom4o » 29 Сеп 2010, 11:39

Мдаа прочетох я.Доста добре звучи.А дали ще стане номера със моите бутала? без да престъргвам нищо? Мисля да и сложа 1 мотор да я карам да не седи колата а тоя да го поизпипам ,че иначе ще бъде третупване

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 29.07.2006
Местоположение: София-Банкя
Пол: Мъж
Кара: Legacy 2.5 Limited
Мечтае да кара: Eлектромобил :)
Детайли за колата: Japan Power

Re: Ремонт на М42 съвети?

Мнение от venom4o » 14 Окт 2010, 16:10

Колеги купих цял моторM42 и го качих..Играх си бая и дойде момента за паленето.Давам на контакт и помпата не се чува :shock: Тя е нова проверих когато дам на контакт не идва ток до помпата.Чак когато започна да въртя на стартер идва ток и помпата върти.
както и да е това не е особено голям проблем сутрин ще пали по мудно това ясно но въпреки това от какво е ? От клемореда? Преди смяната на мотора го нямаше този проблем...
Имам газов инжекцион - Ланди ренцо слаган в Италия.Както и да е използвах си моята инсталация за мотора не съм разкачал нищо от колата бях тръгнал но се отказах заради газовия инжекцион.Сега ключето за газта не свети - проверих 3-те му бушона които знам и са здрави.Мотора върти на стартер, но не се и опитва да запали свалих свещите -сухи са т.е. не стига бензин.Моята теория е ,че газовия инжекцион е прекъснал дюзите и затова неиска да запали а не е изключено и проблема с помпата да е от това.
Бихте ли ми дали насока какво да гледам? кои са кабелите за дюзите и къде най вероятно са прекъснати? Хванах се за главата и незнам какво да правя нямам опит с тази кола
Благодаря предварително!
едит:установих ,че със затварянето на капака на компа понеже при него седи и този на Газовия инжекцион съм преципал едни тънки кабелчета и заради това не ми е работело ключето.Сета работи прехвърля си на газ.Проверих да не съм обърнал входящ със изходящ бензин- всичко е точно Помпата си работи супер и няма ядове стига бензин догоре.
Сега ще проверя искрата има ли проблем ако извадя лулана от свещта и с друга свещ добра до купето? за да видя искрата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: Проблеми с М42 - дюзите не пръскат????

Мнение от beco109 » 15 Окт 2010, 1:50

Дали е възможно да си разменил местата на горивопроводите и дали може изобщо да е от там проблема :dunno:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 29.07.2006
Местоположение: София-Банкя
Пол: Мъж
Кара: Legacy 2.5 Limited
Мечтае да кара: Eлектромобил :)
Детайли за колата: Japan Power

Re: Проблеми с М42 - дюзите не пръскат????

Мнение от venom4o » 15 Окт 2010, 10:49

Проверих го изришно черната тръба е входящия бензин доколкото знамСложил съм я на лявата тръбичка на рейката. На нея е маркуча от филтъра които идва.. Но въпреки това е странно ,че не се пуска помпата на контакт без да въртиш.С

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблеми с М42 - дюзите не пръскат????

Мнение от ares2 » 15 Окт 2010, 11:07

тази лявата не беше ли за изходящото гориво?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблеми с М42 - дюзите не пръскат????

Мнение от ares2 » 15 Окт 2010, 11:09

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 29.07.2006
Местоположение: София-Банкя
Пол: Мъж
Кара: Legacy 2.5 Limited
Мечтае да кара: Eлектромобил :)
Детайли за колата: Japan Power

Re: Проблеми с М42 - дюзите не пръскат????

Мнение от venom4o » 15 Окт 2010, 11:54

Запали...След малко въртене.
Сега последен въпрос - На дросела отстрани има една тръбичка която си няма другарче тя за какво е? Откъм фаровете се намира не е тази отдолу под дросела ами на средана на височината му!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 29.07.2006
Местоположение: София-Банкя
Пол: Мъж
Кара: Legacy 2.5 Limited
Мечтае да кара: Eлектромобил :)
Детайли за колата: Japan Power

Re: Проблеми с М42 - дюзите не пръскат????

Мнение от venom4o » 15 Окт 2010, 12:31

Всичко е точно запали колата.Оправих я.Сега остава да оправя таблото нищо не работи по него.Някакви идеи? Като я дозглобя ще потърся в форума.Предишния собственик каза ,че от време на вреве всичко е прекъсвало освен километража и се е оправяло някаква лоша връзка ще да е това.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблеми с М42 - дюзите не пръскат???? -Решен

Мнение от ares2 » 15 Окт 2010, 15:58

и как я прави? я разкажи ? от трабите ли беше
?
таблото се сваля като отвиеш двете винтчета отгоре, изтеглиш гораната част за да легне на кормилната част и след това с едно въртеливо движение в дясно. преди това изключи буксите от него. ако не са махани никога са пломбирани и трябва да срежеш телта. имат си едни ключета които ги озвобождават като се вдигнат нагоре самите букси. не напъваи :) тук ще ти кажат че се сваля и волана но е изпробвано и става без тази операзция.
ако ти прекъсва таблото си купи друго и забрави за всякакви теории от типана студени споики и подобни щуротии. такова нещо не може да има. това е залепено преди повече от 10 години и е работило до сега. просто колите са си стари и започват да издишат някои уреди. разбира се че може да се отремонтира и някои колеги показаха как става в полезни теми, но н е еоправдано да се занимаваш
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 29.07.2006
Местоположение: София-Банкя
Пол: Мъж
Кара: Legacy 2.5 Limited
Мечтае да кара: Eлектромобил :)
Детайли за колата: Japan Power

Re: Проблеми с М42 - дюзите не пръскат???? -Решен

Мнение от venom4o » 16 Окт 2010, 9:18

Да от моята неграмотност се оказа проблема.Качвал съм доста мотори и за втори път ми се случва да бъркам входящ и изходящ бензин. помпата не се чува защото се получава тапа при регулатора на налягане и тя не се включва с цел да не се претовари..Иначе само обърнах маркучите и колата си заработи добре!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: Проблеми с М42 - дюзите не пръскат???? -Решен

Мнение от beco109 » 16 Окт 2010, 21:40

Значи имаш да ме черпиш по бира :dummy:
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Ремонт на М42 съвети?

Мнение от vladi_a_i » 16 Окт 2010, 22:53

(bubsa) написа:Вала става от 320Д + още малко неща и ще имаш много люта ИС-ка :D Има тема в тунинга,как от 1.8 става 2.1.

Някой хора искат да постигнат ефекта на Мката 4ри цилиндровата,ама май не е същото...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 29.07.2006
Местоположение: София-Банкя
Пол: Мъж
Кара: Legacy 2.5 Limited
Мечтае да кара: Eлектромобил :)
Детайли за колата: Japan Power

Re: Проблеми с М42 - дюзите не пръскат???? -Решен

Мнение от venom4o » 17 Окт 2010, 20:12

За бирата е лесно колата да тръгне.. :bchug:
А за М-ката .. Не си подценявай ,4 цилиндровите мотори... Защото от 2.0 Мотор рекорда е 1200 коня . Мотора е 4G63T на митсубишли Еклипс и други се монтира. Има и не малко (5000 броя)Сиери Cosworth RS500 заводски 500 коня за Груп А .... пак 2.0 4 цилиндъра. :)
M си е М спор няма :) :bchug:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook