Какви са признаците за разбити вътрешни шарнири(дълги)?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Какви са признаците за разбити вътрешни шарнири(дълги)?
Искам да попитам по какво се разбира,че са разбити?Както при външните ли е или има някакви особенности? 

- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Какви са признаците за разбити вътрешни шарнири(дълги)?
Не са те търси проблема някъде другаде. Ако имаш някакъв проблем просто го сподели тук или просто ти е интересно да си питаш каквото ти дойде на ум. 


Re: Какви са признаците за разбити вътрешни шарнири(дълги)?
е добре ако са разбити шарнирите,какво може да се случи

- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Какви са признаците за разбити вътрешни шарнири(дълги)?
дългият шарнир не може да го хванеш дали е разбит толкова лесно, има си глухо хлопане но трябва да си знаеш състоянието на късите шарнири и тампона на носача
.

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Какви са признаците за разбити вътрешни шарнири(дълги)?
по често се разбива късия. като вдигнеш колата на подемник може да с епипне тук там с някоя щанга. ако знаеш какво правиш ще се разбере дали има някакви луфтове в дългите
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Какви са признаците за разбити вътрешни шарнири(дълги)?
ares2 написа:по често се разбива късия. като вдигнеш колата на подемник може да с епипне тук там с някоя щанга. ако знаеш какво правиш ще се разбере дали има някакви луфтове в дългите
Мойте бяха разбити външните,вътрешните им нямаше нищо

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Какви са признаците за разбити вътрешни шарнири(дълги)?
външен = къс номер 19 от схемата по-долу
вътрешен = дълъг номер 3
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=31&fg=05
вътрешен = дълъг номер 3
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=31&fg=05
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Какви са признаците за разбити вътрешни шарнири(дълги)?
колеги и аз питам същото щото аз пък съм сменил външни+биалетки+тампони 

Re: Какви са признаците за разбити вътрешни шарнири(дълги)?
mgate написа:колеги и аз питам същото щото аз пък съм сменил външни+биалетки+тампони
Coulthard написа:дългият шарнир не може да го хванеш дали е разбит толкова лесно, има си глухо хлопане но трябва да си знаеш състоянието на късите шарнири и тампона на носача.
П.П Колега, кво не разбра от това...чети малко... пишете си на изуст!!!


- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Какви са признаците за разбити вътрешни шарнири(дълги)?
Savy написа:mgate написа:колеги и аз питам същото щото аз пък съм сменил външни+биалетки+тампониCoulthard написа:дългият шарнир не може да го хванеш дали е разбит толкова лесно, има си глухо хлопане но трябва да си знаеш състоянието на късите шарнири и тампона на носача.
П.П Колега, кво не разбра от това...чети малко... пишете си на изуст!!!![]()
ама тропането не е глухо и чета поне си мисля, че мога ,а за тропането е доста силно като вляза в дупка ,както и да е ще я кача на канал и ще я проверя

Re: Какви са признаците за разбити вътрешни шарнири(дълги)?
mgate написа:Savy написа:mgate написа:колеги и аз питам същото щото аз пък съм сменил външни+биалетки+тампониCoulthard написа:дългият шарнир не може да го хванеш дали е разбит толкова лесно, има си глухо хлопане но трябва да си знаеш състоянието на късите шарнири и тампона на носача.
П.П Колега, кво не разбра от това...чети малко... пишете си на изуст!!!![]()
ама тропането не е глухо и чета поне си мисля, че мога ,а за тропането е доста силно като вляза в дупка ,както и да е ще я кача на канал и ще я проверя
Може така на теб да ти се струва...ако не разбираш по добре си ходи на майстор... при мен тропа яко в момента от късия


- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Какви са признаците за разбити вътрешни шарнири(дълги)?
кола на майстор не карам ,сам си я правя 

- drift_streets
-
-
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
Re: Какви са признаците за разбити вътрешни шарнири(дълги)?
Качвай я на канала и с една щанга ще ти се опресни всичко а ако е селеновата втулка както си е колата на място навии на някаде и ритни леко гумата и ще си проличи 

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Какви са признаците за разбити вътрешни шарнири(дълги)?
Значи питам за вътрешните шарнири понеже ми яде гумите отвътре,ходих на стенд и каза,че не била добре центрована.Като преди това пак бях ходил на стенд.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Какви са признаците за разбити вътрешни шарнири(дълги)?
Nasko_325TD написа:Значи питам за вътрешните шарнири понеже ми яде гумите отвътре,ходих на стенд и каза,че не била добре центрована.Като преди това пак бях ходил на стенд.
Наско , зими една щанга , легни под колата (или на канал) , заври леко щангата близо до шарнира и леко поразмърдай ногоре -надолу , ако усетиш луфт , значи е за смяна , огледай маншона му , ако не е скъсан или сеиозно напукан , то най -вероятно на шарнира му няма нищо ...
mgate написа:кола на майстор не карам ,сам си я правя
Това е хубаво , само че щом не можеш да разбереш от къде хлопа , какво ще и правиш ?
Щом си сменил шарнири , тампони и белетки , остава да си видиш амортисьорите (те също могат да хлопат) и не на последно място рейката ....
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани