Нови грижи!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 24.04.2005
Местоположение: Sofia
Кара: валяк

Нови грижи!

Мнение от simoniko » 02 Авг 2005, 2:05

Ония ден, както си карам по софето и отпред облък пара!
Възможно най-бързо напуснах светофара и натовареното кръстовище, загасих я , стрелката на темп. беше подминала втората чертичка с един-два мм, но беше далече от чрвеното!
Беше ми се откъснала едната гърловина на радиатора горната ,
ремонт майстора вика става ама незнам кога и къде ще правиш глава като се скапе сглобката дето ще я Българиме, щото там влиза най-топлата вода и материалът прегаря!
Втора употрба един колега ми предложи (за което му благодаря) за 250 лв!
Аз обаче щом моята е прегоряла защо неговия да не е!
Мисля че ,елементи за охладителната система на бмв и то 6 цил. по-добре НОВИ!
Така и направих - 520 лв с работа за чисто новичък в една красива кутия!
До тук добре, обаче май маркучите доста се издуват докато работи!
Маслото е чисто, и антифриза също!
Стария радиатор беше запушен поне на 40% от мухи,прах и пепеляк !
Съветвам колеги с коли над 10 год да демонтират и почистят радиаторите! Утре ще го снимам и ще го покажа!
Сега стрелката седи там където трябва и не мърда!
Мсълта ми е , какви са симптомите при спукана глава?
И колегите с тдс-те дали маркучите им стават като бузи на хамстер на топъл мотор без да ври или излиза охладителна тчност?
Как да проверя какво и е?
Ако е гарнитура очаквам въздуха навлизащ в системата да се увеличи тъй като ако е пробила дефекта расте и процепа също!
Та откъде да си взема гарнитура иколко горе-долу струва?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 02 Авг 2005, 13:31

Ако ти е спукана главата или е гарнитурата, като отвориш капачката на радиатора когато колата е студена и я запалиш , тя ще изхвърли водата мах за 1-2 минути и то на ниски обороти, така че предполагам че е от маркучите в самата гума има ширмовка която се е закъсала. И по принцип я карай с антифриз, едно че е по-добре друго, че антифриза е с хпо-висока точка на кипене. Успех!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 24.04.2005
Местоположение: Sofia
Кара: валяк

Мнение от simoniko » 02 Авг 2005, 14:04

titikaka написа:Ако ти е спукана главата или е гарнитурата, като отвориш капачката на радиатора когато колата е студена и я запалиш , тя ще изхвърли водата мах за 1-2 минути и то на ниски обороти, така че предполагам че е от маркучите в самата гума има ширмовка която се е закъсала. И по принцип я карай с антифриз, едно че е по-добре друго, че антифриза е с хпо-висока точка на кипене. Успех!!!!


Ами 4 лт антифриз концентрат и сипах , в началото само стояха надути маркучите обаче снощи след 600 км извън градско гледам че от преливника е текло , най-много 100-150 грама щото не забелязвам спад на нивото осезаем ! И съм я галил колата 80-100 км/ч!
Мисля ,че леко съм я духнал гарнитурата!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 02 Авг 2005, 15:09

Ако си изминал вчера 600км и колата и колата не ти е загрявала, може да бъдеш сигурен че НЕ Е гарнитура, провери си капачката на радиатора

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 24.04.2005
Местоположение: Sofia
Кара: валяк

Попътувах малко

Мнение от simoniko » 04 Авг 2005, 16:37

Около 1000 км още , маркучите стават на камък и плюе антифриз , по-малко но плюе!
С леко развита капачка всичко е ок!
Другата седмица я вкарвам за гарнитура!
Откаде да си взема термостат (така и така ще разглобяват да го сменя) и тампони за предните носачи?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 04 Авг 2005, 19:46

Колата загрява ли, или държи постоянна температура???????

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 04 Авг 2005, 19:53

Виж водната помпа да не е превъртяла турбинката вътре в нея!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 24.04.2005
Местоположение: Sofia
Кара: валяк

НЕ

Мнение от simoniko » 05 Авг 2005, 11:10

Стрелката не помръдва, не загрява , на дори да изпусна налягането в с-мата па се появява и то доста повече от нормалното!
Този въздух идва от някъде , най вероятно от гарнитура , вкарва компресия от цилиндрите!

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: Благоевград
Кара: под налягане

Мнение от ToHuTo » 05 Авг 2005, 12:13

Пич, гарнитурата или е здрава или не е , няма средно положение,ако е здрава двг. РАБОТИ... ако не е , НЕ РАБОТИ. Мое мнение, ма ти си
знаеш най добре ;) Успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 24.04.2005
Местоположение: Sofia
Кара: валяк

Добре де!

Мнение от simoniko » 05 Авг 2005, 12:55

Не грее колата защото :
- Термостат работи
- Помпа работи
- Виско работи
Обаче откъде се появява въздух в системата ?
Тя системата работи под определено налягане ясно (май 1.4 бара)
Но тия норми ги минавам щом плюе антифриз постоянно по малко!
Маркучите стават на камък!!!
Вкарва по малко въздух аз така мисля, като я отворим ще пиша пак!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 05 Авг 2005, 14:54

провери си капачката, тя не е просто тапа има клапан в нея...
от това, което описваш налягането в системата се качва неконтролируемо?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 10 Авг 2005, 19:04

Така се получава след смяна на антифриза и не добро обезвъздушаване.
На мен ми изхвърляше вода няколко месеца след като смених антифриза.
Пробвай да обезвъздушиш пак.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 24.04.2005
Местоположение: Sofia
Кара: валяк

[color=red]МОМЦИ ГЛАВА Е![/color]

Мнение от simoniko » 12 Авг 2005, 16:48

Намерих 2 употр за 800 лв!
Спукана е на 6 цил и е трагнала на 5-ти!
Но сега имам следния проблем:
Smeniam spukana glava na 325 tds sas druga vtora upotreba!
Kogato se stegnat petite na razpredelitelnia val ,toi zatiaga !
Petite na moita glava i na novata imat luftove koito ochevidno sa fabrichni!
No moia val zatiaga na novata glava ! (pri 3 ot petite)
Strugara kazva che moje da napravi legloto po moia val ,no pri montiraneto poradi golemite luftove na petite mogat da se stegnat po razlichen nachin (ot tozi koito sa bili zategnati pri strugara) i tova se obezmislia! Luftovete na petite idvat ot shpilkite koito ne sa platno po dupkite na petite i zatova mardat! Ima li niakakav chalam ili tehnologia pri smiana na glava,ako novia val zatiaga!
Извинявам се за латиницата!

Моля помагайте видех се в чудо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 12 Авг 2005, 18:44

щом не загрява значи нищо и няма не е в главата проблема.
Принципно повечето глави които съм виждал на тдс-и са пукнати на спукани а пукнати малко. Разтоянието е действително много малко и пукнатинки се получават. Бил съм свидетел на много пукнати глави на тдс-и и още си вървят без проблем. Не е от главата със сигурностгарнитура също не е иначе щеше да припушва доста.
Направи една промивка на охладителната система смени капачката и привери датчика дали въобще мери може да е клеасъл на едно положение и да не отчита малки разлики и изведнъж да мърда стрелката.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.12.2004

Мнение от NND64 » 15 Авг 2005, 22:35

Премери си налягането в цилиндрите.Ако имаш пропуск някаде ше се види.Не знам как е при дизел,ама така на времето ми казаха за Шкодата. Имаше пропуск м/у 2 и 3 цилиндър . Аз не ги послушах и издумках двигателя.Та преди да отваряш първо замери налягането някъде.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook