Проблем с обототите 325 TDS

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS + 330ci
Детайли за колата: черни :)

Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от tosho_72 » 22 Сеп 2010, 21:48

Здравейте колеги,имам един на вид малък проблем но дразнещ.Значи: когато колата работи на обороти като подам газ и пусна педала понякога двигателя сякаш ще загасне и пак заработва(падат му оборотите до към 100-200 за секунда и пак се стабилизират)понякога не прави така а направо стрелката си заспива на 600 об.Двигателя се разтарсва и колата се заклаща чак.А най дразнещото е когато от 1-ва давам на 2-ра,тогава колата чак забива муцуна и рязко тръгва отново.Пак да спомена че това го прави от време на време,и не се влияе от студен или загрял двигател.Ако на някой му се е случвало да сподели :D
И още нещо,от Русе съм и ако някой съгражданин е ходил на диагностика и е доволен нека да ми предложи майстор за мойто слънце :P
Последна промяна tosho_72 на 23 Сеп 2010, 8:24, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 1.11.2009
Местоположение: в колата
Пол: Мъж
Кара: E-65 730D

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от POYO » 22 Сеп 2010, 23:16

Колега, или аз съм тъп или ти не си си написал коректно темата, последно до колко ти падат оборотите на мотора 100 (сто) 200 (двеста) или 1000-2000, или и аз незнам :banghead: :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от tisho_ » 23 Сеп 2010, 1:40

Реглаж на помпа. Или по-точно на плочка ми намирисва

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS + 330ci
Детайли за колата: черни :)

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от tosho_72 » 23 Сеп 2010, 8:22

POYO написа:Колега, или аз съм тъп или ти не си си написал коректно темата, последно до колко ти падат оборотите на мотора 100 (сто) 200 (двеста) или 1000-2000, или и аз незнам :banghead: :dunno:

Колега :) това с коректното написване на темата няма нищо общо,по точно объркал съм за което се извинявам.Предполагам че имаш автомобил и знаеш че на обототи не е нормално да имам 6000 об.пък камо ли да подам газ и да форсирам колата, тия обороти са максималните за 325 TDS.Просто ти беше излишен коментара

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от Nasko_325TD » 23 Сеп 2010, 12:23

Имам управление работещо.Ако ти трябва свиркай 120 кинта му търся.Проверено е в Бош-Пловдив.995 е.С обратното гориво отгоре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS + 330ci
Детайли за колата: черни :)

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от tosho_72 » 23 Сеп 2010, 16:23

Nasko_325TD написа:Имам управление работещо.Ако ти трябва свиркай 120 кинта му търся.Проверено е в Бош-Пловдив.995 е.С обратното гориво отгоре.

Добре колега,нямам си на идея какво ми предлагаш но явно това е част от която може да е проблема.20 години съм карал само бензинови коли и сега тепърва ще се уча и на дизел.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от Пресиян Василев » 23 Сеп 2010, 19:28

tisho_ написа:Реглаж на помпа. Или по-точно на плочка ми намирисва

Точно, дефекта е в плочката.Сваляш почистваш ,регулираш.Ако те е страх,намери кои да я свали и при колегата sewen.Тьрси го в подфорум Е39.Има успешно ремонтирани ХДК
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от Nasko_325TD » 23 Сеп 2010, 20:30

Пробвай с почистване ако не стане свиркай.
За ремонт незнам.Четох че било измама,ама твоя си работа! :mhihi:
Аз минах през същия проблем.Купих си едно оправи се,но за съжаление след това се оказа че и елемента на помпата не беше наред та хоп една дуга ГНП и така! :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS + 330ci
Детайли за колата: черни :)

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от tosho_72 » 24 Сеп 2010, 7:41

Благодаря ви за съвета колеги,ще пробвам с почистване няма се хвърлям да купувам :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от Coulthard » 24 Сеп 2010, 11:11

POYO написа:Колега, или аз съм тъп или ти не си си написал коректно темата, последно до колко ти падат оборотите на мотора 100 (сто) 200 (двеста) или 1000-2000, или и аз незнам :banghead: :dunno:

Риторичен въпрос май зададе а ?

по темата: Сипваш половин резервоар гориво, изсипваш цяла тубичка с присадка за гориво дали на Redex или Bardahl няма значение за почистване на дюзи и горивна система, излизаш на по-хубав път около Русе залепяш 130-140 и докато свърши горивото. (30л гориво х 130км/ч ~ 400км) Хем разходка, хем фън хем и може да се отървеш от проблема, не бързай с плочката.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от Nasko_325TD » 24 Сеп 2010, 13:03

Колега с тия добавки не става.Четете теми за тези коли.А не само глупости да пишете!В неговия случай 99% съм сигурен че пистите на четеца(потенциометъра) са му износени и от там не прави хубав контакт с четеца и бърка компа.Отварял съм такова управление естествено мойто неработещо и в началото точно където са ниските обороти си личи къде е износването.Също така има друг начин да се види.Отваря се капачката отгоре(само в специализирани сервизи ходете не при Киро,Роела,Крушата и т.н.) слага се масло двигателно и се движи четеца отдолу там където влиза електрониката в механичната част на помпата и се движи.там, където е износването се вижда как светлее като мине четеца! ;)
Износването е най-често на ниските обороти. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от Coulthard » 24 Сеп 2010, 13:21

Насе не чети между редовете моля те, това че ти си купил нещо на което си възстановил/реставрирал 95% от механиката и електрониката не означава че и всички ние останалите с тдс сме гола вода!!!!
Когато пистите са прецакани ВИНАГИ прави проблеми наблягам на ВИНАГИ а не тука има тука нема честотата на проблема е почти на 100%, както виждаш колегата се е оплакал че само понякога евентуално го прави и защо го пиша предното мнение, имах същият проблем по описаният начин вече го нямам или може би при мен пистите са се възстановили самички.
Иначе, как ти се струва 80лв. за нафта + присадка извънградско - да свършиш нещо + да се порадваш на колата или
плочка втора ръка дето я в час я не, да ако пистите са заминали ще се върти на пангара ама не го засилвайте натам by default. Относно присадките извини ме, но доста хора ще потвърдят че при дизела има смисъл.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от Nasko_325TD » 24 Сеп 2010, 14:35

Ами може и таа да е,но аз лично бях до Мкар в пловдив и ги попитах за такава добавка!Казаха ми БМВ не препоръчва използването на такива добавки.Защото може да се освободят хлабини по мотора и съответно аз не си купих.
Ето защо ако колегата не се оправи с почистване(дано се оправи),му предлагам нещо което всеки може да проследи в форма,че е бачкало,а и сам мога да го закарам да се увери в Бош сервиз. ;)
Та така за добавките.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е53

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от sa_hellrot » 24 Сеп 2010, 15:01

Е не може ли плочката му да не е с "пистите", а от другия модел примерно...като моята.. където проблема е друг и се опрявя доста по-лесно...?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Проблем с обототите 325 TDS

Мнение от Nasko_325TD » 24 Сеп 2010, 15:19

Аз казвам при мен от какво беше!Ако колата е с клапъна отгоре едва ли няма писти.Помпите са 993.мойта е такава и е с графитни писти!Знам,че и 995 става на 993 пробвано е,мойта кола вървеше така до преди да си купя цяла помпа,заради елемента. Както и да е,момчето ще пише какво става.Дано мине с по-малко пари. :yes:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook