Проблем с обототите 325 TDS
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- tosho_72
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS + 330ci
- Детайли за колата: черни :)
Проблем с обототите 325 TDS
Здравейте колеги,имам един на вид малък проблем но дразнещ.Значи: когато колата работи на обороти като подам газ и пусна педала понякога двигателя сякаш ще загасне и пак заработва(падат му оборотите до към 100-200 за секунда и пак се стабилизират)понякога не прави така а направо стрелката си заспива на 600 об.Двигателя се разтарсва и колата се заклаща чак.А най дразнещото е когато от 1-ва давам на 2-ра,тогава колата чак забива муцуна и рязко тръгва отново.Пак да спомена че това го прави от време на време,и не се влияе от студен или загрял двигател.Ако на някой му се е случвало да сподели
И още нещо,от Русе съм и ако някой съгражданин е ходил на диагностика и е доволен нека да ми предложи майстор за мойто слънце

И още нещо,от Русе съм и ако някой съгражданин е ходил на диагностика и е доволен нека да ми предложи майстор за мойто слънце

Последна промяна tosho_72 на 23 Сеп 2010, 8:24, променена общо 1 път
- POYO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: в колата
- Пол: Мъж
- Кара: E-65 730D
Re: Проблем с обототите 325 TDS
Колега, или аз съм тъп или ти не си си написал коректно темата, последно до колко ти падат оборотите на мотора 100 (сто) 200 (двеста) или 1000-2000, или и аз незнам



- tosho_72
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS + 330ci
- Детайли за колата: черни :)
Re: Проблем с обототите 325 TDS
POYO написа:Колега, или аз съм тъп или ти не си си написал коректно темата, последно до колко ти падат оборотите на мотора 100 (сто) 200 (двеста) или 1000-2000, или и аз незнам![]()
Колега

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем с обототите 325 TDS
Имам управление работещо.Ако ти трябва свиркай 120 кинта му търся.Проверено е в Бош-Пловдив.995 е.С обратното гориво отгоре.
- tosho_72
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS + 330ci
- Детайли за колата: черни :)
Re: Проблем с обототите 325 TDS
Nasko_325TD написа:Имам управление работещо.Ако ти трябва свиркай 120 кинта му търся.Проверено е в Бош-Пловдив.995 е.С обратното гориво отгоре.
Добре колега,нямам си на идея какво ми предлагаш но явно това е част от която може да е проблема.20 години съм карал само бензинови коли и сега тепърва ще се уча и на дизел.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем с обототите 325 TDS
tisho_ написа:Реглаж на помпа. Или по-точно на плочка ми намирисва
Точно, дефекта е в плочката.Сваляш почистваш ,регулираш.Ако те е страх,намери кои да я свали и при колегата sewen.Тьрси го в подфорум Е39.Има успешно ремонтирани ХДК
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем с обототите 325 TDS
Пробвай с почистване ако не стане свиркай.
За ремонт незнам.Четох че било измама,ама твоя си работа!
Аз минах през същия проблем.Купих си едно оправи се,но за съжаление след това се оказа че и елемента на помпата не беше наред та хоп една дуга ГНП и така!
За ремонт незнам.Четох че било измама,ама твоя си работа!

Аз минах през същия проблем.Купих си едно оправи се,но за съжаление след това се оказа че и елемента на помпата не беше наред та хоп една дуга ГНП и така!

- tosho_72
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS + 330ci
- Детайли за колата: черни :)
Re: Проблем с обототите 325 TDS
Благодаря ви за съвета колеги,ще пробвам с почистване няма се хвърлям да купувам 

- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Проблем с обототите 325 TDS
POYO написа:Колега, или аз съм тъп или ти не си си написал коректно темата, последно до колко ти падат оборотите на мотора 100 (сто) 200 (двеста) или 1000-2000, или и аз незнам![]()
Риторичен въпрос май зададе а ?
по темата: Сипваш половин резервоар гориво, изсипваш цяла тубичка с присадка за гориво дали на Redex или Bardahl няма значение за почистване на дюзи и горивна система, излизаш на по-хубав път около Русе залепяш 130-140 и докато свърши горивото. (30л гориво х 130км/ч ~ 400км) Хем разходка, хем фън хем и може да се отървеш от проблема, не бързай с плочката.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем с обототите 325 TDS
Колега с тия добавки не става.Четете теми за тези коли.А не само глупости да пишете!В неговия случай 99% съм сигурен че пистите на четеца(потенциометъра) са му износени и от там не прави хубав контакт с четеца и бърка компа.Отварял съм такова управление естествено мойто неработещо и в началото точно където са ниските обороти си личи къде е износването.Също така има друг начин да се види.Отваря се капачката отгоре(само в специализирани сервизи ходете не при Киро,Роела,Крушата и т.н.) слага се масло двигателно и се движи четеца отдолу там където влиза електрониката в механичната част на помпата и се движи.там, където е износването се вижда как светлее като мине четеца! 
Износването е най-често на ниските обороти.

Износването е най-често на ниските обороти.

- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Проблем с обототите 325 TDS
Насе не чети между редовете моля те, това че ти си купил нещо на което си възстановил/реставрирал 95% от механиката и електрониката не означава че и всички ние останалите с тдс сме гола вода!!!!
Когато пистите са прецакани ВИНАГИ прави проблеми наблягам на ВИНАГИ а не тука има тука нема честотата на проблема е почти на 100%, както виждаш колегата се е оплакал че само понякога евентуално го прави и защо го пиша предното мнение, имах същият проблем по описаният начин вече го нямам или може би при мен пистите са се възстановили самички.
Иначе, как ти се струва 80лв. за нафта + присадка извънградско - да свършиш нещо + да се порадваш на колата или
плочка втора ръка дето я в час я не, да ако пистите са заминали ще се върти на пангара ама не го засилвайте натам by default. Относно присадките извини ме, но доста хора ще потвърдят че при дизела има смисъл.
Когато пистите са прецакани ВИНАГИ прави проблеми наблягам на ВИНАГИ а не тука има тука нема честотата на проблема е почти на 100%, както виждаш колегата се е оплакал че само понякога евентуално го прави и защо го пиша предното мнение, имах същият проблем по описаният начин вече го нямам или може би при мен пистите са се възстановили самички.
Иначе, как ти се струва 80лв. за нафта + присадка извънградско - да свършиш нещо + да се порадваш на колата или
плочка втора ръка дето я в час я не, да ако пистите са заминали ще се върти на пангара ама не го засилвайте натам by default. Относно присадките извини ме, но доста хора ще потвърдят че при дизела има смисъл.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем с обототите 325 TDS
Ами може и таа да е,но аз лично бях до Мкар в пловдив и ги попитах за такава добавка!Казаха ми БМВ не препоръчва използването на такива добавки.Защото може да се освободят хлабини по мотора и съответно аз не си купих.
Ето защо ако колегата не се оправи с почистване(дано се оправи),му предлагам нещо което всеки може да проследи в форма,че е бачкало,а и сам мога да го закарам да се увери в Бош сервиз.
Та така за добавките.
Ето защо ако колегата не се оправи с почистване(дано се оправи),му предлагам нещо което всеки може да проследи в форма,че е бачкало,а и сам мога да го закарам да се увери в Бош сервиз.

Та така за добавките.
- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Re: Проблем с обототите 325 TDS
Е не може ли плочката му да не е с "пистите", а от другия модел примерно...като моята.. където проблема е друг и се опрявя доста по-лесно...?
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем с обототите 325 TDS
Аз казвам при мен от какво беше!Ако колата е с клапъна отгоре едва ли няма писти.Помпите са 993.мойта е такава и е с графитни писти!Знам,че и 995 става на 993 пробвано е,мойта кола вървеше така до преди да си купя цяла помпа,заради елемента. Както и да е,момчето ще пише какво става.Дано мине с по-малко пари. 

29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани