М52Б20 прегрява!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: София,Младост2
Кара: много работи
Мечтае да кара: вече нищо

М52Б20 прегрява!!!

Мнение от Martini » 21 Сеп 2010, 17:36

Преди няколко дни си карах най-нормално нямаше задръствания даже! и вдигна темперетурата над нормалното (стигна до следващата черта след 12 часа и я хванах) спрях и изхвърляше вода през капачката на радиатора. Водната помпа я свалих, но е здрава, помислихме, че е дефектирал термостата нещо, смених го, обезвъздуших я, подкарах я и пак прегря! Колата има газов инжекцион! Днес разкачих маркучите на изпарителя и трите на парното, напълних ги с вода и пак почнахме да я обезвъздушаваме, докато работи колата и откачих единия маркуч на изпарителя и не течеше вода от него, само когато и подам газ, и като отворя пробката за обезвъздушавани на радиатора при подаване на газ там изхвърля вода и се отказах. ОБАЧЕ колата от както прегря НЯМА никакво парно (с двузонов климатроник е)!! Дайте някъкви мнения и кажете защо нямам парно :shock:
Изображение

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: М52Б20 прегрява!!!

Мнение от LiTtLeRoCk » 21 Сеп 2010, 18:19

Щом си сменил термостат,остава не работещо виско,и въздух в системата,маркучите твърди ли са.


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: София,Младост2
Кара: много работи
Мечтае да кара: вече нищо

Re: М52Б20 прегрява!!!

Мнение от Martini » 21 Сеп 2010, 18:58

Аз пак слизах при колата, на работещ двигател демонтирах последователно 3-те маркуча на на парното и 2-та на изпарителя докато не потече вода през тях (като давам газ) и парното до голяма степен дойде, поръчках я по улиците и не прегря, но като отворя пробката на радиатора излиза постоянно пара от там, а пък като отвия капачката на радиатора почва да вдига нивото на водата и прелива накрая!!! Маркучите са екстра, не стават твърди, може би когато се кара по-продължително ще се надуят?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Re: М52Б20 прегрява!!!

Мнение от Яро » 21 Сеп 2010, 22:40

Martini написа:Аз пак слизах при колата, на работещ двигател демонтирах последователно 3-те маркуча на на парното и 2-та на изпарителя докато не потече вода през тях (като давам газ) и парното до голяма степен дойде, поръчках я по улиците и не прегря, но като отворя пробката на радиатора излиза постоянно пара от там, а пък като отвия капачката на радиатора почва да вдига нивото на водата и прелива накрая!!! Маркучите са екстра, не стават твърди, може би когато се кара по-продължително ще се надуят?

Имаш още да обезвъздушаваш ми се струва. Аз например като смених водната помпа сигурно над половин час ми хвърляше пара от винчето за обезвъздушаване, но антифриз не рукваше. Покарах малко с тубичка антифриз в багажника ;) и като взе да минава стрелката 12 спрях, поизчаках малко, долях, обезвъздуших и повече грижи не съм имал.
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: София,Младост2
Кара: много работи
Мечтае да кара: вече нищо

Re: М52Б20 прегрява!!!

Мнение от Martini » 23 Сеп 2010, 0:21

Я кажете някъде да я отведа на газ-анализатор да кажат дали е духнала гарнитурата на главата и да бута от там въздух :?:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 2.06.2010
Местоположение: гр. Долни Дъбник обл. Плевен
Пол: Мъж
Кара: м40 - ката да плаче
Мечтае да кара: е92

Re: М52Б20 прегрява!!!

Мнение от surbina87 » 23 Сеп 2010, 0:35

Martini написа:Я кажете някъде да я отведа на газ-анализатор да кажат дали е духнала гарнитурата на главата и да бута от там въздух :?:

много е вероятно да е това но в София незнам каде да те пратя :dunno: ако беше от Плевен щях да ти помогна колегите от София да ти кажат
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: М52Б20 прегрява!!!

Мнение от Smoocki » 23 Сеп 2010, 9:11

дали не ти е запушен водния радиятор ? До сега сменял ли си го ?
Принципно на троиника топлата вода идва от маркуча отзад от главата и връща през този под колектора доколкото знам.
Има вариятн ако си духнал гарнитура да няма проблеми 1-2 седмици и после да се почне наново с този проблем
Изображение


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: София,Младост2
Кара: много работи
Мечтае да кара: вече нищо

Re: М52Б20 прегрява!!!

Мнение от Martini » 23 Сеп 2010, 19:47

водният радиатор е екстра, свалял съм го за профилактика преди 2000 километра
Изображение


Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.08.2010
Местоположение: Gabrovo , Sofia , Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320i
Мечтае да кара: M5 Touring

Re: М52Б20 прегрява!!!

Мнение от pep0 » 27 Сеп 2010, 17:41

Аз имах същият проблем с 320-ката като я купих нямаше проблеми седмица след това започна да прегрява... първото нещо което направих беше да сменя термостат.. съответно проблема не се оправи.. карах извесно време без термостат за да не ми загравя понеже колата ми трябваше... в крайна сметка разглобихме двигателя.. без профилактика дали надува или не.. гарнитурата ми беше здрава, главата 0.20 - .. гарнитурата пак казвам здрава.. след 2 прегрявания.. в крайна сметка отваерянето на 6-ак беше ненужно.. и чесно да си кажа колата ми спря да върви проблема се оказа в радиатора... пробката за обезвъздушаване дупката й беше сцепена и след качване на температурата водата започва да капе.. съответно свършва в радиатора и загряваш... смених радиатора и всичко е наред слава богу...
моят съвет провери си отново радиатора дали не е спукан и т.к изчакай колата ти да загрее на място да видиш дали не капе отнякъде виж си нивото на водата когато е студена ! ако се наложи свали радиатор още веднъж за да видиш дали не е запушен.. и то в средата където духа виското.. мъркучите не трябва да са надути при никакви положения.. и те съветвам глава и двигател разглоби в краен случеи... от моя гледна точка колата ми исках да върви нормално.. преди да отворя главата вървеше страхотно... след отварянето.. нещо започна да я спъва... шанса ти колата да върви малко повече от нормалното и да започне да върви по мудно е 50/50... аз съм от онези 50 който са назад...

Успех с ремонтите дано съм ти помогнал... айде, че ми се изписа душата :wave:


поздрави пеп0 :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: М52Б20 прегрява!!!

Мнение от vanka7a » 28 Сеп 2010, 14:23

Тва с пропката е много гадно.. Не са го измислили както трябва, а пък и поне да се сменяше само тя, а не целия радиатор :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: М52Б20 прегрява!!!

Мнение от fedoracore » 28 Сеп 2010, 14:36

vanka7a написа:Тва с пропката е много гадно.. Не са го измислили както трябва, а пък и поне да се сменяше само тя, а не целия радиатор :confused:


ми само пробката може да се смени или побългари.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: М52Б20 прегрява!!!

Мнение от moniglow » 28 Сеп 2010, 17:13

А как обезвъздушаваш??
Системата е направена така,че не се самообезвъздушава и само с отваряне на винта не става а си иска здраво духане :)

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: М52Б20 прегрява!!!

Мнение от LiTtLeRoCk » 28 Сеп 2010, 18:14

moniglow написа:А как обезвъздушаваш??
Системата е направена така,че не се самообезвъздушава и само с отваряне на винта не става а си иска здраво духане :)

Какво духане бе човек,къде ще духаш?Защо говорите пълни глупости,не знам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: М52Б20 прегрява!!!

Мнение от moniglow » 29 Сеп 2010, 15:53

Попитах за начина на обезвъздушаванеMartini ,защото липсата на циркулация на охл.течност и парно ,щом е здрава помпата , е от въздух в с-мата. Виж си още и капачката на радиатора ,при стрелка в средата ,от там не трябва да излиза пара
"Духането"при обезвъздушаване го има описано от няколко колеги с много голям стаж във форума и ,ако на някой не му е ясно,може да ползва търсачката.
Другата асоциацияция е многооооооооооо... елементарна и няма нищо общо с тази тема.


Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.08.2010
Местоположение: Gabrovo , Sofia , Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320i
Мечтае да кара: M5 Touring

Re: М52Б20 прегрява!!!

Мнение от pep0 » 30 Сеп 2010, 18:24

Това с Духането дето го правите е наистина страхотна простотия и страхотно тъпо изглежда някой да го каже... има една тема във форума ще се опитам да я намеря едно момче е обеснило един начин как е обезваздушил неговото БМВ, ако маркучите ти на пипане изглеждат твърди значи не е добре колата...

П.п ще потърся темата и ще дам линк ако я намеря... !

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook