проблем-м43 316i почна да бута масло

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 3.05.2007
Местоположение: варна на морето
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
Детайли за колата: E60 530D 218коня

проблем-м43 316i почна да бута масло

Мнение от spens_82 » 12 Сеп 2010, 21:52

здравейте колеги-направо на проблема:това лято мойта бима-м43 316i започна да си кусва от маслото 1л на2000км можеби :confused:.колко ще струва ремонта със чарковете и труда :сигменти(ако трябва да се сменят),клапани(ако и те трябва да се сменят) или само смяна на вложките на клапаните(гумичките :mhihi: ).значи колата си върви както трябва,няма загоба на мощност,никаде не се чува чукане или шум от клапани,от аспуха като натисна педала на газта до към 6000 оборота почва да излиза един леко черен пушек,иначе през другото време не се вижда да пуши :confused:.няма никаде течеве на масло гледал съм я най обстойно на сервиз.има и друго колеги,значи началото на това лято смених онова малко маркученце (май му викат маркуч за маслените пари)което единия му край е на капака на главата а другия влиза в една черна пласмасова джаджа някаде около жилото на газта :oops: .та този стария маркуч го смених и в него имаше едно пласмасово нещо като предполагам можеби е някакъв ограничител можеби дане излиза маслото от капак на главата и колата даго изгаря :dunno: .,това малкото пласмасово естествено го сложих на новия маркуч но чудя се дали съм го сложил на правилното растояние в маркуча :dunno: .надявам се колеги да сте ме разбрали и очаквам вашите съвети и предложения :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: проблем-м43 316i почна да бута масло

Мнение от Dirty M5 driveR » 12 Сеп 2010, 22:33

За това пластмасово нещо идея си нямам, не съм запознат със системата за картерни газове. Трябва да отидеш да ти замерят компресията, за да видиш от какво губиш масло. По-добрия вариант е да е от гумичките на клапаните (това не се отразява на компресията). Лошо, ако са сегментите, защото трябва да се отваря мотора, следователно струва скъпо (айде ти си с М43, но представи си на някое М50 примерно какво е, имам предвид по-мащабно). Чувал съм за един трик - как да се разбере дали губи масло заради сегменти или клапани: в буталото се наливало малко масло, и се мери компресията, ако е от сегментите, маслото временно "запълва" хлабината и компресията е ок, ако не - значи е от клапани, НО колко е вярно това не знам, преди време го бях чел във форум. Ако не си сменял гумички скоро, направи го, така и така имаш основание, пък може и да се окаже от тях и да се мине по лесната процедура. Успех, надявам се да съм бил полезен, и кажи после какво е станало.
За цени нека кажат колегите, които са пазарували.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 3.05.2007
Местоположение: варна на морето
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
Детайли за колата: E60 530D 218коня

Re: проблем-м43 316i почна да бута масло

Мнение от spens_82 » 12 Сеп 2010, 22:38

ами колега гумички не съм сменял :mhihi: ,но утре смятам да ида на един елкон и да но дами кажат че ще се размина с по-малкия дявол гумичките :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 3.05.2007
Местоположение: варна на морето
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
Детайли за колата: E60 530D 218коня

Re: проблем-м43 316i почна да бута масло

Мнение от spens_82 » 16 Сеп 2010, 16:21

преди малко отидох и си взех бимата от сервиза,ето какви чаркове са сменили и каква работа са свършили:
лагери биелни-53лв бр.
гарнитура на картера 1бр-18лв
гарнитура смукателен колектор 1бр-8лв
гарнитура изпускателен колектор 1бр-42лв
гарнитура изпускателен колектор 1бр-7лв
гарнитура на глава 1бр-41лв
гарнитура капак на клапани 1бр-25лв
сигменти 4бр-34лв
маслен филтър 'бош'-13,75лв
масло 'мобил'-64,80лв
водачи 4бр 5лв
гумички 8бр-1,50лв
смана на 4бр водачи леки -12лв
обработка:леки-8клапана,гнезда на клапани 32лв
миене на леки 6лв
обработка на глава-82лв
демонтаж и смяна на сигменти-220лв
значи всичко с чаркове и труд 697лв
казаха че вложките(гумичките) на клапаните почти ги нямало,4-ти цилиндър най-много си кусвал от маслото,водачите на клапаните били много зле,сигментите и те били зле. ами това беше от мен като информация за проблемите дето ги имах с бимата,темата вече е за катинар може да се заключи вече 8)
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook