Проблем с имобилайзер.....?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Проблем с имобилайзер.....?

Мнение от kokali praa vsiakvi » 12 Сеп 2010, 21:34

1 СТАДИЙ. Колата е Е36 купе 328. След отключване-с дитанционното- ако запаля бързо-всичко е точно. Ако се забавя, няколко минути- не пали. По точно не върти стартера. Като от имобилайзер. Тогава изхода е да пусна алармата от вътре и да завъртя ключа. Естествено не пали. Но като изключа алармата и отново завъртя-пали! Всичко това се случва ,от начало рядко и в последствие зачестява докато стигне до няколко пъти дневно. Тогава свалям жабката ,разкачам Е Ве Еса от куплунга , с което го ресетвам ,предполагам и настъпва временно поправяне , което трае различно-от месец до седмица и нещата започват да се повтарят! 2 СТАДИЙ. Реших че, аламата-която си беше с колата прави мизериите и по някакъв начин бъгва имобилайзера. Отидох при алармаджия. Демонтира я и монтира друга. Без да прекъсва запалване. Всичко добре до днес когато филма почна от начало.... Само дето сега не мога да запаля и с горе описаните врътки с дистанционното защото алармаджията върза централното към шоферската врата а не към модула под жабкота. Та пак я свалях... и разкачах ЕВСа. Дайте акъл колеги?
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Проблем с имобилайзер.....?

Мнение от Борис_Малинов » 13 Сеп 2010, 22:39

Сменяш целия евс,комлект с транспондера и го убучавате(синхронизирате) да работи с твойто ЕКУ.
И втория вариант:софтуерно прамахване на имобилайзера.
Със сигорност сега ти е набил грешка,иди да е изчистите.По принцип като разкачаш самия модул,грешката не се изстрива.Може и така да се управи.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: Проблем с имобилайзер.....?

Мнение от kokali praa vsiakvi » 14 Сеп 2010, 11:34

Много си прав.На бош диагностика дава няква грешка FF която не е ясно кво значи ?
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: Проблем с имобилайзер.....?

Мнение от kokali praa vsiakvi » 14 Сеп 2010, 18:13

И втория вариант:софтуерно прамахване на имобилайзера.
Какви рискове крие това? Разбирачи ми казаха , че хич не е лесно . Кой може да го направи ?
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

Borbet-A-Джия
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 25.07.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: E30 318is 90'

Re: Проблем с имобилайзер.....?

Мнение от zidi1982 » 14 Сеп 2010, 22:45

колега ако решиш да сменяш EWS модула и транспондера имам и съм от пловдив мога да съдеиствам..
ИзображениеИзображение
0889149545 - Златан


Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 13.08.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с имобилайзер.....?

Мнение от Бате Сашо » 14 Сеп 2010, 23:05

звучи като проблем с имобилайзера, случайно да имаш защита на алармата, против кражба? тоест ако спреш алармата и не запалиш колата до 40 секунди, модула подава импулс и включва имобилайзера към нея. Тоест може да не е ЕВС, а самата аларма. Представи си само варянт в който някой е връзвал алармата и не е включил тази опция да оправлява централното, тоест би следвало колата след 40 секунди да се заключи за да разбереш че алармата отново работи, но греда.... Замисли се само моля те преди да ходиш да търсиш и обучваваш евс-и чипове ключове и т.н. при положение че вече си ги имаш и можеш да преобучиш твойте, дали да не дадеш 80лв за нова аларма :winky:
Глупака е глупак, защото не знае че е тъп...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: Проблем с имобилайзер.....?

Мнение от kokali praa vsiakvi » 15 Сеп 2010, 18:48

Бате Сашо написа:звучи като проблем с имобилайзера, случайно да имаш защита на алармата, против кражба? тоест ако спреш алармата и не запалиш колата до 40 секунди, модула подава импулс и включва имобилайзера към нея. Тоест може да не е ЕВС, а самата аларма. Представи си само варянт в който някой е връзвал алармата и не е включил тази опция да оправлява централното, тоест би следвало колата след 40 секунди да се заключи за да разбереш че алармата отново работи, но греда.... Замисли се само моля те преди да ходиш да търсиш и обучваваш евс-и чипове ключове и т.н. при положение че вече си ги имаш и можеш да преобучиш твойте, дали да не дадеш 80лв за нова аларма :winky:

Kолега, сменена е алармата.
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение


Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 13.08.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с имобилайзер.....?

Мнение от Бате Сашо » 15 Сеп 2010, 20:22

kokali praa vsiakvi написа:
Бате Сашо написа:звучи като проблем с имобилайзера, случайно да имаш защита на алармата, против кражба? тоест ако спреш алармата и не запалиш колата до 40 секунди, модула подава импулс и включва имобилайзера към нея. Тоест може да не е ЕВС, а самата аларма. Представи си само варянт в който някой е връзвал алармата и не е включил тази опция да оправлява централното, тоест би следвало колата след 40 секунди да се заключи за да разбереш че алармата отново работи, но греда.... Замисли се само моля те преди да ходиш да търсиш и обучваваш евс-и чипове ключове и т.н. при положение че вече си ги имаш и можеш да преобучиш твойте, дали да не дадеш 80лв за нова аларма :winky:

Kолега, сменена е алармата.


кога и преди това правела ли го е?a случайно да не държи втори ключ (резервен) в нея?
Глупака е глупак, защото не знае че е тъп...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: Проблем с имобилайзер.....?

Мнение от kokali praa vsiakvi » 15 Сеп 2010, 22:22

Правила го е. Виж първото мнение. Не разбирам какво имаш в предвид с този "ключ". Ето и снимки на НАПЪЛНО демонтираната аларма, за който не вярва :mhihi:
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: Проблем с имобилайзер.....?

Мнение от kokali praa vsiakvi » 15 Сеп 2010, 22:29

zidi1982 написа:колега ако решиш да сменяш EWS модула и транспондера имам и съм от пловдив мога да съдеиствам..

А от каде ги имаш колега, да не си ги "ампутирал" от твойта кола? Ако си минал по тоя път, или с това се занимаваш,сподели! Въобще как можеш да съдействаш?
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение


Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 13.08.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с имобилайзер.....?

Мнение от Бате Сашо » 15 Сеп 2010, 23:01

няма защо да не си вярваме, просто питам, евс-а си мисля и аз вече щом е така, а въпроса ми беше дали случайно не държиш резервният ключ в колата (жабката или някъде наблизо) случва се да се шашка от това понякога защото единият чип е постоянно в колата ;) ама ако не е просто съм съгласен с другите колеги че имаш нужда поне от опресняване на софта на евс-системата
Глупака е глупак, защото не знае че е тъп...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: Проблем с имобилайзер.....?

Мнение от kokali praa vsiakvi » 16 Сеп 2010, 21:30

Колеги, препоръчайте ми сервиз ,кадето биха могли да ми помогнат защото в Мкар Пловдив се оказаха безпомощни.
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 19.11.2008
Кара: E30

Re: Проблем с имобилайзер.....?

Мнение от kiborg » 16 Сеп 2010, 22:56

я се обади на Явор или Лъчо :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: Проблем с имобилайзер.....?

Мнение от kokali praa vsiakvi » 29 Сеп 2010, 14:03

Обърнах се към Лъчо и вече проблема е отстранен. Редно е да споделя че съм впечатлен от момчетата. Определено си разбират от работата. Точни, компетентни,коректни. Много готино се държат. Смело ги препоръчвам!
2010 есен 020.JPG
Само за сравнение-как ме "обслужиха" в "оторизирания" сервиз!
2010 есен 018.JPG
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 20.08.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с имобилайзер.....?

Мнение от sixsixone » 02 Окт 2010, 23:37

Здравейте колеги, от скоро имам Е36 318тдс. Купих го с подобен проблем с паленето. Конкретно проблема е, че пали когато си поиска... в смисъл: завърта се ключа на 2-ра степен, подгрява си, впръсква си(или там каквото прави) и при завъртане за да запали на 3-та степен просто не се случва нищо. Връщам ключа до 0 и го завъртам бързо до 3 и запалва... Да но проблема се задълбочава и вече това връщане на ключа и повторно завъртане не помага... вече мога да си въртя ключа безкраен брой пъти и нищо не става. Понякога въртя и чакам 5 минути друг път 15 - 20 ....

Та въпроса ми е: Какво аджеба може да се е скапало че да не дава ток на стартера винаги и още по-интересно е защо това става когато му кефне ... и къде във Варна евентуално мога да я закарам за да я оправят?

П.П. Проблема не е в стартера, свалян е и е тестван, работи безотказно

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook