ГИ...София-Бургас!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
ГИ...София-Бургас!!!
Проблемът е следният:
Снощи късно тръгнах от София към Бургас.На Ихтиман на Еко спрях да заредя газчица.Напълних до горе и газ към морето
Имах и бензин.След Пловдив ми светна лампата за бензина и тогава се чатнах,че има нещо нередно.Карам уж на газ,т.е. на бутона вътре ми свети индикация за газ,но всъщност след спиране в аварината лента установих от нивомера на бутилката ,че газта изобщо не е тръгвала
.Карал съм си на бензин,що ми е по-евтино
Изгасих двигателя,постоях малко и след това запалих.Обърна си веднага на газ.Това го разбрах ,защото когато съм на газ оборотите са ми малко по-ниски от колкото на бензин ,а и се получава едно рязко намаляване на оборотите и възстановяване след това,когато смени горивата.След това продължих по пътя и отново подкарах на уж на газ 
Всичко това го разказвам ,за да няма после ама как си разбрал това,ама как си установил онова!
Търсих в търсачката ,ама нещо не можах да открия подобрен проблем,ако някой има линк да дава
Проблемът накратко е следния:Има газ в бутилката ,ама колата не иска да върви с нея.Тръгва за момент и след това си превключва на бензин! Предполагам като вляза в по-високи оборите 5-6к, превключва на бензин и след това не иска да почне да работи на газ.Нещо запича според мен,но тъй като не съм майстор по ГИ нз какво е това
КЪМ КОЛЕГИТЕ ОТ БУРГАС и региона: Дайте някой читав майстор ,който да види за кво става дума,ако все пак не успея с ваша помощ да разреша загадката за мен!
Предварително благодаря на отзовалите се и на тези ,които ЩЕ ПИШАТ САМО ПО ТЕМАТА!!!
Снощи късно тръгнах от София към Бургас.На Ихтиман на Еко спрях да заредя газчица.Напълних до горе и газ към морето




Всичко това го разказвам ,за да няма после ама как си разбрал това,ама как си установил онова!
Търсих в търсачката ,ама нещо не можах да открия подобрен проблем,ако някой има линк да дава

Проблемът накратко е следния:Има газ в бутилката ,ама колата не иска да върви с нея.Тръгва за момент и след това си превключва на бензин! Предполагам като вляза в по-високи оборите 5-6к, превключва на бензин и след това не иска да почне да работи на газ.Нещо запича според мен,но тъй като не съм майстор по ГИ нз какво е това

КЪМ КОЛЕГИТЕ ОТ БУРГАС и региона: Дайте някой читав майстор ,който да види за кво става дума,ако все пак не успея с ваша помощ да разреша загадката за мен!
Предварително благодаря на отзовалите се и на тези ,които ЩЕ ПИШАТ САМО ПО ТЕМАТА!!!

- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: ГИ...София-Бургас!!!
Пак ли проблеми с тази газ, брат
Найстина има такава функция след 5К оборота някаде да превключва на бензин, но после, защо не ти връща пак на газ не ми е ясно 


- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: ГИ...София-Бургас!!!
Колега до стадион лазур има един майстор доста го хвалят а пък и аз съм доволен от него справял се е добре със задачите които съм му поставял докато карах на газ.Можеш да видиш и той какво ще ти каже. 

- ceco_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 15.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `99 318i E36 Touring
- Мечтае да кара: M5 Touring
Re: ГИ...София-Бургас!!!
Може би компа бърка. Аз съм с ГИ и мине ли си на газ, превключва на бензин само когато свърши газта, без значение в какви обороти е. Едничното друго за което се сещам е филтъра за газта преди инжекторите, ако се е запушил и недостига достатъчно налягане до инжекторите и да минава на бензин, но би трябвало да ти светне вътре че караш на бензин.
Най-добре се обади на тези които са ти слагали ГИ, със сигурност имат идея къде е проблема
Най-добре се обади на тези които са ти слагали ГИ, със сигурност имат идея къде е проблема
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: ГИ...София-Бургас!!!
tekabg написа:Колега до стадион лазур има един майстор доста го хвалят а пък и аз съм доволен от него справял се е добре със задачите които съм му поставял докато карах на газ.Можеш да видиш и той какво ще ти каже.
До Лазур имаш впредвид тук ли http://www.bgmaps.com/map.aspx?sid=a37f ... 8737&tip=1 или някъде другаде.Даи по точни координати.

- MALKIA.BMW
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 318i
Re: ГИ...София-Бургас!!!
здрасти колега --- та при мен се получи същия проблем и аз доста се чудех каде може да е този проблем защото ГИ-то беше ново и не бях свикнал с него карал съм и кола с обикновена уредба -- за това казвам свикнал
но да взема да обясня каде е проблема -- поне при мен беше така
проблема е следния кагато се слага ботилката тя по принцип си е наред и е тествана---- вътре има едно болче което държи поплавака --- а той представлява и един вид игла която пропуска газта това болче се саморазвива при пълнене на ботилката с газ
развиваш фланеца на ботилката и вадиш всичко което се държи на фланеца --развивай внимателно ако е пълна ботилката да не вземе да стане сакатлък от налягането вътре И НЕ ПАЛИ ЦИГАРА когато правиш това ---там ще видиш каде е закрепен поплавака и болчето с което е закрипен --просто го затегни добре и ще е всичко наред
да обясня и защо е така защото компа отчита че постъпващото гориво е малко и започва да добавя и от бензина --- палиш на бензин загрява до определена температура и тя сама превключва на газ и ти си мислиш че всичко е наред караш си нормално но когато я настъпиш газта не достига и започва да добавяот бензина
при мен се получи когато изкачвах Шипка
пиши дали си решил проблема
но да взема да обясня каде е проблема -- поне при мен беше така
проблема е следния кагато се слага ботилката тя по принцип си е наред и е тествана---- вътре има едно болче което държи поплавака --- а той представлява и един вид игла която пропуска газта това болче се саморазвива при пълнене на ботилката с газ
развиваш фланеца на ботилката и вадиш всичко което се държи на фланеца --развивай внимателно ако е пълна ботилката да не вземе да стане сакатлък от налягането вътре И НЕ ПАЛИ ЦИГАРА когато правиш това ---там ще видиш каде е закрепен поплавака и болчето с което е закрипен --просто го затегни добре и ще е всичко наред
да обясня и защо е така защото компа отчита че постъпващото гориво е малко и започва да добавя и от бензина --- палиш на бензин загрява до определена температура и тя сама превключва на газ и ти си мислиш че всичко е наред караш си нормално но когато я настъпиш газта не достига и започва да добавяот бензина
при мен се получи когато изкачвах Шипка
пиши дали си решил проблема
ИНТЕРЕСИ
моята кола
BMW
моята кола
BMW
- vesellin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: Бургас
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: ски на Килиманджаро
Re: ГИ...София-Бургас!!!
А при мен се получава следното: на 2-3 пъти като пълня бутилката "до горе" ... пали си на бензин, минава на газ, свирва ми зумера че няма газ и минава пак на бензин. Ако ти нямаш такъв зумер не я усещаш как минава на бензин сама.
Ходих при газаджията и ми каза че е от някакъв предпазен клапан на ГИ. Получава се когато ня някой газстанции зареждат бутилката с високо налягане (мисля че е над 8, но не съм сигурен.)
Затова ако се случи някога, развивам отзад маркуча дето отива към двигателя за да изпусна малко газ, налягането в бутилката спада и си карам на газ без проблеми. Ако правиш такива намеси много внимавай със запалими устройства, цигари, запалки и ГСМ-и.
Ходих при газаджията и ми каза че е от някакъв предпазен клапан на ГИ. Получава се когато ня някой газстанции зареждат бутилката с високо налягане (мисля че е над 8, но не съм сигурен.)
Затова ако се случи някога, развивам отзад маркуча дето отива към двигателя за да изпусна малко газ, налягането в бутилката спада и си карам на газ без проблеми. Ако правиш такива намеси много внимавай със запалими устройства, цигари, запалки и ГСМ-и.
Re: ГИ...София-Бургас!!!
Газовият инжекцион има (поне по-читавите) функция, която може и да се изключи, разбира се, която следи налягането на газта в рейката на инжекторите, и ако падне под зададена критична стойност, минава аварийно на бензин. Моят ГИ при това почва неистово да реве (имам предвид - зумера пищи), докато не натиснеш копчето, за да потвърдиш, че си разбрал, че авантата в момента е disabled
. Досега ми се е случвало да предизвикам тази ситуация само два пъти - точно след зареждане на газ, като преди това съм изпразнил бутилката напълно, излизам на магистралата и с мръсна газ се набирам. Гадното при моя инжекцион е, че понеже това се счита за сериозна грешка, запалването трябва да се изключи и включи отново, т.е. да се рестартира системата, за да позволи наново работа на газ, а в паметта за грешки на ГИ-то остава запис за ситуацията.
Обяснението е, че понякога в газопровода, след изпразване на бутилката и току-що направено заредеждане, все още има остатъчни балончета, които при голямо потребление на газ (форсиране на мотора), може моментно да предизвикат недостиг на газ - и тази ситуация.
Ако системно я прави - или има проблем в редуктора, или сечението на газопроводите е малко, и не могат да доставят необходимото количество газ при най-натоварените режими на двигателя.

Обяснението е, че понякога в газопровода, след изпразване на бутилката и току-що направено заредеждане, все още има остатъчни балончета, които при голямо потребление на газ (форсиране на мотора), може моментно да предизвикат недостиг на газ - и тази ситуация.
Ако системно я прави - или има проблем в редуктора, или сечението на газопроводите е малко, и не могат да доставят необходимото количество газ при най-натоварените режими на двигателя.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани