Здравейте колеги!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 18.08.2010
Пол: Мъж

Здравейте колеги!

Мнение от bmw-furer » 18 Авг 2010, 21:32

Значи имам следния проблем,предполагам нищо ново,за тези с по-голям опит от мен.А именно-омаслен диференциал на Е-36,93г.Искам някой да ми опише накратко,реда за смяната на семерингите.Тоест първо кое се разкача,второ т.н.Някакви особенности има ли,полуоските от коя страна се откачат-от страна на дифа или от страна на колелата и после се измъкват от дифа.Благодаря ви предварително за информацията и съветите :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Здравейте колеги!

Мнение от shengi » 18 Авг 2010, 22:55

Има варианти но трябва да легнеш и да гледаш.Ако ще го правиш за първи път по добре вземи и някой който го е правил, че иначе може да оклепаш пейзажа.Не си е толкова елементарно ;) Разглобяването добре но после зглобяването си е по специфично.
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook