Губя много вода !
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- jako_ludiq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 525D E61
- Мечтае да кара: с безплатна нафта
Губя много вода !
Здравейте, Колеги. Проблема ми е следния: Преди няколко дена реших да си проверя състоянието на течностите на автомобила (м43б18) и се оказа,че ми липсват скромните 4 литра вода. Долях, но забелязах, че от единия маркуч капе. Свалих радиатора и го промих в нас. Напълних радиатора с вода и го надух, но нямаше признаци да е спукан или пробит. Слязох до колата и си проверих маркуча от който бях видял да капе вода. След като не намерих признаци за теча монтирах отново радиатора, напълних го, обезвъздуших го, изчаках колата да загрее, нo теч не е появи. Изчаках колата да изтине и отново проверих количеството вода в радиатора- нямаше промяна. Загрях колата отново на място и се поразкарах 2-3км, след което пак я изчаках да изтине и се оказа, че ми липсва около половин литър вода. Колата нито дими от ауспуха, нито надува водните маркучи, няма следи от теч, но продължава да губи вода.
Моля, помагайте!
Моля, помагайте!
- jako_ludiq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 525D E61
- Мечтае да кара: с безплатна нафта
Re: Губя много вода !
Забравих да кажа, че маслото ми е добре, и че колата си загрява нормално и не надвишава допустимото.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Губя много вода !
Полезни
търсиш "Полезно: Тройник М43, а може би и при другите..."
проверяваш...


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Губя много вода !
Според мен не си обезвъздушил правилно. Или си хапва водица малко по малко. Но да долееш 4-ри литра. Това си е наистина сериозно, при положение че събира 6.5Л а и след това си долялл още литър. Може да не надува и маслото ти да е добре, виж обезвуздуши си добре и я наблудаваи. По принцип ако си хапва водица, някъде за около седмица гори по литърче. 


- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Губя много вода !
През тези 2-3км,когато си мислиш,че се е загубила охлаждаща течност-грешиш.Просто системата се е дообезвъздушила.
Покарай повечко за да отвори и големия кръг на охлаждащата система,ако е необходимо долей пак.
Провери си щателно всички връзки,гумени съидинения и тройника,както писаха колегите по-горе.
Покарай повечко за да отвори и големия кръг на охлаждащата система,ако е необходимо долей пак.
Провери си щателно всички връзки,гумени съидинения и тройника,както писаха колегите по-горе.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- jako_ludiq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 525D E61
- Мечтае да кара: с безплатна нафта
Re: Губя много вода !
Мерси много колеги. Възможно е найтина системата да се е досамообезвъздушила, но и в краката до педалите под стелката ми е влажно, така че може и някое съединение на радоатора за парното да има за смяна. Как наи несно мога да проверя без да свалям цялото табло?
- Petar_Tonev
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 28.12.2009
- Пол: Мъж
Re: Губя много вода !
предполагам че щом ватре тече наи вероятно може радиаторчето ти да е спукано за това след като ти овори големия краг и колата работи наведи се и виж какво ще излезе виж каде точно капи така или иначе трябва да свалиш таблото поне така си мисля аз!
- Thebimmerfan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 323ti compact
- Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20
Re: Губя много вода !
Колега, това прили4а на спукан радиатор за парното, тогава изти4а вода в зоната на педалите и мокетът винаги е мокър. Губи се много вода и може да прегрееш мотора и тогава стават едни...не е ти работа.
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов

Веско Маринов
Re: Губя много вода !
jako_ludiq написа:Мерси много колеги. Възможно е найтина системата да се е досамообезвъздушила, но и в краката до педалите под стелката ми е влажно, така че може и някое съединение на радоатора за парното да има за смяна. Как наи несно мога да проверя без да свалям цялото табло?
махаш кората под волана и ще видиш радиатора...... ако колата е без воден клапан - имаш радиатор, двойна пластмасова тръба до моторния отсек, и един тройник в моторния отсек - 500кинта струват тез три неща и много "бодлива" работа
- jako_ludiq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 525D E61
- Мечтае да кара: с безплатна нафта
Re: Губя много вода !
Днес системата беше обезвъздушена. Разглобих таблото и видях 3 метални тръби да отиват към радиатора на парното.Колата е с клима ако има значение. Даже и на загрял двигател не се виндаше да капе от някъде. Под корите всичко беше сухо и нямаше и следа от течове. Тръбите са си сухи. тройника не го видях къде е, но преди да влязат тръбите в колата имам нещо като два клапана точно до ламарината.
Последна промяна jako_ludiq на 01 Авг 2010, 22:52, променена общо 1 път
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Губя много вода !
Не пускай снимки...клапаните са за парното. 



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Thebimmerfan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 323ti compact
- Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20
Re: Губя много вода !
Мисля, 4е трябва да махнеш мокета дето е в краката на шофьора и този по средата и ще видиш радиатор4ето за парното. Виж дали е спукано (по всяка вероятност да) и действай...
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов

Веско Маринов
- PROPELLER
- SPACEMAN!
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: Ловеч / Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: USS ENTERPRISE
- Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ
Re: Губя много вода !
Щом ти е мокър мокета значи имаш проблем, въпреки това , че всичко около тръбите и парното е сухо!
Значи дай врътките на климата в червената зона, да почне да циркулира течноста в системата и кото стопли добре мотора, теча ще се появи! Дори да е много слаб!
Значи дай врътките на климата в червената зона, да почне да циркулира течноста в системата и кото стопли добре мотора, теча ще се появи! Дори да е много слаб!

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани