Въпрос за инжектори развитие

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 18.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: E38 740

Въпрос за инжектори развитие

Мнение от 6apa » 29 Юли 2010, 22:42

Добър вечер колеги, потърсих информация във форума, но не открих конкретен отговор, предстои ми смяна на инжектори двигателя ми е м50б20, намерих добра оферта обаче инжекторите са за м52б28 въпросът ми е ще има ли някакъв отрицателен ефект върху работата на двигателя, защото по спомен се сещам , че някаде бях чел че при подмяна на инжектори с такива с по голяма кубатура колата ставала по спъната :dunno:
Последна промяна 6apa на 06 Авг 2010, 13:15, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 9.10.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 1981 Corvette

Re: Въпрос за инжектори

Мнение от MotorsportPower » 29 Юли 2010, 22:53

Ще гори повече и няма да върви повече :)
в общи линии това е .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: Въпрос за инжектори

Мнение от Jim Beam » 29 Юли 2010, 22:59

Колко кубика са на 20 и на 28, ако знаеш и на 318ис М44 колко са цена няма да имаш!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 18.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: E38 740

Re: Въпрос за инжектори

Мнение от 6apa » 30 Юли 2010, 11:36

май не сте ме разбрали правилно, не очаквам колата да тръгне повече, питам да не влоши работата на двигателя :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: Въпрос за инжектори

Мнение от Thebimmerfan » 30 Юли 2010, 12:52

Колега, разли4ни са. Кода на твойте инжектори в real oem е 13641730059 (Bosch са), а на 328 е 13641703819-пак Bosch. Единствено са еднакви на 323 и на 325, въпреки 4е едното е с М52 мотор (323), а другото с М50 (325).
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 18.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: E38 740

Re: Въпрос за инжектори

Мнение от 6apa » 31 Юли 2010, 14:30

да то е ясно, че парт номера е различен и че на 328 са с по голям дебит но ЕКУ-то няма ли да коригира колко да пръскат?
Пак казвам не целя повече мощност или нещо такова, просто имам такива под рака :|

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: Въпрос за инжектори

Мнение от Thebimmerfan » 31 Юли 2010, 18:15

Колега, финна работа си е това (инжекторите), а от тяхната работа зависи много. Ти ако искаш пробвай-внимавай да не се от4упи някое пар4е от върховете им защото са от пластмаса, и да не ти падне в мотора 4е тогава стават едни...Пък можеш да споделиш резултатите какви са, макар 4е се съмнявам да са добри. Късмет.
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Въпрос за инжектори

Мнение от IPI78 » 04 Авг 2010, 10:04

Jim Beam написа:Колко кубика са на 20 и на 28, ако знаеш и на 318ис М44 колко са цена няма да имаш!

На 20 ги дават 160 кубика в минута.Ето ви едно линкче самоче трябва да знаеш BOSCH номера на дюзата http://www.injectorcleaning.co.uk/flow.htm :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Въпрос за инжектори

Мнение от IPI78 » 04 Авг 2010, 10:21

6apa написа:да то е ясно, че парт номера е различен и че на 328 са с по голям дебит но ЕКУ-то няма ли да коригира колко да пръскат?
Пак казвам не целя повече мощност или нещо такова, просто имам такива под рака :|

Ако ги сложиш с тяхната си рейка и клапан за налягане не би трябвало да имаш проблем,трябва задалжително да смениш и клапана на 20 е на 3 бара,а на 28 е 3.5 бара,ако не го смениш ще имаш недостиг на гориво!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 18.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: E38 740

Re: Въпрос за инжектори развитие

Мнение от 6apa » 06 Авг 2010, 13:25

днес сложих дюзите от 328 с регулатор 3.5 бара- ужасна работа на двигателя прекъсваше пукаше и така
втори опит пак с дюзи от 328 но с регулатор на 3 бара - много леко мени обороти на празен ход можеби по малко от 50 оборота, по бързо действие на педала на газта или поне аз така го усещам в сравнение със старите ми дюзи когато работеха, колата се реже добре в ниски и високи, разход не съм засичал още :mhihi:
п.п. и сега я няма оная гадната миризма на бензин от ауспуха :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Въпрос за инжектори развитие

Мнение от bum_bum » 06 Авг 2010, 14:42

Дюзите от 328 са 250 кубика, от 320 М50 са 154 и от 325 М50 са 190 кубика. Със съответните регулатори естествено пускат по-малко или повече. Примерно тия на М50Б25 на 3 бара пускат 176 кубика, на 328 при 3 бара са 231 и т.н.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Въпрос за инжектори развитие

Мнение от Nukem » 06 Авг 2010, 15:53

Мен ме интересува колко им е дебита за М44, откъде мога да намеря нови на по-сносна цена и парт номера, vin на колата :es36301
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 26.04.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E90 M Sport

Re: Въпрос за инжектори развитие

Мнение от c0mmand3r » 09 Авг 2010, 19:48

Оффтопик , да разбирам ,че си останал доволен от дюзите колега ? :) Радвам се ,че съм успял да помогна

Поздрави

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook