Въпрос за инжектори развитие
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- 6apa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 18.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740
Въпрос за инжектори развитие
Добър вечер колеги, потърсих информация във форума, но не открих конкретен отговор, предстои ми смяна на инжектори двигателя ми е м50б20, намерих добра оферта обаче инжекторите са за м52б28 въпросът ми е ще има ли някакъв отрицателен ефект върху работата на двигателя, защото по спомен се сещам , че някаде бях чел че при подмяна на инжектори с такива с по голяма кубатура колата ставала по спъната 

Последна промяна 6apa на 06 Авг 2010, 13:15, променена общо 1 път
- MotorsportPower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1981 Corvette
Re: Въпрос за инжектори
Ще гори повече и няма да върви повече 
в общи линии това е .

в общи линии това е .
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Въпрос за инжектори
Колко кубика са на 20 и на 28, ако знаеш и на 318ис М44 колко са цена няма да имаш!
- 6apa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 18.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740
Re: Въпрос за инжектори
май не сте ме разбрали правилно, не очаквам колата да тръгне повече, питам да не влоши работата на двигателя 

- Thebimmerfan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 323ti compact
- Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20
Re: Въпрос за инжектори
Колега, разли4ни са. Кода на твойте инжектори в real oem е 13641730059 (Bosch са), а на 328 е 13641703819-пак Bosch. Единствено са еднакви на 323 и на 325, въпреки 4е едното е с М52 мотор (323), а другото с М50 (325).
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов

Веско Маринов
- 6apa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 18.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740
Re: Въпрос за инжектори
да то е ясно, че парт номера е различен и че на 328 са с по голям дебит но ЕКУ-то няма ли да коригира колко да пръскат?
Пак казвам не целя повече мощност или нещо такова, просто имам такива под рака
Пак казвам не целя повече мощност или нещо такова, просто имам такива под рака

- Thebimmerfan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 323ti compact
- Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20
Re: Въпрос за инжектори
Колега, финна работа си е това (инжекторите), а от тяхната работа зависи много. Ти ако искаш пробвай-внимавай да не се от4упи някое пар4е от върховете им защото са от пластмаса, и да не ти падне в мотора 4е тогава стават едни...Пък можеш да споделиш резултатите какви са, макар 4е се съмнявам да са добри. Късмет.
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов

Веско Маринов
Re: Въпрос за инжектори
Jim Beam написа:Колко кубика са на 20 и на 28, ако знаеш и на 318ис М44 колко са цена няма да имаш!
На 20 ги дават 160 кубика в минута.Ето ви едно линкче самоче трябва да знаеш BOSCH номера на дюзата http://www.injectorcleaning.co.uk/flow.htm

Re: Въпрос за инжектори
6apa написа:да то е ясно, че парт номера е различен и че на 328 са с по голям дебит но ЕКУ-то няма ли да коригира колко да пръскат?
Пак казвам не целя повече мощност или нещо такова, просто имам такива под рака
Ако ги сложиш с тяхната си рейка и клапан за налягане не би трябвало да имаш проблем,трябва задалжително да смениш и клапана на 20 е на 3 бара,а на 28 е 3.5 бара,ако не го смениш ще имаш недостиг на гориво!
- 6apa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 18.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740
Re: Въпрос за инжектори развитие
днес сложих дюзите от 328 с регулатор 3.5 бара- ужасна работа на двигателя прекъсваше пукаше и така
втори опит пак с дюзи от 328 но с регулатор на 3 бара - много леко мени обороти на празен ход можеби по малко от 50 оборота, по бързо действие на педала на газта или поне аз така го усещам в сравнение със старите ми дюзи когато работеха, колата се реже добре в ниски и високи, разход не съм засичал още
п.п. и сега я няма оная гадната миризма на бензин от ауспуха
втори опит пак с дюзи от 328 но с регулатор на 3 бара - много леко мени обороти на празен ход можеби по малко от 50 оборота, по бързо действие на педала на газта или поне аз така го усещам в сравнение със старите ми дюзи когато работеха, колата се реже добре в ниски и високи, разход не съм засичал още

п.п. и сега я няма оная гадната миризма на бензин от ауспуха

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос за инжектори развитие
Дюзите от 328 са 250 кубика, от 320 М50 са 154 и от 325 М50 са 190 кубика. Със съответните регулатори естествено пускат по-малко или повече. Примерно тия на М50Б25 на 3 бара пускат 176 кубика, на 328 при 3 бара са 231 и т.н.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Въпрос за инжектори развитие
Мен ме интересува колко им е дебита за М44, откъде мога да намеря нови на по-сносна цена и парт номера, vin на колата :es36301
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- c0mmand3r
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 26.04.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M Sport
Re: Въпрос за инжектори развитие
Оффтопик , да разбирам ,че си останал доволен от дюзите колега ?
Радвам се ,че съм успял да помогна
Поздрави

Поздрави
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани