Проблем с Генератора... Или акумолатора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- ILIANJO
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d, Mercedes E420 w211
- Мечтае да кара: BMW S1000rr
Проблем с Генератора... Или акумолатора
Здравейте колеги... Накратко мотора ми е м40 1.8 седан.. От 1 ден ми излези някакъв проблем.. Бях оставил колата за малко на къси светлини и усилена музика и след това не можах да запаля..Беше ми паднал акумолатора.Както и да е запалихме, после никакви проблеми до следващата сутрин, наложи да тикна за да запаля.
Преди имах проблем с генератора като запалвах се чуваше някакво "изсвирване".. от скоро изчезна..
Пробвах няколко варианта.. да запаля и да извадя едната клема, да видя дали ще огасне.Промени си оборотите отначало, но не огасна.
После, пак същата процедура, само че включих фаровете и веднага угасна...
И третия път, запалих, махнах клемата, включих фаровете и задържах малко оборот, светлините премигваха но не изгасна този път.. спрях фаровете после ги пуснах пак и тогава огасна и оставих всичко.
Накратко като запаля, нямам проблем с токовете. Ако постои повечко часове и цъкна на контакт не може да заварти стартера. След запалване по енерция, и като огася след това пали без проблем.
Кажете и как да проверя дали акумолатора или генератора си е отишал.
Мерси
Преди имах проблем с генератора като запалвах се чуваше някакво "изсвирване".. от скоро изчезна..
Пробвах няколко варианта.. да запаля и да извадя едната клема, да видя дали ще огасне.Промени си оборотите отначало, но не огасна.
После, пак същата процедура, само че включих фаровете и веднага угасна...
И третия път, запалих, махнах клемата, включих фаровете и задържах малко оборот, светлините премигваха но не изгасна този път.. спрях фаровете после ги пуснах пак и тогава огасна и оставих всичко.
Накратко като запаля, нямам проблем с токовете. Ако постои повечко часове и цъкна на контакт не може да заварти стартера. След запалване по енерция, и като огася след това пали без проблем.
Кажете и как да проверя дали акумолатора или генератора си е отишал.

Мерси

- IMB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 31.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
Re: Проблем с Генератора... Или акумолатора
Колега с тези тестове може да си докараш допълнителни разходи. Просто замери с колко волта зарежда алтернатора и дали нямаш утечка. Каква ти е музиката
Re: Проблем с Генератора... Или акумолатора
IMB написа:Колега с тези тестове може да си докараш допълнителни разходи. Просто замери с колко волта зарежда алтернатора и дали нямаш утечка. Каква ти е музиката
Да, замери си напрежението.
И след като един акумулато се изтощи от консуматори, трябва да се зареди напълно със зарядно усторйство. Не става да запалиш някак и да покарш малко.
За да заредиш акумулатора с каране са необходими около 800км.
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Проблем с Генератора... Или акумолатора
Натегни си ремъка на динамото и иди при някой акомулаторджия да ти замери "натовари" акомулатора. То ще си покаже.
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Проблем с Генератора... Или акумолатора
чувал съм от майстори, че не е никак желателно при работеща кола да откачаш акумулаторът - има голяма вероятност да ти се прецака алтернаторът...аз тази зима от слаб акумулатор и такива експерименти минах по тоя път 

- ILIANJO
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d, Mercedes E420 w211
- Мечтае да кара: BMW S1000rr
Re: Проблем с Генератора... Или акумолатора
IMB написа:Колега с тези тестове може да си докараш допълнителни разходи. Просто замери с колко волта зарежда алтернатора и дали нямаш утечка. Каква ти е музиката
Ами колега не е кой знае какво, но и не е нищо особенно вс. ми е алпайн
- ILIANJO
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d, Mercedes E420 w211
- Мечтае да кара: BMW S1000rr
Re: Проблем с Генератора... Или акумолатора
bmw325tds написа:IMB написа:Колега с тези тестове може да си докараш допълнителни разходи. Просто замери с колко волта зарежда алтернатора и дали нямаш утечка. Каква ти е музиката
Да, замери си напрежението.
И след като един акумулато се изтощи от консуматори, трябва да се зареди напълно със зарядно усторйство. Не става да запалиш някак и да покарш малко.
За да заредиш акумулатора с каране са необходими около 800км.
Много ценна информация колега.Мерси много
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем с Генератора... Или акумолатора
Тая идиотщина с махането на клемите не я прави
,като незнаеш нещо по-добре питай,иначе рискуваш драстично да увеличиш щетите. 


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем с Генератора... Или акумолатора
~Мишо~ написа:Тая идиотщина с махането на клемите не я прави,като незнаеш нещо по-добре питай,иначе рискуваш драстично да увеличиш щетите.
Пак добре се е усетил да не форсира мотора на място с извадена клема, че тогава...... не,ам думи.... Виждал съм на стара жигула как свалят клемата на работещ мотор и включени светлини, форсират го до някакви обороти, за секунди стана светло като ден и изгоряха крушките. Нали е лада няма някаква сложна електроника, та се размина само с това. В никакъв случай не трябва да се маха клемата на работещ двигател!!! Релето за регулиране на напрежението сработва когато клемите са свързани към акумулатора.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани