пичове защо мо се губи турбото
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
пичове защо мо се губи турбото
както си карам и няма и изведнъж се появява и му идва силата иначи влачи до 2000 оборота
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
- iv4ooo89
-
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 3.08.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 tds
- Мечтае да кара: 730D
- Детайли за колата: 318 пе4ка стига толкоз......
Re: пичове защо мо се губи турбото
Еми то турбото на печките се пуска кум 2000 оборота ти искаш в 1.200 ли да е пуснато :Д няма как толко от 2 до 4.2 и стига 


Моля, повече не използвай подписа си за реклама, ще получиш БАН!
Re: пичове защо мо се губи турбото
iv4ooo89 написа:Еми то турбото на печките се пуска кум 2000 оборота ти искаш в 1.200 ли да е пуснато :Д няма как толко от 2 до 4.2 и стига
Ами на моята печка турбото започва да надува на 1100об/мин и на 2400 достига max 1.1bar. От там на горе се ограничава с регуриращия механичен клапан (бай-пас на турбото).
Колегата може да има един от следните проблеми:
- маркуча, който е от смукателния колектор към мап сензора да е запушен и да не отчита малкото налягане
- някой маркуч или кулера да е спукан;
- АГР клапана да е задръстен, или отдръстен

- гарнитурите на колектора как са?
- механична повреда на турбото...
Това е печката, а ако е бензинка...
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: пичове защо мо се губи турбото
Колега, моля ти се... На 1100об/мин и вече турбото е надуло, а на 2000об/мин вече е на 1 бар
До сега не съм видял дизелова, че дори и бензинова кола, която да надува от 1000об.
sevosevo1, напълно нормално е до 2000об. колата да ти е слаба, важното е от 2000 до 5000об. да си ускорява осезаемо повече
Не е възможно за 300 оборота турбото вече да е надуло. Вие изкарахте, че вашите коли ускоряват от по-ниски обороти от колкото Вейрона, нищо, че той е с 4 турбини 

sevosevo1, напълно нормално е до 2000об. колата да ти е слаба, важното е от 2000 до 5000об. да си ускорява осезаемо повече


- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: пичове защо мо се губи турбото
vanka7a написа:Колега, моля ти се... На 1100об/мин и вече турбото е надуло, а на 2000об/мин вече е на 1 барДо сега не съм видял дизелова, че дори и бензинова кола, която да надува от 1000об.
sevosevo1, напълно нормално е до 2000об. колата да ти е слаба, важното е от 2000 до 5000об. да си ускорява осезаемо повечеНе е възможно за 300 оборота турбото вече да е надуло. Вие изкарахте, че вашите коли ускоряват от по-ниски обороти от колкото Вейрона, нищо, че той е с 4 турбини
И според е нормално да е от 2000 об. без много да разбирам от турбини, ама все пак нека каже колегата с кой мотор е

- HeBePeH
- Lulin Boys Cska Sofia
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 22.10.2008
- Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
- Пол: Мъж
- Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
- Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG
Re: пичове защо мо се губи турбото
Добре казано
.
ТДС - ли е колата

ТДС - ли е колата
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.

Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.

Re: пичове защо мо се губи турбото
vanka7a написа:Колега, моля ти се... На 1100об/мин и вече турбото е надуло, а на 2000об/мин вече е на 1 барДо сега не съм видял дизелова, че дори и бензинова кола, която да надува от 1000об.
sevosevo1, напълно нормално е до 2000об. колата да ти е слаба, важното е от 2000 до 5000об. да си ускорява осезаемо повечеНе е възможно за 300 оборота турбото вече да е надуло. Вие изкарахте, че вашите коли ускоряват от по-ниски обороти от колкото Вейрона, нищо, че той е с 4 турбини
Колега с тоето пиувеличаване историите стават интересни.
Чети внимателно и цитирай точно!
Написал съм, че при 1100об/мин турбото започва да надува, т.е. налягането в колектора е по-голямо от атмосферното налягане.
Написал съм, че при 2400об/мин турбото достига своя максимум, т.е. налягането в колектора е 1.1бар.
Много турбини надуват от 1000об/мин. Има и такива с променлива геометрия, но това е друга тема...
Какви са тия 300об/мин които коментираш?
Последна промяна bmw325tds на 20 Юли 2010, 12:38, променена общо 3 пъти
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: пичове защо мо се губи турбото
vanka7a написа:Колега, моля ти се... На 1100об/мин и вече турбото е надуло, а на 2000об/мин вече е на 1 барДо сега не съм видял дизелова, че дори и бензинова кола, която да надува от 1000об.
sevosevo1, напълно нормално е до 2000об. колата да ти е слаба, важното е от 2000 до 5000об. да си ускорява осезаемо повечеНе е възможно за 300 оборота турбото вече да е надуло. Вие изкарахте, че вашите коли ускоряват от по-ниски обороти от колкото Вейрона, нищо, че той е с 4 турбини
Незнам колко бара достига на 2000об,но и мойто включва на 1000об.Заповядай да те повозя да се увериш,а като вейрона има 4 турбини,да не би да са тдс-ови,че да върви толко....
Малко излезнах от темата,за колегата с проблемното турбо-мап,виж самото турбо дали сфисти,може да се спекло
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: пичове защо мо се губи турбото
bmw325tds написа:raduslaf написа:И според е нормално да е от 2000 об. без много да разбирам от турбини, ама все пак нека каже колегата с кой мотор е
А ти по звездите ли се ориентираш, та казаваш кое е нормално и кое не е нормално?
Имай в предвид, че турбото е за да прави налягане, а не за парлама.
Малко по-сдържано, ако може, аз не ти се дуя.Имам В предвид за какво е турбото.
Re: пичове защо мо се губи турбото
колата е 318 тдс 4 зилиндровия м41 проблема е че не иска да ивеличи обороти седи на 2000 и сякаш нямам въобще турбо и само се оправя изведнъж го усещаш как е вклучил и почва да даси дърпа както трябва 

Re: пичове защо мо се губи турбото
sevosevo1 написа:колата е 318 тдс 4 зилиндровия м41 проблема е че не иска да ивеличи обороти седи на 2000 и сякаш нямам въобще турбо и само се оправя изведнъж го усещаш как е вклучил и почва да даси дърпа както трябва
Ако действително на 2000об/не ти работи турбото, то колата ще пуши и то много яко, защото няма да има достатъчно въздух за да игори нафтата. Ако обаче не пуши трябва да се търси проблема в ГНП-то и дюзите.
Като за начало си провери мап-сензора. Ако трябва го почисти и си почисти маркуча, който е към него.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: пичове защо мо се губи турбото
Нз. до колко сте прави, както и аз, но до сега всички турбо дизелови коли, които съм карал (Освен БМВ-та), принудителното пълнене от турбото се усеща чак след 1500-2000об. Тези турбини с променливата геометрия работят постоянно, както са вашите (Лопатките променят ъгъла си с цел по-голямо КПД, както при ниски така и високи обороти, но това е дълга тема..) . Важното е при какви обороти достига пиковия си момент, при което вече се усеща от шофьора. Аз лично я усещам от 2000об., а от колко точно оборота започва да надува, кога и е точно пиковият момент, това boost метъра може да го покаже 

- Alien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.05.2004
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: по нормални пътища, в нормална държава
Re: пичове защо мо се губи турбото
Сигурен ли си, че на TDS-а турбото е с променлива геометрия на лопатките?
Re: пичове защо мо се губи турбото
Alien написа:Сигурен ли си, че на TDS-а турбото е с променлива геометрия на лопатките?
На tds-а турбината на турбото не е с променлива геометрия.
По-горе съм написал:
bmw325tds написа:...Много турбини надуват от 1000об/мин. Има и такива с променлива геометрия, но това е друга тема...
А колега vanka7a, нещо се е объркал
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани