пичове защо мо се губи турбото

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 30.01.2008

пичове защо мо се губи турбото

Мнение от sevosevo1 » 20 Юли 2010, 1:48

както си карам и няма и изведнъж се появява и му идва силата иначи влачи до 2000 оборота

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от raduslaf » 20 Юли 2010, 9:32

Каква е колата?


Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 3.08.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW 318 tds
Мечтае да кара: 730D
Детайли за колата: 318 пе4ка стига толкоз......

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от iv4ooo89 » 20 Юли 2010, 10:07

Еми то турбото на печките се пуска кум 2000 оборота ти искаш в 1.200 ли да е пуснато :Д няма как толко от 2 до 4.2 и стига :D
Изображение
Моля, повече не използвай подписа си за реклама, ще получиш БАН!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от bmw325tds » 20 Юли 2010, 10:21

iv4ooo89 написа:Еми то турбото на печките се пуска кум 2000 оборота ти искаш в 1.200 ли да е пуснато :Д няма как толко от 2 до 4.2 и стига :D


Ами на моята печка турбото започва да надува на 1100об/мин и на 2400 достига max 1.1bar. От там на горе се ограничава с регуриращия механичен клапан (бай-пас на турбото).
Колегата може да има един от следните проблеми:
- маркуча, който е от смукателния колектор към мап сензора да е запушен и да не отчита малкото налягане
- някой маркуч или кулера да е спукан;
- АГР клапана да е задръстен, или отдръстен :mhihi: ;
- гарнитурите на колектора как са?
- механична повреда на турбото...

Това е печката, а ако е бензинка...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от vanka7a » 20 Юли 2010, 10:45

Колега, моля ти се... На 1100об/мин и вече турбото е надуло, а на 2000об/мин вече е на 1 бар :mhihi: До сега не съм видял дизелова, че дори и бензинова кола, която да надува от 1000об.
sevosevo1, напълно нормално е до 2000об. колата да ти е слаба, важното е от 2000 до 5000об. да си ускорява осезаемо повече :yes: Не е възможно за 300 оборота турбото вече да е надуло. Вие изкарахте, че вашите коли ускоряват от по-ниски обороти от колкото Вейрона, нищо, че той е с 4 турбини :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от raduslaf » 20 Юли 2010, 10:52

vanka7a написа:Колега, моля ти се... На 1100об/мин и вече турбото е надуло, а на 2000об/мин вече е на 1 бар :mhihi: До сега не съм видял дизелова, че дори и бензинова кола, която да надува от 1000об.
sevosevo1, напълно нормално е до 2000об. колата да ти е слаба, важното е от 2000 до 5000об. да си ускорява осезаемо повече :yes: Не е възможно за 300 оборота турбото вече да е надуло. Вие изкарахте, че вашите коли ускоряват от по-ниски обороти от колкото Вейрона, нищо, че той е с 4 турбини :mhihi:

И според е нормално да е от 2000 об. без много да разбирам от турбини, ама все пак нека каже колегата с кой мотор е :)

Lulin Boys Cska Sofia
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 22.10.2008
Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
Пол: Мъж
Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от HeBePeH » 20 Юли 2010, 10:52

Добре казано :yes: .
ТДС - ли е колата
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП
.

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от bmw325tds » 20 Юли 2010, 11:57

vanka7a написа:Колега, моля ти се... На 1100об/мин и вече турбото е надуло, а на 2000об/мин вече е на 1 бар :mhihi: До сега не съм видял дизелова, че дори и бензинова кола, която да надува от 1000об.
sevosevo1, напълно нормално е до 2000об. колата да ти е слаба, важното е от 2000 до 5000об. да си ускорява осезаемо повече :yes: Не е възможно за 300 оборота турбото вече да е надуло. Вие изкарахте, че вашите коли ускоряват от по-ниски обороти от колкото Вейрона, нищо, че той е с 4 турбини :mhihi:

Колега с тоето пиувеличаване историите стават интересни.
Чети внимателно и цитирай точно!
Написал съм, че при 1100об/мин турбото започва да надува, т.е. налягането в колектора е по-голямо от атмосферното налягане.
Написал съм, че при 2400об/мин турбото достига своя максимум, т.е. налягането в колектора е 1.1бар.
Много турбини надуват от 1000об/мин. Има и такива с променлива геометрия, но това е друга тема...
Какви са тия 300об/мин които коментираш?
Последна промяна bmw325tds на 20 Юли 2010, 12:38, променена общо 3 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от arr0gance » 20 Юли 2010, 11:59

vanka7a написа:Колега, моля ти се... На 1100об/мин и вече турбото е надуло, а на 2000об/мин вече е на 1 бар :mhihi: До сега не съм видял дизелова, че дори и бензинова кола, която да надува от 1000об.
sevosevo1, напълно нормално е до 2000об. колата да ти е слаба, важното е от 2000 до 5000об. да си ускорява осезаемо повече :yes: Не е възможно за 300 оборота турбото вече да е надуло. Вие изкарахте, че вашите коли ускоряват от по-ниски обороти от колкото Вейрона, нищо, че той е с 4 турбини :mhihi:


Незнам колко бара достига на 2000об,но и мойто включва на 1000об.Заповядай да те повозя да се увериш,а като вейрона има 4 турбини,да не би да са тдс-ови,че да върви толко....

Малко излезнах от темата,за колегата с проблемното турбо-мап,виж самото турбо дали сфисти,може да се спекло
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от raduslaf » 20 Юли 2010, 12:17

bmw325tds написа:
raduslaf написа:И според е нормално да е от 2000 об. без много да разбирам от турбини, ама все пак нека каже колегата с кой мотор е :)

А ти по звездите ли се ориентираш, та казаваш кое е нормално и кое не е нормално?
Имай в предвид, че турбото е за да прави налягане, а не за парлама.

Малко по-сдържано, ако може, аз не ти се дуя.Имам В предвид за какво е турбото.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 30.01.2008

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от sevosevo1 » 20 Юли 2010, 12:36

колата е 318 тдс 4 зилиндровия м41 проблема е че не иска да ивеличи обороти седи на 2000 и сякаш нямам въобще турбо и само се оправя изведнъж го усещаш как е вклучил и почва да даси дърпа както трябва :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от bmw325tds » 20 Юли 2010, 12:43

sevosevo1 написа:колата е 318 тдс 4 зилиндровия м41 проблема е че не иска да ивеличи обороти седи на 2000 и сякаш нямам въобще турбо и само се оправя изведнъж го усещаш как е вклучил и почва да даси дърпа както трябва :help:

Ако действително на 2000об/не ти работи турбото, то колата ще пуши и то много яко, защото няма да има достатъчно въздух за да игори нафтата. Ако обаче не пуши трябва да се търси проблема в ГНП-то и дюзите.
Като за начало си провери мап-сензора. Ако трябва го почисти и си почисти маркуча, който е към него.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от vanka7a » 20 Юли 2010, 13:37

Нз. до колко сте прави, както и аз, но до сега всички турбо дизелови коли, които съм карал (Освен БМВ-та), принудителното пълнене от турбото се усеща чак след 1500-2000об. Тези турбини с променливата геометрия работят постоянно, както са вашите (Лопатките променят ъгъла си с цел по-голямо КПД, както при ниски така и високи обороти, но това е дълга тема..) . Важното е при какви обороти достига пиковия си момент, при което вече се усеща от шофьора. Аз лично я усещам от 2000об., а от колко точно оборота започва да надува, кога и е точно пиковият момент, това boost метъра може да го покаже ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 13.05.2004
Местоположение: София
Мечтае да кара: по нормални пътища, в нормална държава

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от Alien » 20 Юли 2010, 17:56

Сигурен ли си, че на TDS-а турбото е с променлива геометрия на лопатките?
"Шофирането е мисловен процес, който протича в мозъка.
Останалото е движение по инерция."
Кирил Керин


Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: пичове защо мо се губи турбото

Мнение от bmw325tds » 20 Юли 2010, 18:06

Alien написа:Сигурен ли си, че на TDS-а турбото е с променлива геометрия на лопатките?

На tds-а турбината на турбото не е с променлива геометрия.
По-горе съм написал:
bmw325tds написа:...Много турбини надуват от 1000об/мин. Има и такива с променлива геометрия, но това е друга тема...

А колега vanka7a, нещо се е объркал

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook