По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!
Вчера ходих на диагностика и ми казаха , че трябва да си махна катализатора . Направих го . Сложиха ми гърне '' заместител '' българско , по-малко е от катрализатора . Маниполацията излезна 80 лв. , труд + гърне . Тази сутрин , се качих в колата и както винаги си паля завъртях ключа леко и го пуснех . Попринцип друг път така си пали . Днес неможа .... Завъртях 2ри път и подържах доста докато запали .... развъртях двигателя хубаво докато тръгне . Това нормално ли е или просто колата е направена да работи с катализатор и гърнето не и се отрязява добре или просто това което са ми го сложили е боклук ? Казаха ми , че е българско . Има 2 години гаранция . Иначе катализатора беше черен вътре целия в сажди . Тръбите на ауспуха са черни с наслоявания . Двигателя е 1.6 М40 . И доста ми гори на моменти и в тези момненти неще и да върви и цапа ауспуха . Но вчера след смяната на колата вървеше малко по-добре от преди но пак си беше тромава .
Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!
По принцип не би трябвало да е така,освен да са ти сложили някакво много малко или запушено гърне,ама ме съмнява.Трябвало да ти преработят оригиналното гърне,като изтърбушат керамиката,като се направи както трябва,хем се отпушва колата малко,хем няма да ти гние като тез ментаци нови по 60-100лв,хем и звука си остава тих като преди.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!
Dpy написа:По принцип не би трябвало да е така,освен да са ти сложили някакво много малко или запушено гърне,ама ме съмнява.Трябвало да ти преработят оригиналното гърне,като изтърбушат керамиката,като се направи както трябва,хем се отпушва колата малко,хем няма да ти гние като тез ментаци нови по 60-100лв,хем и звука си остава тих като преди.
Нов катализатор за 60-100 лв. ли ?
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!
Най-вероятно имаш някакъв друг проблем,или е било моментно състояние.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!
~Мишо~ написа:Най-вероятно имаш някакъв друг проблем,или е било моментно състояние.
Не е моменто състояние защото ми го направи и 2ри път . Немога да разбера вече какво и има на тази кола ....
Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!
и аз мисля ,че паленето няма нищо общо с катализатора.тарси причината другаде.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!
jakson написа:~Мишо~ написа:Най-вероятно имаш някакъв друг проблем,или е било моментно състояние.
Не е моменто състояние защото ми го направи и 2ри път . Немога да разбера вече какво и има на тази кола ....
Когато се демонтира катализатора и на негово място се сложи резонаторно гърне се развива накрайника на ламбда сондата. Имай впредвид, че пластмасовия накрайник, който влиза в буксата с времето става трошлив, достатъчно е веднъж да се развие и завие, направо може да се счупи от напъването. Възможно е оттам да влиза вода. Качи колата на канал или подемник и виж отдолу. Грешка. Сега прочетох че става въпрос за М40, а при него кабела на ламбдата май не се завива отдолу. Все пак търси причината някъде оттам, най-добре на диагностика.
Последна промяна ивчо3 на 24 Юни 2010, 9:59, променена общо 2 пъти
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!
borcho6 написа:и аз мисля ,че паленето няма нищо общо с катализатора.тарси причината другаде.

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!
Сега колата се оправи . По-лесно пали . Иначе сондата е преди катализатора и не са ми я сваляли . На диагностика само дава грешка на датчик скорост . Чистат ми я и тя пак се появява . Километража си отчита нормално ... Дали не е някой де датчик нз ...
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!
Пробвай да откачиш кабела от дифа и да покараш малко така.

- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!
И мен ми я дава тая грешка.Но като съм на място и и кача оборотите по към червената зона.Иначе и в движение ми я дава тази грешка, но пък си отчита нормално скороста.От там си мисля, че нещо компютъра неможе да се върже към датчика и от там .... /мисля си че датчика е свързан към таблото и към DME-то, но нека колегите по запознати с електрическата част да подскажат/.

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!
shengi написа:И мен ми я дава тая грешка.Но като съм на място и и кача оборотите по към червената зона.Иначе и в движение ми я дава тази грешка, но пък си отчита нормално скороста.От там си мисля, че нещо компютъра неможе да се върже към датчика и от там .... /мисля си че датчика е свързан към таблото и към DME-то, но нека колегите по запознати с електрическата част да подскажат/.
В аутодата е показан проводник излизащ от датчика който влиза в километража и в компа . Да не би този датчик който си мислим , че е за скорост да е друг ?
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!
Датчика отчиташ скороста стои на ск.кутия от страни.Та мисля си, че той дава и инфо на компа за скороста а той да си смята там нещо си
иначе разлика нито в горене нито в вървеж няма дали свети или не ...


- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!
shengi написа:Датчика отчиташ скороста стои на ск.кутия от страни.Та мисля си, че той дава и инфо на компа за скороста а той да си смята там нещо сииначе разлика нито в горене нито в вървеж няма дали свети или не ...
Ейййййййййй ето такава глупост скоро из форума не бях чел. МОля ви поне като не сте сигурни в нещо, просто да си замълчите.

Тоя човек с тия мн мнения просто ме уби от компетентност и направо ме отказа да пиша повече.



- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: По-трудно пали след смяна на катализатор с гърне ?!
Датчика е на диференциала,и ако дава грешка,най лесно е да се смени.
Но заглавието на темата е за съвсем друг проблем,който мисля,че е решен.
Но заглавието на темата е за съвсем друг проблем,който мисля,че е решен.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани