Колата умря
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Колата умря
М42 E36 края на 95
Вчера всичко си работеше нормално паркирах колата, вечерта я паля да отида да я измия, при което по пътя забелязвам, че таблото се държи странно - бензиномера и температурата не отчитат (стрелките крайно ляво) и реших да спра и да я запаля наново. Изгасих я. Давам контакт, светват лампи, въртя ключа - нищо. Никакъв звук, тишина. Пробвах няколко пъти, същото. Светват лампите, обаче на бензиномера стрелката и датчика на температурата не отчитат и няма палене. Нямам и зумер иначе ел.стъклата, фаровете и борда работят и там всичкото осветление. На мене ми прилича на проблем по инсталацията. Пробани са следните неща, всичко без успех:
-изключване на алармата от моторното отделение (оригинална е)
-откачане клемата на аку
-проверка на бушоните, смяна на централното реле от друга кола
-на ход не пали
-външно замасяване на мотора
-размяна на релета
-разкачане на таблото и ключа на фаровете
-прегледани са проводниците под волана и буксите
идеи?
Вчера всичко си работеше нормално паркирах колата, вечерта я паля да отида да я измия, при което по пътя забелязвам, че таблото се държи странно - бензиномера и температурата не отчитат (стрелките крайно ляво) и реших да спра и да я запаля наново. Изгасих я. Давам контакт, светват лампи, въртя ключа - нищо. Никакъв звук, тишина. Пробвах няколко пъти, същото. Светват лампите, обаче на бензиномера стрелката и датчика на температурата не отчитат и няма палене. Нямам и зумер иначе ел.стъклата, фаровете и борда работят и там всичкото осветление. На мене ми прилича на проблем по инсталацията. Пробани са следните неща, всичко без успех:
-изключване на алармата от моторното отделение (оригинална е)
-откачане клемата на аку
-проверка на бушоните, смяна на централното реле от друга кола
-на ход не пали
-външно замасяване на мотора
-размяна на релета
-разкачане на таблото и ключа на фаровете
-прегледани са проводниците под волана и буксите
идеи?

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Колата умря
акумулатора е в гаранция и не пали с подаване на ток.
айде който разреши мистерията печели
айде който разреши мистерията печели

- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
Re: Колата умря
Горивната помпа?
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Колата умря
Това чудо имобилайзер има ли?
Да си си изпускал скоро ключа?
Пробва ли с резервен ключ?
Да си си изпускал скоро ключа?
Пробва ли с резервен ключ?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Колата умря
tsurata написа:Горивната помпа?
би трябвало да се чува стартера ако е горивната помпа. в случая няма никъв звук. а ако е стартера би трябвало да запали на ход. поне аз така мисля.
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Колата умря
maxpower написа:Това чудо имобилайзер има ли?
Да си си изпускал скоро ключа?
Пробва ли с резервен ключ?
+1
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- venci-slav
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 26.08.2009
- Местоположение: Плевен
Re: Колата умря
Колега,виж до кутията с бушоните/от лявата страна по дължината/ има кабел завит гайка, при мен се беше разхлабила и колата правеше такива номера,успех! 

alpina
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Колата умря
maxpower написа:Това чудо имобилайзер има ли?
Да си си изпускал скоро ключа?
Пробва ли с резервен ключ?
EWS II
не ключа си е ок. следното се случи ей сега. бях оставил колата на котакт и както си стои гледам стрелките си отидоха на мястото и всичко си сработи нормално. въртя запали веднага тръгнах и по пътя гледам пак хоп стрелките долу пак се прееба. спрях си я пред нас и пак същото неще да пали. вече залагам на ECU или некое важно реле.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Колата умря
виж наистина еку-то
- grayscale
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i touring '96
Re: Колата умря
Здравей, колега.
При изключен имобилайзер/аларма на втори контакт горивната помпа дали се чува да подкачва? Ако по някаква причина нивомерът на горивото показва, че няма никой в разервоара (неизправност в ел. система/поплавък) стартерът ще върти ли на "сухо"? Моля някой от по-вещите колеги ако знае да каже...
Обаче стрелката за температурата защо прави магарии е чудно - проблемът май е наистина по централен...
Успех!
При изключен имобилайзер/аларма на втори контакт горивната помпа дали се чува да подкачва? Ако по някаква причина нивомерът на горивото показва, че няма никой в разервоара (неизправност в ел. система/поплавък) стартерът ще върти ли на "сухо"? Моля някой от по-вещите колеги ако знае да каже...

Обаче стрелката за температурата защо прави магарии е чудно - проблемът май е наистина по централен...
Успех!
- kre10
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 23.11.2009
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: X6
Re: Колата умря
http://www.technicalgarage.com/articles/e36/ecu/
не ми се вярва там да влезе вода, но си струва да провериш
не ми се вярва там да влезе вода, но си струва да провериш

Just another crazy bmw driver
- maksim_uk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1,8 97g
Re: Колата умря
zBoost написа:maxpower написа:Това чудо имобилайзер има ли?
Да си си изпускал скоро ключа?
Пробва ли с резервен ключ?
EWS II
не ключа си е ок. следното се случи ей сега. бях оставил колата на котакт и както си стои гледам стрелките си отидоха на мястото и всичко си сработи нормално. въртя запали веднага тръгнах и по пътя гледам пак хоп стрелките долу пак се прееба. спрях си я пред нас и пак същото неще да пали. вече залагам на ECU или некое важно реле.
При тези симптоми аз залагам на лоша връзка към маса на някой общ масов център, към който е включен вероятно и приемопредавателя на EWS-а (за бобинката около патрона на ключа). Така, когато се загуби масата, EWS-ът не може да се синхронизира с транспондера в ключа, и изобщо отказва да включи стартера.
Трябва да се провери по схемата на кой конектор е закачена масата на приемопредавателя на EWS-a, както и самият EWS, и да се види той къде контактува към шасито. За първа проверка, насляпо, може да видиш, като свалиш корите под волана и жабката, има и от двете страни (вертикалните панели), връзки с кабелни обувки към маса, провери дали не се е развила някоя от гайките там!
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани