Разлики в окачването на М3(3.0) , М3(3.2) и 328/320,325/
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
Разлики в окачването на М3(3.0) , М3(3.2) и 328/320,325/
Идеята на темата ми е да се обсъдят и разяснят/поне на мен/ разликите между окачванетата на М-ките и нормалните шестаци.
И един малко по-конкретен въпрос: Доколкото знам койлоувър системите би трябвало да паснат на всички Е36-ци/ако бъркам ме поправете/, но примиерно ако си поръчам амортесьори за М-ка ще мога ли да ги сложа без проблем на 20-ка?
И един малко по-конкретен въпрос: Доколкото знам койлоувър системите би трябвало да паснат на всички Е36-ци/ако бъркам ме поправете/, но примиерно ако си поръчам амортесьори за М-ка ще мога ли да ги сложа без проблем на 20-ка?
- rado89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65, 525dA e39
- Мечтае да кара: 850 CSi :)
Re: Разлики в окачването на М3(3.0) , М3(3.2) и 328/320,325/
Аз на мойта 20ка сложих жълтите билщеин. Един колега от форума ми ги продаде, като ги свали от 328, но мисля, че на м3-ката са същите, така че не би трябвало да има проблем да сложиш на 20ка 

Сърдитко Петко - празна му торбата..
- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
Re: Разлики в окачването на М3(3.0) , М3(3.2) и 328/320,325/
За 20-ка и 28-ца знам, че са еднакви, но от М-ката 

Re: Разлики в окачването на М3(3.0) , М3(3.2) и 328/320,325/
Нали съм ти казвал, разликата е в предните защото Мката е с дълга биалетка която се хваща на амортесьора, така са и нормалните е36 там до 02/92г. след това минават на късата дето е на носача. Отзад където са ти съмненията няма яд. Заради предните и по окачванията пише ex. M e36. 

- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
Re: Разлики в окачването на М3(3.0) , М3(3.2) и 328/320,325/
sonny написа:Нали съм ти казвал, разликата е в предните защото Мката е с дълга биалетка която се хваща на амортесьора, така са и нормалните е36 там до 02/92г. след това минават на късата дето е на носача. Отзад където са ти съмненията няма яд. Заради предните и по окачванията пише ex. M e36.

Значи трябва да продалжавам да търся НЕ М-ково

Re: Разлики в окачването на М3(3.0) , М3(3.2) и 328/320,325/
lakmus написа:sonny написа:Нали съм ти казвал, разликата е в предните защото Мката е с дълга биалетка която се хваща на амортесьора, така са и нормалните е36 там до 02/92г. след това минават на късата дето е на носача. Отзад където са ти съмненията няма яд. Заради предните и по окачванията пише ex. M e36.
Eто какво ми се е губило... Аз мислих, че разлика има и отпред и отзад...
Значи трябва да продалжавам да търся НЕ М-ково
Ела да те возиме на Б10 и на Апекс спорт и да те водиме в Хеед като лапе в патиланци

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: Разлики в окачването на М3(3.0) , М3(3.2) и 328/320,325/
sonny написа:Нали съм ти казвал, разликата е в предните защото Мката е с дълга биалетка която се хваща на амортесьора, така са и нормалните е36 там до 02/92г. след това минават на късата дето е на носача. Отзад където са ти съмненията няма яд. Заради предните и по окачванията пише ex. M e36.
Едно уточнение -дългата биалетка се монтира до 09.91,но тя е като на М5 Е34 и М3 Е30.Биалетката на Е36 М3 е по-къса.
Щангата също е различна,дори ушите за захващането й са на различно място.
Re: Разлики в окачването на М3(3.0) , М3(3.2) и 328/320,325/
bmwdriver написа:sonny написа:Нали съм ти казвал, разликата е в предните защото Мката е с дълга биалетка която се хваща на амортесьора, така са и нормалните е36 там до 02/92г. след това минават на късата дето е на носача. Отзад където са ти съмненията няма яд. Заради предните и по окачванията пише ex. M e36.
Едно уточнение -дългата биалетка се монтира до 09.91,но тя е като на М5 Е34 и М3 Е30.Биалетката на Е36 М3 е по-къса.
Щангата също е различна,дори ушите за захващането й са на различно място.

- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: Разлики в окачването на М3(3.0) , М3(3.2) и 328/320,325/
В момента се сблъсквам точно с тези въпроси... Има ли според вас нужда да търся щанга от М-ка с дългите биалетки, при условие че има м-ки и с къси биалетки / като на 320-ката/? И дали ако сложа амортисьори м-кови заедно с горни лагери с изместен център на моите носачи /320-ковите/ ще постигна някаква разлика? Три дена съм като маносан - само разглабям и купувам некви части... ще полудея вече.. 


- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: Разлики в окачването на М3(3.0) , М3(3.2) и 328/320,325/
Няма М-ка с къси биалетки.Ако видиш такава,значи окачването е сменено.
Ако слагаш амортисьори с лагери от М3,ще ти трябва и щанга.Ако носачите
обаче са обикновени,лагерите трябва да са от М3 3.0,а не 3,2.Тампоните на носача
може да са с изместен център.
Ако слагаш амортисьори с лагери от М3,ще ти трябва и щанга.Ако носачите
обаче са обикновени,лагерите трябва да са от М3 3.0,а не 3,2.Тампоните на носача
може да са с изместен център.
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: Разлики в окачването на М3(3.0) , М3(3.2) и 328/320,325/
Аз щото гледам тука и...:

Късата къде се хваща?? Така както е дадено - на мястото на дългата в друг вариант... абе омотах се тотално.. Въпроса ми беше: имам си стандартното окачване, мога ли да сложа амортисьори и пружини и лагерите горе дето са с изместен център и до там?

Късата къде се хваща?? Така както е дадено - на мястото на дългата в друг вариант... абе омотах се тотално.. Въпроса ми беше: имам си стандартното окачване, мога ли да сложа амортисьори и пружини и лагерите горе дето са с изместен център и до там?

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Разлики в окачването на М3(3.0) , М3(3.2) и 328/320,325/
Късата се хваща за носача ,дългата за амортесьора

- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: Разлики в окачването на М3(3.0) , М3(3.2) и 328/320,325/
Smoocki написа:Късата се хваща за носача ,дългата за амортесьора
т.е. с две биалетки?


Re: Разлики в окачването на М3(3.0) , М3(3.2) и 328/320,325/
VENBO написа:Smoocki написа:Късата се хваща за носача ,дългата за амортесьора
т.е. с две биалетки?
мислете де, просто са дадени двата варианта
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: Разлики в окачването на М3(3.0) , М3(3.2) и 328/320,325/
sonny написа:VENBO написа:Smoocki написа:Късата се хваща за носача ,дългата за амортесьора
т.е. с две биалетки?
мислете де, просто са дадени двата варианта


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани