Проблем с оборотите на перката
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с оборотите на перката
Здравейте колеги! Търсих 2 часа подобна тема, но нищо не намерих. Надявам се, ако админите не ми публикуват тази поне да ме насочат на някъде 
Та от 2-3 дни имам проблем и искам да се посъветвам с вас преди да хукна по "майстори". Като запаля колата и дам газ (примерно до 3000 оборота) перката на радиатора си вдига оборотите и се чува звук все едно излита самолет или все едно се включва турбо. Като е на свободни обороти без газ си се движи нормално. Оправя се след около една минута каране. После като я загася и запаля и пак става така. Няма значение дали е загряла или студена. Скоро сменях виското...Перката е механична.
Някой има ли идея от какво може да е това и дали е проблем?

Та от 2-3 дни имам проблем и искам да се посъветвам с вас преди да хукна по "майстори". Като запаля колата и дам газ (примерно до 3000 оборота) перката на радиатора си вдига оборотите и се чува звук все едно излита самолет или все едно се включва турбо. Като е на свободни обороти без газ си се движи нормално. Оправя се след около една минута каране. После като я загася и запаля и пак става така. Няма значение дали е загряла или студена. Скоро сменях виското...Перката е механична.
Някой има ли идея от какво може да е това и дали е проблем?
Чък Норис не спи, той изчаква! 

- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Проблем с оборотите на перката
Щом си сменял виско скоро отговора е ясен.Дали е нормално ...., покарай на обороти примерно няколко км и после слушай как в целия диапазон от обороти ще го прави.Мисля, че е нормално да го прави.

Re: Проблем с оборотите на перката
sfilipov написа:Здравейте колеги! Търсих 2 часа подобна тема, но нищо не намерих. Надявам се, ако админите не ми публикуват тази поне да ме насочат на някъде
Та от 2-3 дни имам проблем и искам да се посъветвам с вас преди да хукна по "майстори". Като запаля колата и дам газ (примерно до 3000 оборота) перката на радиатора си вдига оборотите и се чува звук все едно излита самолет или все едно се включва турбо. Като е на свободни обороти без газ си се движи нормално. Оправя се след около една минута каране. После като я загася и запаля и пак става така. Няма значение дали е загряла или студена. Скоро сменях виското...Перката е механична.
Някой има ли идея от какво може да е това и дали е проблем?
колега, най-вероятно това виско дето си го взел нищо не става...... трябва да знаеш че здраво виско се чува единствено и само когато радиатора не може да се охлади, всякви други приказки че било зацепено при студен мотор и де да знам още какви са пълна простотия...
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Проблем с оборотите на перката
Denev написа:sfilipov написа:Здравейте колеги! Търсих 2 часа подобна тема, но нищо не намерих. Надявам се, ако админите не ми публикуват тази поне да ме насочат на някъде
Та от 2-3 дни имам проблем и искам да се посъветвам с вас преди да хукна по "майстори". Като запаля колата и дам газ (примерно до 3000 оборота) перката на радиатора си вдига оборотите и се чува звук все едно излита самолет или все едно се включва турбо. Като е на свободни обороти без газ си се движи нормално. Оправя се след около една минута каране. После като я загася и запаля и пак става така. Няма значение дали е загряла или студена. Скоро сменях виското...Перката е механична.
Някой има ли идея от какво може да е това и дали е проблем?
колега, най-вероятно това виско дето си го взел нищо не става...... трябва да знаеш че здраво виско се чува единствено и само когато радиатора не може да се охлади, всякви други приказки че било зацепено при студен мотор и де да знам още какви са пълна простотия...

Щом вие по този начин и стрелката ти на12ч. не се притеснявай ! Лошо е когато не вие и стрелката бягя в дясно...


Re: Проблем с оборотите на перката
pgv64 написа:Denev написа:sfilipov написа:Здравейте колеги! Търсих 2 часа подобна тема, но нищо не намерих. Надявам се, ако админите не ми публикуват тази поне да ме насочат на някъде
Та от 2-3 дни имам проблем и искам да се посъветвам с вас преди да хукна по "майстори". Като запаля колата и дам газ (примерно до 3000 оборота) перката на радиатора си вдига оборотите и се чува звук все едно излита самолет или все едно се включва турбо. Като е на свободни обороти без газ си се движи нормално. Оправя се след около една минута каране. После като я загася и запаля и пак става така. Няма значение дали е загряла или студена. Скоро сменях виското...Перката е механична.
Някой има ли идея от какво може да е това и дали е проблем?
колега, най-вероятно това виско дето си го взел нищо не става...... трябва да знаеш че здраво виско се чува единствено и само когато радиатора не може да се охлади, всякви други приказки че било зацепено при студен мотор и де да знам още какви са пълна простотия...
Колега в грешка си ! Не лъжи момчето ! Когато виското е ново и читаво при прървоначално сартиране на студен двг. вие като турбо , после утихва и започва пак когато двигатела загрее над допустимото за да компенсира и охлади!
Щом вие по този начин и стрелката ти на12ч. не се притеснявай ! Лошо е когато не вие и стрелката бягя в дясно...![]()
това е най-точното определние на проблема
Re: Проблем с оборотите на перката
pgv64 написа:Колега в грешка си ! Не лъжи момчето ! Когато виското е ново и читаво при прървоначално сартиране на студен двг. вие като турбо , после утихва и започва пак когато двигатела загрее над допустимото за да компенсира и охлади!
тея работи дето съм ги писал по-горе се отнасят за чисто ново виско BehrHella и 245лв!!!
... при стартиране въздушната струя е една идея по-силна ама чак пък да "вие като турбо", всъщност въобще не вие!
... и при нормално извънградско каране, пък дори и градско (ако не попаднеш в някво задръстване или нещо подобно) просто няма как да го чуеш това виско!!!
- азззз
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 30.11.2008
- Местоположение: софия
- Кара: тук там
Re: Проблем с оборотите на перката
sfilipov написа:Здравейте колеги! Търсих 2 часа подобна тема, но нищо не намерих. Надявам се, ако админите не ми публикуват тази поне да ме насочат на някъде
Та от 2-3 дни имам проблем и искам да се посъветвам с вас преди да хукна по "майстори". Като запаля колата и дам газ (примерно до 3000 оборота) перката на радиатора си вдига оборотите и се чува звук все едно излита самолет или все едно се включва турбо. Като е на свободни обороти без газ си се движи нормално. Оправя се след около една минута каране. После като я загася и запаля и пак става така. Няма значение дали е загряла или студена. Скоро сменях виското...Перката е механична.
Някой има ли идея от какво може да е това и дали е проблем?
колега аз имам същия проблем или поне доколкото разбирам е същия.както казваш с подаване на газ и вдигане на оборотите и звука се усилва,при покой шума също трябва да го има,но просто не е толкова осезаем.на мен лично се оказа че лагерите са ми позаминали и перката има лек луфт.работата не е фатална можеш да си караш,само гледай стрелката на температура да не отиде по-дясно отколкото трябва,това ще рече че перката е отказала и веднага пускай климатика,за да се задейства и неговта перка и да компенсира.виж на спрял двигател като завъртиш с ръка перката дали ще затегне след няколко връткания,попринцип трябва да стегне

Re: Проблем с оборотите на перката
Denev, виското, което сложих е Behr и също беше скъпо...Винаги си се грижа за нея както трябва, а тя само ме разочарова
Изглежда, че повечето мнения са, че всичко е Ок, така че за сега няма да предприемам нищо.
А, между другото и на горещ двигател в началото вие около минута.

Изглежда, че повечето мнения са, че всичко е Ок, така че за сега няма да предприемам нищо.
А, между другото и на горещ двигател в началото вие около минута.
Чък Норис не спи, той изчаква! 

- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Re: Проблем с оборотите на перката
Denev написа:pgv64 написа:Колега в грешка си ! Не лъжи момчето ! Когато виското е ново и читаво при прървоначално сартиране на студен двг. вие като турбо , после утихва и започва пак когато двигатела загрее над допустимото за да компенсира и охлади!
тея работи дето съм ги писал по-горе се отнасят за чисто ново виско BehrHella и 245лв!!!
... при стартиране въздушната струя е една идея по-силна ама чак пък да "вие като турбо", всъщност въобще не вие!
... и при нормално извънградско каране, пък дори и градско (ако не попаднеш в някво задръстване или нещо подобно) просто няма как да го чуеш това виско!!!
Колега аз съм със същото виско БеерХела и мога да потвърдя че съм го чувал 4-5 пъти за 2 години(обикновенно на смяна летнои зимни гуми - като се заседя много в някое кръгче


Случая на колега също АБСОЛЮТНО НОРМАЛЕН - почти всяко виско при палене е зацепено докато се развърти вътре силикона и след минута утихва и така

Така че колега няма от какво да се притесняваш, караи и си свиркаи

Re: Проблем с оборотите на перката
Това виско не го разбирам. Всеки казва различно мнение и начин на тестване.
Моята кола за сега няма проблеми със заграването. С нова водна помпа и термостат съм.
Стрелката на температурата винаги стои на 12 часа.
Но колкото и пъти на загрял двигател да съм пробвал да спра перката винаги съм успява. Дори веднъж я хванах с ръка при загрял мотор и един приятел изфорсира колата. Е перката не успя да пренебрегне усилието на ръката ми.
За сега мисля да не сменям виското.
Моята кола за сега няма проблеми със заграването. С нова водна помпа и термостат съм.
Стрелката на температурата винаги стои на 12 часа.
Но колкото и пъти на загрял двигател да съм пробвал да спра перката винаги съм успява. Дори веднъж я хванах с ръка при загрял мотор и един приятел изфорсира колата. Е перката не успя да пренебрегне усилието на ръката ми.
За сега мисля да не сменям виското.
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Re: Проблем с оборотите на перката
bmw325tds написа:Това виско не го разбирам. Всеки казва различно мнение и начин на тестване.
Моята кола за сега няма проблеми със заграването. С нова водна помпа и термостат съм.
Стрелката на температурата винаги стои на 12 часа.
Но колкото и пъти на загрял двигател да съм пробвал да спра перката винаги съм успява. Дори веднъж я хванах с ръка при загрял мотор и един приятел изфорсира колата. Е перката не успя да пренебрегне усилието на ръката ми.
За сега мисля да не сменям виското.
Хубавото виско трябва да се включва рядко - в наи големите жеги и при задръстване или издевателства над колата и то на едно място

Само турските ментета за по 80 лева се включват веднага щом колата достигне 90 градуса и са си включени постоянно

От там нататък вие си правете сметките кои какво иска да слага и да сменява

- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Проблем с оборотите на перката
По-добре сега лятото да се включва по-често или постоянно от колкото само при много загрял мотор,че глава не вярвам на някой да му се сменя заради това,че виското му е работело прекалено прецизно а случайно в радиатора му е имало болкуци,които са му попречили да се охлажда и прецизното виско не е успяло да помогне на време да охлади задръстения радиатор така както германеца го е предвидил.Така че не е кой знае каква загуба,че се включва по-често от колкото е нормалното или че е постоянно зацепено.И в разхода дори не се отразява повече от 100-200 мл/100км.
Ето и друга тема за виското. viewtopic.php?f=8&t=200932
Ето и друга тема за виското. viewtopic.php?f=8&t=200932
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Re: Проблем с оборотите на перката
Dream_BMW написа:По-добре сега лятото да се включва по-често или постоянно от колкото само при много загрял мотор,че глава не вярвам на някой да му се сменя заради това,че виското му е работело прекалено прецизно а случайно в радиатора му е имало болкуци,които са му попречили да се охлажда и прецизното виско не е успяло да помогне на време да охлади задръстения радиатор така както германеца го е предвидил.Така че не е кой знае каква загуба,че се включва по-често от колкото е нормалното или че е постоянно зацепено.И в разхода дори не се отразява повече от 100-200 мл/100км.
Ето и друга тема за виското. viewtopic.php?f=8&t=200932
Що ли ви обяснявам и аз все едно си нямам друга работа.То вие си знаете бе, аз кво мога да ви кажа, като вие си ги разбирате нещата

Колега ако искаш и зимата може да си го зацепиш постоянно - еи така за всеки случаи, па що да не го фърла и аз моито за 250 лева и ше си купя едно за 80 да ми е по спокоино и за всеки случаи ахаххахахах
Може и напрааво кат на ладите едно време да си го вържа на твърда връзка към водната помпа и тва е



Всеки сам си решва кое е наи доброто за неговата кола, ма като гледам кви ми ги плещиш за некви 200 грама от горе при зацепено вискооо ти пожелавам успех



- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Проблем с оборотите на перката
Изрода написа:Dream_BMW написа:По-добре сега лятото да се включва по-често или постоянно от колкото само при много загрял мотор,че глава не вярвам на някой да му се сменя заради това,че виското му е работело прекалено прецизно а случайно в радиатора му е имало болкуци,които са му попречили да се охлажда и прецизното виско не е успяло да помогне на време да охлади задръстения радиатор така както германеца го е предвидил.Така че не е кой знае каква загуба,че се включва по-често от колкото е нормалното или че е постоянно зацепено.И в разхода дори не се отразява повече от 100-200 мл/100км.
Ето и друга тема за виското. viewtopic.php?f=8&t=200932
Що ли ви обяснявам и аз все едно си нямам друга работа.То вие си знаете бе, аз кво мога да ви кажа, като вие си ги разбирате нещата![]()
Колега ако искаш и зимата може да си го зацепиш постоянно - еи така за всеки случаи, па що да не го фърла и аз моито за 250 лева и ше си купя едно за 80 да ми е по спокоино и за всеки случаи ахаххахахах
Може и напрааво кат на ладите едно време да си го вържа на твърда връзка към водната помпа и тва е![]()
![]()
![]()
Всеки сам си решва кое е наи доброто за неговата кола, ма като гледам кви ми ги плещиш за некви 200 грама от горе при зацепено вискооо ти пожелавам успех![]()
![]()
Никъде не съм казвал че някой трябва да си купува евтино или да изхвърли скъпото си.За лятото не е проблем ако е зацепено повече от колкото ще е зацепено оригиналното.А ако е зацепенио и през зимата,то е ясно че е за смяна.Разхода от 100-200 мл в повече е реален,тъй като и твоето за 250 лв ще е зацепено доста често заради жегите,което не виждам как ще ти даде кой знае колко по-голяма икономия.Нали виждам на борда какво показва,да не мислиш че само предполагам колко ми се е вдигнал разхода.Няма да влизам в спорове и да цапаме темата,просто говорех от практична гледна точка,иначе всеки знае кое е най-добре за колата му и нямаше да слага други части освен оригиналните.
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Проблем с оборотите на перката
колеги, мой приятел работи в представителствителство на бмв- той твърди , че виското е часта която най често дефектира- говорим нови оргинални части на бмв, не алтернативни.
аз също съм имал проблеми- на е23ката ми е зацепен постоянно с 2 винта, перката ми е нова със здрави лопатки и имам дифузор. термостата и водна помпа са ми нови, радиатора е добър. обикновено стрелката ми седи на 12 без 1, но лятото баш в жегите отива на 12, даже понякога на 12 и 1. психирах се и си сложих допълнителни ел. вентилатори от предната страна, който засега са с ключе (за екстрени ситуации), но за в бъдеще ми се ще да сложа датчик.
може да ви се стори селско решение на проблема, но за 100-200 грама, та и цяло кило да е, не ми се рискува глава.
на 315ката е заводски зацепена постоянно перка
,няма виско няма миско , въпреки това и там стрелката в жега и след продължителна работа на двг отива към 12, 12и1. в интерес на истината обаче радиатора не е оргинал.
имам чувството обаче, че в бг лятото е доста по- жега отколкото в германия, може би от там идва част от проблема.
аз също съм имал проблеми- на е23ката ми е зацепен постоянно с 2 винта, перката ми е нова със здрави лопатки и имам дифузор. термостата и водна помпа са ми нови, радиатора е добър. обикновено стрелката ми седи на 12 без 1, но лятото баш в жегите отива на 12, даже понякога на 12 и 1. психирах се и си сложих допълнителни ел. вентилатори от предната страна, който засега са с ключе (за екстрени ситуации), но за в бъдеще ми се ще да сложа датчик.
може да ви се стори селско решение на проблема, но за 100-200 грама, та и цяло кило да е, не ми се рискува глава.
на 315ката е заводски зацепена постоянно перка

имам чувството обаче, че в бг лятото е доста по- жега отколкото в германия, може би от там идва част от проблема.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани