проблем с климатика на е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- fullname
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 27.02.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36
- Мечтае да кара: мотопед
проблем с климатика на е36
Днес реших да отида да си заредя климатика като си мислех 4е фрионат е истекал когато сложихме монометрите показва осем бара налегане като запалих колата перката трагва и компресора сащо но не духа студено казахами че проблема е в кмпресора защото когато пусна климатика от осем трябвало да падне на три бара кажете дали е от компресора да знам дали да тарся друг или може да е от нещо друго.Благодаря предварително.
- BMW318 i-KOKO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 12.09.2008
- Местоположение: РВ1987ВР London
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318i M43
- Мечтае да кара: M4
Re: проблем с климатика на е36
Филтара на климатика сменял ли си до сега от както имаш колата.Като пусеш климтика след една,две минути пипни тръбата да видиш дали е студена.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с климатика на е36
fullname написа:Днес реших да отида да си заредя климатика като си мислех 4е фрионат е истекал когато сложихме монометрите показва осем бара налегане като запалих колата перката трагва и компресора сащо но не духа студено казахами че проблема е в кмпресора защото когато пусна климатика от осем трябвало да падне на три бара кажете дали е от компресора да знам дали да тарся друг или може да е от нещо друго.Благодаря предварително.
Колега провери тези неща дето ти обясних по телефона и пиши да видим какво ще излезе.
- fullname
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 27.02.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36
- Мечтае да кара: мотопед
- pisarov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 14.10.2009
- Местоположение: svilengrad
- Пол: Мъж
- Кара: 320 coupe
Re: проблем с климатика на е36
какво стана колега оправили климатика от какво е било,че и аз имам същите псимтоми и незнам какво да правя
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: проблем с климатика на е36
oci написа:fullname написа:Днес реших да отида да си заредя климатика като си мислех 4е фрионат е истекал когато сложихме монометрите показва осем бара налегане като запалих колата перката трагва и компресора сащо но не духа студено казахами че проблема е в кмпресора защото когато пусна климатика от осем трябвало да падне на три бара кажете дали е от компресора да знам дали да тарся друг или може да е от нещо друго.Благодаря предварително.
Колега провери тези неща дето ти обясних по телефона и пиши да видим какво ще излезе.
e,тези неща ,защо не ги написа и тук да знаят и други


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с климатика на е36
jbankov написа:oci написа:fullname написа:Днес реших да отида да си заредя климатика като си мислех 4е фрионат е истекал когато сложихме монометрите показва осем бара налегане като запалих колата перката трагва и компресора сащо но не духа студено казахами че проблема е в кмпресора защото когато пусна климатика от осем трябвало да падне на три бара кажете дали е от компресора да знам дали да тарся друг или може да е от нещо друго.Благодаря предварително.
Колега провери тези неща дето ти обясних по телефона и пиши да видим какво ще излезе.
e,тези неща ,защо не ги написа и тук да знаят и други
Нищо не е тайно просто по телефона по ясно и точно може да се разбреш.
При положение, че климатика е зареден с фреон, но той трябва да си бъде в граници както го дават за определената кола и компресора не включва има няколко възможни варианта.
-бушон
-реле
-модул за управление
И по вероятната и най-често срещана причина
-електромагнита на компресора - това представлява една бубина или най-просто казано намотка която когато натиснеш снежинката създава магнотно поле и залепва съединителя на компресора /щракането което се чува/ и по този начин включва компресора.
Напрактика компресора не електрически така, че няма какво да му изгори той се върти от дигателя с ремък като включването му и спирането става с този електромагнитен съединител.
Той се проверява като се откачи буксата и се замери съпротивлението на намотката на бобината трябва да е около 4,5 ома ако е здрава намотката тогава се пуска климатика и се мери по кабела до компресора или на буксата при пуснат климатик трябва да идва 12 волта.
Идва ли 12 волта а не щрака съединителя значи бобината е изгоряла, може да се пробва директно бобината като от акумулатара се подаде директно 12 волта за да сте сигурни, че проблема не е компресора или по точно в бобината.
Ако с бобината всичко е наред тогава трябва да се провери датчика за високо налягане, който седи на дехидратора той има функцията при определено налягане да включи компресор и перката затова е с четири кабела или с две двойни букси така е само за е36 защото се прави с два вида датчици, та този датчик е обикновен ключ при определено налягане затваря веригата.
Той може да се провери като се окъсят крачетата две по две като пъро се откача буксата замерва се на кои крачета идва 12 волта при пуснат климатик и на самата букса се прави мостче по този начин при единия вариант ще тръгне компресора, при другия перката.
Датчика за високо налягане на е36 не се чете като грешка при диагностика така, че ако отидете на диагностика и ви кажат, че не е от него да знаете че той не е вързан към модула на климатроника.
Но общо взето е това тръгва се от бобината на компресора, ако не идва ток до нея тогава датчика за високо налягане ако при него идва ток за компресор, но датчика не затваря, а когато вие го замостите и тръгне значи е той.
Но този датчик затваря веригата само при определено налягане и както писах в началото всички тези неща се проверяват при положение, че системата е пълна с фреон иначе датчика няма как да отчете че има нялягане за да включи компресора и това може да ви подведе.
Е това е дано съм бил полезен на някой ако има проблеми и мога да помогна на Л.С или на талефона.
- Anfiro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 8.11.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: In the 90's
Re: проблем с климатика на е36
Имах сходен проблем преди 2 седмици. При мен се оказа, че е от бушон - виж ги тях първо, мисля, че 4 или 5 бяха за климата! 



Re: проблем с климатика на е36
И аз имах такъв проблем. Климатика не беше пускан отдавна и като го дозаредих всичко си работи ама не духа студено и на манометрите налягането не падаше. Подадохме около 4000-4500 оборота за около минута и нещо като се отпуши направо хвръкнаха снежинки в купето. Компресорите понякога правели такива проблеми особено ако са лопаткови. Успех с оправянето на проблема.
- pisarov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 14.10.2009
- Местоположение: svilengrad
- Пол: Мъж
- Кара: 320 coupe
Re: проблем с климатика на е36
bobo_ld написа:И аз имах такъв проблем. Климатика не беше пускан отдавна и като го дозаредих всичко си работи ама не духа студено и на манометрите налягането не падаше. Подадохме около 4000-4500 оборота за около минута и нещо като се отпуши направо хвръкнаха снежинки в купето. Компресорите понякога правели такива проблеми особено ако са лопаткови. Успех с оправянето на проблема.
колега с какъв модел климатик си с дигитален или с вратките и сега как е правилити проблеми ,че и аз имам сащия проблем сичко си рабори има фреон но не духа както трябва от (8 до 10 градуса) на мен това ми се струва слабо до колкото знам трябва да духа около 5 градуса.Ходих при майстор и според него проблема е в някав клапан който бил в компресора и се ебавал.Вазможно ли е проблема да е от този клапан, и можели да се ремонтира този клапан
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: проблем с климатика на е36
pisarov написа:колега с какъв модел климатик си с дигитален или с вратките и сега как е правилити проблеми ,че и аз имам сащия проблем сичко си рабори има фреон но не духа както трябва от (8 до 10 градуса) на мен това ми се струва слабо до колкото знам трябва да духа около 5 градуса.Ходих при майстор и според него проблема е в някав клапан който бил в компресора и се ебавал.Вазможно ли е проблема да е от този клапан, и можели да се ремонтира този клапан
Има ли достатъчно фреон? Тая събота пълних моя,беше като теб,духа и охлажда но му трябваше време,температурата не бе достатъчно ниска... Оказа се че бяха останали 530г,доляхме до 820г и сега мисля е добре. Майстора мери температурата в въздуховода и беше отрицателна...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: проблем с климатика на е36
~Мишо~ написа:[...Майстора мери температурата в въздуховода и беше отрицателна...
Това, колега, ме хвърля в джаза...


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: проблем с климатика на е36
Ми и аз така се почудих,но той я мери с тия безконтактните термометри - инфрачервен ли се водеше
Нямах много възможност да го следя,но съм виждал на доста коли да се обледеняват тръбите... За сега така ме устройва,датчика едва ли е повреден иначе климатика щеше да спира аварийно от високо налягане... Като ми остане време да разуча системата ще имам представа какво точно става.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: проблем с климатика на е36
Към колегата Oci
Колега , моля за съвет може да ми отговориш и на ЛС но е желателно тук , защото ако има някой с сходен проблем да му се помогне и на него
318i '97 год Дигитален Климатроник
Зареден миналата година август месец
При проверката - без проблеми на вакуум , без проблем на налягане
Но , още като ми го заредиха забелязах че не духа достатъчно студено.изходната температура от централната конзола не е по ниска от около 13 градуса.Там където ми го заредиха ми казаха че било нормално , но аз не го смятам за нормално
.Увериха ме че след като си сменя филтъра в купето щяло да падне още малко.
Следователно смених филтъра в купето но ефект нямаше.
И още един проблем който забелязах , от духалката към прозореца , при пуснат климатик , духа топъл въздух , а на останалите духалки студен. Това предполагам е клапа на парното която не затваря добре , но ако греша моля да ме поправиш.
Предварително благодаря
Колега , моля за съвет може да ми отговориш и на ЛС но е желателно тук , защото ако има някой с сходен проблем да му се помогне и на него

318i '97 год Дигитален Климатроник
Зареден миналата година август месец
При проверката - без проблеми на вакуум , без проблем на налягане
Но , още като ми го заредиха забелязах че не духа достатъчно студено.изходната температура от централната конзола не е по ниска от около 13 градуса.Там където ми го заредиха ми казаха че било нормално , но аз не го смятам за нормално

Следователно смених филтъра в купето но ефект нямаше.
И още един проблем който забелязах , от духалката към прозореца , при пуснат климатик , духа топъл въздух , а на останалите духалки студен. Това предполагам е клапа на парното която не затваря добре , но ако греша моля да ме поправиш.
Предварително благодаря

- djpamboss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 29.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp
Re: проблем с климатика на е36
За другото немога да ти дам отговор
, но за градусите - аз днеска направих процедурата по зареждане и изходната температура беше от 3-6 градуса варираше
, момчетата казаха че е много добре така ....... миналото лято се циганих и си го заредих при един не много надежден майстор
и също не духаше толкова судено колкото сега ........
Тоест определено температурата от 13градуса не е нормална !!!



Тоест определено температурата от 13градуса не е нормална !!!


29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани