теч на вода в купето - сваляне "прасе" парно
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
теч на вода в купето - сваляне "прасе" парно
Здравейте,някой би ли помогнал като каже как се сваля "прасето" на парното под чистачките на е36 м40,съмнявам се че от там ми тече вода в купето.Отечките са чисти
Последна промяна rplamen на 24 Май 2010, 18:47, променена общо 1 път
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: теч на вода в купето - сваляне "прасе" парно
Не се налага да се сваля парното за да решиш проблема.Имаш два гумени водостока,които в долния си край са направени като "клин" и с времето от прахоляците и нечистотиите се запушват.Намират се на щита между двигателя вътрешната част на купето.Просто ги извади,измий и си ги монтирай обратно.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
Re: теч на вода в купето - сваляне "прасе" парно
чистих ги пич,махнах и ламарината над тях,силиконирах около туй прасе колкото мога,е няма само докато ливна малко вода и влиза в краката ми.Махнах корите,жабката и филтъра на климатроника и като полея вода отпред прави пътечка зад централната колона отгоре и от кутията на филтъра.Незнам за да го сваля това прасе дали трябва да махна и таблото.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: теч на вода в купето - сваляне "прасе" парно
rplamen написа:Незнам за да го сваля това прасе дали трябва да махна и таблото.
Задължително трябва да свалиш таблото !
Прасето няма да излезе без да си свалил таблото....
Сваляш таблото , махаш централната конзола, сваляш вентилатора от двигателния отсег , освобождаваш металните тръби , които служат като опора на таблото (те са две , една е от страната на пасажера , една от страната на шофьора) , отвиваш четирите болта , които държат прасето за купето (от двигателния отсег , ще ти трябва дълбока вложка 10-ка) , отиваш болта , които е в основата на прасето (близо до скоростния лост) и прасето излиза .....
Вероятно гарнитурата , която е м/у прасето и купето се е скапала и ти пуска вода , а може и от уплътнението на тръбите за радиаторчето на парното да изпуска водата ....
Аз когато свалях прасето след това слагах силикон на гарнитурата , за да уплътни хубаво и работата заспа ....
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: теч на вода в купето - сваляне "прасе" парно
Ние го правихме това на една кола само че при свален мотор и беше доста удобно
Иначе вентилатора може и да не го вадиш ,но има една кофти метална гръба от към шофиора която трябва да развиеш и да я смъкнеш странично

Иначе вентилатора може и да не го вадиш ,но има една кофти метална гръба от към шофиора която трябва да развиеш и да я смъкнеш странично

Re: теч на вода в купето - сваляне "прасе" парно
ok,днес ще махна корите на стъклото и ламарините пред вентилатора и ще видя какво ще правя
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани