Проблем с ЗАПАЛВАНЕТО
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с ЗАПАЛВАНЕТО
Здравейте,
крам 325 ТДС и от известно вереме започна да пали от 3-ти път. Това става сутрин само или ако през деня съм спрял на наклон и предницата е доста по на високо от задницата. Ходих при майстор и той посочи един цилиндър в дясната част на купето (над двигателя) и каза че тям имало някакви клапи и те се били скапали ??? Дали това е проблема, щото много трудно се намират майстори за БМВ и повечето приказват глупости. Та самия майстор ми каза че тази (джага) била много скъпа и ми сложи обиконвен клапан на пътя на нафтата за да не се изтича в резервуара и да не ще да пали. Така ама проблема остана и аз не знама какво да правя
Дано някой даде съвет
Спорен ден !
Ивайло
крам 325 ТДС и от известно вереме започна да пали от 3-ти път. Това става сутрин само или ако през деня съм спрял на наклон и предницата е доста по на високо от задницата. Ходих при майстор и той посочи един цилиндър в дясната част на купето (над двигателя) и каза че тям имало някакви клапи и те се били скапали ??? Дали това е проблема, щото много трудно се намират майстори за БМВ и повечето приказват глупости. Та самия майстор ми каза че тази (джага) била много скъпа и ми сложи обиконвен клапан на пътя на нафтата за да не се изтича в резервуара и да не ще да пали. Така ама проблема остана и аз не знама какво да правя

Дано някой даде съвет

Спорен ден !
Ивайло
- Xscape
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320 Ci
- Детайли за колата: Black, M6 Rims
Re: Проблем с ЗАПАЛВАНЕТО
Акумулатора ти добре ли е... Тоя филм с наклона и 1-то палене съм го имал на друга марка кола - оказа се, че е от него, провери все пак, че на дизелакиса си му трябва ток да запали.
Think. Believe. Dream. Dare...
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Проблем с ЗАПАЛВАНЕТО
колега имах същия проблем доакто не оправих теча на нафтовата помпа.. като спра под наклон и нафтата ми се връщаше обратно, губеше си вакума.. виж за течове..
Re: Проблем с ЗАПАЛВАНЕТО
Акумулатора ми е супер ,на Бош от най-силните и е нов.
За теч на нафтовата помпа не мога да кажа ... дали някой знае добър майстор на BMW край Габрово ???
За теч на нафтовата помпа не мога да кажа ... дали някой знае добър майстор на BMW край Габрово ???
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: Проблем с ЗАПАЛВАНЕТО
Колега твоя човек е presko79(тел.0895629410),намира се на 10 километра от габрово посока Търново.Има сервиз и специално разбира от бмв-та 

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Проблем с ЗАПАЛВАНЕТО
Gancho написа:Колега твоя човек е presko79(тел.0895629410),намира се на 10 километра от габрово посока Търново.Има сервиз и специално разбира от бмв-та
и най-вече от дизели

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с ЗАПАЛВАНЕТО
колега,според мен е помпата в реззервуара.заштот тя играе тази роля да качва гориво когатое под 15литра.а ти казваш ,че го прави коато е на наклон.погледни я мисля ,че е от нея.успех.
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Проблем с ЗАПАЛВАНЕТО
borcho6 написа:колега,според мен е помпата в реззервуара.заштот тя играе тази роля да качва гориво когатое под 15литра.а ти казваш ,че го прави коато е на наклон.погледни я мисля ,че е от нея.успех.
Ако не се лъжа,даже и помпата да не му подкачва,гнп-то си издърпва нафта.
Колега какво имаш впредвид,че пали от 3ти път.Отделно виж да не смуче въздух от някъде.За възвратния клапан,той добре го е сложил,но щом не върши работа пак,значи проблема не би трябвало да е там.Чувах преди време,за абсолютно същия проблем,но не помня какво беше решението на цялата задача,утре ще питам и ще говоря с факти,за сега хвърлихме боба.
п.п за преско79 и аз подкрепям идеята,ако имаш възможност.
п.п2 мисля,че съм срещал подобна тема във форума,разбутай търсачката.

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
Re: Проблем с ЗАПАЛВАНЕТО
Така
,
какво значи пали от трети път ---
1. Започва да върти здраво но не се пробва да запали (все едно няма нафта). При първото въртене винаги "прекашля" 1 път и ако тогава не хвана продължавам с въртенето
:):) - 4-5 секунди
2. път - върти върти и върти но изобщо не "прекашля" да запали - поне 10 секунди
3. път - върти към 4-5 секуднти и започва да "прекашля" и тогава най-вероятно успява да запали.
4. път -- Много рядко се налага да въртя 4-ти път. и ако стане то пали почти от раз
:):)
Относно засмукан въздух да попитам как мога да разбера дали го прави ???
П.П. нещо не успявам да се справя добре с търсачката ... но пак ще пробвам
:):)

какво значи пали от трети път ---
1. Започва да върти здраво но не се пробва да запали (все едно няма нафта). При първото въртене винаги "прекашля" 1 път и ако тогава не хвана продължавам с въртенето

2. път - върти върти и върти но изобщо не "прекашля" да запали - поне 10 секунди
3. път - върти към 4-5 секуднти и започва да "прекашля" и тогава най-вероятно успява да запали.
4. път -- Много рядко се налага да въртя 4-ти път. и ако стане то пали почти от раз

Относно засмукан въздух да попитам как мога да разбера дали го прави ???
П.П. нещо не успявам да се справя добре с търсачката ... но пак ще пробвам

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с ЗАПАЛВАНЕТО
ivajlo55 написа:Така,
какво значи пали от трети път ---
1. Започва да върти здраво но не се пробва да запали (все едно няма нафта). При първото въртене винаги "прекашля" 1 път и ако тогава не хвана продължавам с въртенето:):) - 4-5 секунди
2. път - върти върти и върти но изобщо не "прекашля" да запали - поне 10 секунди
3. път - върти към 4-5 секуднти и започва да "прекашля" и тогава най-вероятно успява да запали.
4. път -- Много рядко се налага да въртя 4-ти път. и ако стане то пали почти от раз:):)
Относно засмукан въздух да попитам как мога да разбера дали го прави ???
П.П. нещо не успявам да се справя добре с търсачката ... но пак ще пробвам:):)
Moже да си видиш маркуча след горивния филтър за мехури, огледай ГНП за теч, дюзите също за теч. маркучите за обратна нафта дали са здрави.
По това дето си описал за паленето 100% гълта въздух.

- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Проблем с ЗАПАЛВАНЕТО
Ако всичко това става на студен двигател виж свещите,мен при 4 изгорели така ми правеше.......дай им някоя сутрин подгрев и ги пипни коя грее и коя не.Толкова от мен. 
Колегата VLD е казал останалото

Колегата VLD е казал останалото

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
Re: Проблем с ЗАПАЛВАНЕТО
arr0gance написа:borcho6 написа:колега,според мен е помпата в реззервуара.заштот тя играе тази роля да качва гориво когатое под 15литра.а ти казваш ,че го прави коато е на наклон.погледни я мисля ,че е от нея.успех.
Ако не се лъжа,даже и помпата да не му подкачва,гнп-то си издърпва нафта.
Колега какво имаш впредвид,че пали от 3ти път.Отделно виж да не смуче въздух от някъде.За възвратния клапан,той добре го е сложил,но щом не върши работа пак,значи проблема не би трябвало да е там.Чувах преди време,за абсолютно същия проблем,но не помня какво беше решението на цялата задача,утре ще питам и ще говоря с факти,за сега хвърлихме боба.
п.п за преско79 и аз подкрепям идеята,ако имаш възможност.
п.п2 мисля,че съм срещал подобна тема във форума,разбутай търсачката.
колега тази помпа е точно за това да качва гориво при малко наличност в резервуара.аз не съм казал ,че гнп не качва но под 10-15 л гориво качва помпата в резервуара.и сам 99% за нея.но диягностиката ще каже най добре,че наистина само гадаем.
Re: Проблем с ЗАПАЛВАНЕТО
Ами няма да е от свещите, щото тази сутрин запалих без проблем от 1 ви път а колата бе студена ...
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Проблем с ЗАПАЛВАНЕТО
Та утре малко се проточи,видях темата и звъннах.Та проблемът за който разправях на познат,е бил 1 към 1 и решението било,че смучела въздух от горивния филтър,незнам как, и защо когато предницата е била по високо от задницата само тогава ставало,и не подкачвала веднага горивото.Та решението било да сложи възвратен клапан на тръбичката която води от гор. филтър към двг и се оправило.Възвратния клапан е от лада самара.....
Вече ти си решаваш какво да правиш


Вече ти си решаваш какво да правиш


Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани