За изтриване - тъпи правила

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 18.05.2008

За изтриване - тъпи правила

Мнение от vzm » 15 Май 2010, 21:31

Въпроса ми е следния: Когато карате с вкючен климатик компресора изключва ли се от време на време? Защото при мен докато колата работи на празен ход компресора не изключва, но когато съм на обороти различни от празния ход се изключва периодично. След търсене на евентуален проблем устанорих че компресора се изключва когато температурата на изпарителя се понижи до +2.5 градуса и се включва отново когато същата достигне +5.5 грдуса. Склонен съм да го приема за нормално - с цел да се избегне обледяване на изпарителя. Колата е 96-ти набор М52Б20 седан. Благодаря предварително.
Последна промяна vzm на 29 Юни 2018, 9:15, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Питане за дигиталния климатроник.

Мнение от oci » 16 Май 2010, 16:57

vzm написа:Въпроса ми е следния: Когато карате с вкючен климатик компресора изключва ли се от време на време? Защото при мен докато колата работи на празен ход компресора не изключва, но когато съм на обороти различни от празния ход се изключва периодично. След търсене на евентуален проблем устанорих че компресора се изключва когато температурата на изпарителя се понижи до +2.5 градуса и се включва отново когато същата достигне +5.5 грдуса. Склонен съм да го приема за нормално - с цел да се избегне обледяване на изпарителя. Колата е 96-ти набор М52Б20 седан. Благодаря предварително.



Правилно си установил колега това е нормалната работа на компресора на самия топлообменик има датчик който следи температурата на изпарителя и той спира компресора.
Това което си установил, че при различни обороти от нормалните на празен ход се изключва идва от датчика за високо налягане или пресостата, защото при високи обороти на мотора компресора прави високо налягане около 18-20 бара и тогава пресостата включва втората степен на перката и ако налягането се повиши спира компресора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 18.05.2008

Re: Питане за дигиталния климатроник.

Мнение от vzm » 17 Май 2010, 0:02

Не колега закачахме колата на машина за климатици, сменихме фреона и измерените налягания не бяха високи, дори високото налягане ми се струва малко ниско, но все пак в норма. Единствено температурата на изпарителя пада до "критичен минимум".

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Re: Питане за дигиталния климатроник.

Мнение от vanci88 » 17 Май 2010, 0:28

При мен се изключва на празни обороти - особенно ако е на ниска степен вентилатора.
36436
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Питане за дигиталния климатроник.

Мнение от oci » 17 Май 2010, 4:04

vzm написа:Не колега закачахме колата на машина за климатици, сменихме фреона и измерените налягания не бяха високи, дори високото налягане ми се струва малко ниско, но все пак в норма. Единствено температурата на изпарителя пада до "критичен минимум".


тогава трябва да се види датчика на изпарителя да не си е изменил характеристиките и да спира компресора по късно и от там да ти спира на 2.5 градуса иначе нормалното е да сваля до 5 - 5,5 градуса.
Имах такъв проблем именно от датчика на изпарителя беше отказал и изпарителя замръзваше в следствие на, което вентилатора на купето се затърмозяваше защото струата не може да минава през изпарителя.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook