Как става свалянето на инжекторите?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Как става свалянето на инжекторите?
Здравейте колеги искам да попитам как става свалянето на инжекторите защото съм решил да ги нося на ултра звук? Също ме интересува с какво е по добре да е ултразвука със спирт или с препарат? Колата ми е 316М40.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Как става свалянето на инжекторите?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
това ти е реиката колега
но ми се струва че ще се наложи да махнеш част от смукателния колектор че маи на М40 са на малко неудобно място...
ето и колектора http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
може да се наложи да свлиш номер 5 от схемата
това ти е реиката колега
но ми се струва че ще се наложи да махнеш част от смукателния колектор че маи на М40 са на малко неудобно място...
ето и колектора http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
може да се наложи да свлиш номер 5 от схемата
Re: Как става свалянето на инжекторите?
Със сигорност ще се сваля колектора. А за свалянето на инжекторите трябва ли по специален ключ?
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Как става свалянето на инжекторите?
Никакъв ключ не ти трябва ,само дърпаш и те излизат.
- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: Как става свалянето на инжекторите?
мм да колега задължително се сваля колектора .но за да стигнеш до последния болто които е към купето трябва да свалиш и мрежичката която е под чистачките.от там има 2 болчета които са захванати и държат кабела които отива към кутията с бушоните.след това трябва и самата ваничка да се свали (за която е захваната мрежата).тя мисляче се държи на 4-6 бол4ета но ще те излъжа.самата ваничка малко кофти се изкарва ,а пък слагането е още по гадно
.за да ти е по-лесно махането на инжекторите откачи жилото на гаста за да махнеш напълно колектора (горната част).трябва много лекичко да ги изкараш без напъване,защото има вероятност да скъсаш о-ринговете.а те са майкаси и баща си 38 лева са .онзи ден си взех за мен 8 броя и трябва да ги сменям.от там ти си на ход
поне аз така процидирам за махането на колектора и е много удобно


поне аз така процидирам за махането на колектора и е много удобно

може всичко да е ,да ама не е бмв 

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Как става свалянето на инжекторите?
Относно свалянето-колегите са ти обяснили с подробности.За почистването-чистим ги в ултразвукова вана,заредена с обезмаслител "Meglio",като по време на чистенето,свързваме дюзите към генератор на правоъгълни импулси,който ги отваря със зададена честота.След промиването,ги вадим една по една от ваната и както са прикачени към генератора прокарваме през тях спрей за почистване на карбуратори.При потапянето във ваната махаш долните "о" пръстени (препаратът им действа разяздащо,което не спира при изваждането им от него
).Можеш да ги използваш същите,ако ги запазиш здрави.Цената им е около 3лв. парчето.Успех 


- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: Как става свалянето на инжекторите?
Привет колега .Днеска си смених о-ринговете на инжекторите и направих малко снимки . Не са кои знае какво и дано да ти помогнат 
бая е мръсничка колат ано имам оправдание ,имам проблеми с аксиален лагер съединител и притесвател .седи под едно дърво и си е е...о майката.не е карам за да не ее добъгна още повече .майсто утре ще дойде да е оправяме
За начало отвиваш болчетата на черния капак който се намира над дросела и металния държач кадето регулираш ръчно жилото.
http://prikachi.com/images.php?files/1574723p.jpg
След това за по-лесно свали жилото на гаста .То е захванато за пласмасов държач .Сваля се заедно с държача
http://prikachi.com/images.php?files/1574735Y.jpg
След това се сваля мрежичката под чистачките .
http://prikachi.com/images.php?files/1574738z.jpg
След това се сваля самата ваничка на която се намира мрежичката .поне при мен имаше 3 болчета
http://prikachi.com/images.php?files/1574744c.jpg
След което има 2 болчета които държат кабела от акумулатора към кутойката с бушоните.
http://prikachi.com/images.php?files/1574753i.jpg
след това с леко местене нагоре-надолу ,напред-назад ,но с леко поклащане на самата ваничка трябва да е изкараш .Ще видиш малко зор но става
http://prikachi.com/images.php?files/1574759g.jpg
така изглежда ситуацията след махането на ваничката .
http://prikachi.com/images.php?files/1574765Y.jpg
Откачаш маркучите които отиват към входящия колектор (гуфрирания,под дросела има 1 букса с кабел,от стъпковия мотор маркуча.тънкия маркуч които е за налягането май ако бъркам поправетеме не разбирам много,сваляш под дросела 3 -те маркуча те са захванати със скоби)
http://prikachi.com/images.php?files/1574766w.jpg
Като се увериш ,че си откачил всичко необходимо за да преместиш колектора ,местиш го леко настрани но внимавай да не скъсаш другите 2 тънки маркуча които отиват за дросела(аз поне не ги откачх защото после няма да знам как да ги закача обратно)отвиваш тези 2 болта които са в червен кръг
http://prikachi.com/images.php?files/1574777n.jpg
След това откачаш маркучите които са за горивото(поне аз оспях 1 защото другия е бая тесен и бая зор
).За да освободиш куплонга с кабелите които отиват към инжекторите има 4 скобички (отбелязани са с червен кръг)след като ги освободиш напълно с леко поклащане става номера.значи под тръбопровода за горивото(рейкат) кадето са захванати горната част на инжекторите са захванати с железни пластини.трябва да се махнат за да се освободат инжекторите от горната част.Самото освобождаването на дюзите става става с леко поклащаане(но ще се поизпотиш).Ако смяташ да ги сменяш давай им жега поне като мен
.но и бая зор видях докато ги изкарам .Долната част е по същия начин с поклащане .Там не са захванати за нищо.Внимавай обаче ,че като тръгнеш да махаш маркучите за горивото бая гориво ще изтече (при мен горе долу към 150 - 200 мл)
http://prikachi.com/images.php?files/1574809T.jpg
Махането на гумите става с широка отверка като леко е приплъзваш под ъгал нагоре ,но внимаваш да не им даваш зор защото лесно се късат.
http://prikachi.com/images.php?files/1574863X.jpg
монтажа става по обратня начин.намазваш ги лекичко пръстените (с по 1 капка масло на гумичка)с масло аз поне го взех от щеката .поставяш ги инжекторите на металния тръбопровод(дето не помна името му кадето тече бензина по него)с леко поклащане (те влизат лесно като са мазни).Слагаш им железните скоби които държат инжектора за тръбопровода(рейката).Постави ги лекичко с леко поклашане по местата им в колектора.нагласи металните скоби на местата които захващат горната част на дюзите за кабелите им.с леко претискане те ще щракнат за инжекторите. От там си ти вече
дано да съм ти помогнал и се извинявам за неграмотно ми писане

бая е мръсничка колат ано имам оправдание ,имам проблеми с аксиален лагер съединител и притесвател .седи под едно дърво и си е е...о майката.не е карам за да не ее добъгна още повече .майсто утре ще дойде да е оправяме

За начало отвиваш болчетата на черния капак който се намира над дросела и металния държач кадето регулираш ръчно жилото.
http://prikachi.com/images.php?files/1574723p.jpg
След това за по-лесно свали жилото на гаста .То е захванато за пласмасов държач .Сваля се заедно с държача
http://prikachi.com/images.php?files/1574735Y.jpg
След това се сваля мрежичката под чистачките .
http://prikachi.com/images.php?files/1574738z.jpg
След това се сваля самата ваничка на която се намира мрежичката .поне при мен имаше 3 болчета

http://prikachi.com/images.php?files/1574744c.jpg
След което има 2 болчета които държат кабела от акумулатора към кутойката с бушоните.
http://prikachi.com/images.php?files/1574753i.jpg
след това с леко местене нагоре-надолу ,напред-назад ,но с леко поклащане на самата ваничка трябва да е изкараш .Ще видиш малко зор но става

http://prikachi.com/images.php?files/1574759g.jpg
така изглежда ситуацията след махането на ваничката .
http://prikachi.com/images.php?files/1574765Y.jpg
Откачаш маркучите които отиват към входящия колектор (гуфрирания,под дросела има 1 букса с кабел,от стъпковия мотор маркуча.тънкия маркуч които е за налягането май ако бъркам поправетеме не разбирам много,сваляш под дросела 3 -те маркуча те са захванати със скоби)
http://prikachi.com/images.php?files/1574766w.jpg
Като се увериш ,че си откачил всичко необходимо за да преместиш колектора ,местиш го леко настрани но внимавай да не скъсаш другите 2 тънки маркуча които отиват за дросела(аз поне не ги откачх защото после няма да знам как да ги закача обратно)отвиваш тези 2 болта които са в червен кръг
http://prikachi.com/images.php?files/1574777n.jpg
След това откачаш маркучите които са за горивото(поне аз оспях 1 защото другия е бая тесен и бая зор


http://prikachi.com/images.php?files/1574809T.jpg
Махането на гумите става с широка отверка като леко е приплъзваш под ъгал нагоре ,но внимаваш да не им даваш зор защото лесно се късат.
http://prikachi.com/images.php?files/1574863X.jpg
монтажа става по обратня начин.намазваш ги лекичко пръстените (с по 1 капка масло на гумичка)с масло аз поне го взех от щеката .поставяш ги инжекторите на металния тръбопровод(дето не помна името му кадето тече бензина по него)с леко поклащане (те влизат лесно като са мазни).Слагаш им железните скоби които държат инжектора за тръбопровода(рейката).Постави ги лекичко с леко поклашане по местата им в колектора.нагласи металните скоби на местата които захващат горната част на дюзите за кабелите им.с леко претискане те ще щракнат за инжекторите. От там си ти вече
дано да съм ти помогнал и се извинявам за неграмотно ми писане

Последна промяна lop_88 на 26 Май 2010, 13:20, променена общо 1 път
може всичко да е ,да ама не е бмв 

Re: Как става свалянето на инжекторите?

- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Как става свалянето на инжекторите?
Добра темичка се заформи с доста снимков материал...евала колега за труда 


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани