супер странни високи обороти+видео!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

супер странни високи обороти+видео!!!

Мнение от Ахил » 01 Апр 2010, 18:57

здравейте.колата е е36 м50 със сименс комп.проблема е ,че когато си иска си вдига сама оборотите до към 2300 и после падат до 1700 това го прави постоянно.ако се угаси в този момент после няма палене.това го прави при загрял мотор..

Добавка от днес 10.04.2010
Колата всъщност прави ето това: http://vbox7.com/play:9f19a10a

При това положение на нещата се кара що годе нормално (като се изключи това, че забива муцуната доста гадно), но ако реши да угасне (или аз я изгася) и после няма палене. То е едно въртене, газта до долу и пак въртене до побъркване и не пали. Замирисва бая на бензин или на газ в зависимост от това на какво се опитва да запали в момента и не пали. Оставям я за 20-тина минути и запалва някак си като понякога е по-зле и от 40 годишен дизел запалването, но тръгва да работи и след малко изчиства работата.
Последна промяна Ахил на 10 Апр 2010, 22:59, променена общо 3 пъти
Кое е по-хубаво от шведската тройка?БАВАРСКАТА тройка:)

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: високи обороти

Мнение от LiTtLeRoCk » 01 Апр 2010, 19:10

Пробвай да разкачиш акумулатора за 20мин. и да почистиш стъпковото моторче.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 29.08.2009
Пол: Мъж

Re: високи обороти

Мнение от godziliaz » 02 Апр 2010, 10:44

Или свали стъпковото моторче и го зачисти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Re: високи обороти

Мнение от Ахил » 02 Апр 2010, 13:23

а за тезт датчици на колянов и разпределителен вал?как да ги разбера дали са наред?може ли да е блокирал ел клапана на вануса? :banghead:
Кое е по-хубаво от шведската тройка?БАВАРСКАТА тройка:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: високи обороти

Мнение от Biogame » 02 Апр 2010, 13:31

Ахил написа:а за тезт датчици на колянов и разпределителен вал?как да ги разбера дали са наред?

Тях може да ги разбереш дали са наред когато ги замериш с мултицед.
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: високи обороти

Мнение от NikiNikolov » 02 Апр 2010, 13:46

Вземи провери от регулатора на налягането на бензина има 1 тънко маркуче, с времето старее и се пука, съответно вдига обороти.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: високи обороти

Мнение от Alexch » 02 Апр 2010, 14:03

И най-вече провери с търсачката на форума! Има десетки полезни теми за твоя проблем. Както вече съм писал - май всички сме минали през него :mhihi:
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 29.08.2009
Пол: Мъж

Re: високи обороти

Мнение от godziliaz » 02 Апр 2010, 15:21

Biogame написа:
Ахил написа:а за тезт датчици на колянов и разпределителен вал?как да ги разбера дали са наред?

Тях може да ги разбереш дали са наред когато ги замериш с мултицед.

Според мен не се рови в тях да ги проверчяваш здрави ще да са. Ако не са притях са дуруги симптомите.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: високи обороти

Мнение от LiTtLeRoCk » 02 Апр 2010, 15:41

Ако има проблем с датчиците колата ще има лош празен ход и при форсиране на двигателя ще прекъсва и няма да може да си изфорсира добре

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 22.11.2009
Пол: Мъж

Re: високи обороти

Мнение от fastv6 » 02 Апр 2010, 15:48

Според мен е от стъпковото моторче, но ще трябва да се направи и диагностика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: високи обороти

Мнение от BorisMW » 02 Апр 2010, 19:04

Един колега беше писал за такъв проблем и при него се оказало пекъснати жици на буксата която влиза в ТПС-а.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 22.11.2009
Пол: Мъж

Re: високи обороти

Мнение от fastv6 » 02 Апр 2010, 21:47

Няма как да е TPS-са тъй като на празен ход той не участва, но ако е прекъснат може понеже ще е отворена веригата.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: високи обороти

Мнение от LiTtLeRoCk » 02 Апр 2010, 23:01

fastv6 написа:Няма как да е TPS-са тъй като на празен ход той не участва, но ако е прекъснат може понеже ще е отворена веригата.

Пробвай и разкачи ТПС-а докато колата работи на празен ход да видиш дали няма веднага двигателя да промени работата си.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 13.03.2010
Пол: Жена

Re: високи обороти

Мнение от silvanitka » 03 Апр 2010, 9:10

Щом си със сименс я вземи и отиди на някой хакер че да ти види компа да не е после да го сменяш щото докато прави така и после забравя някоя дюза отворена и ти пълни двигателя с бензин и става по зле. Да ти го отвори и да го почисти може да има окислено(събира се доста влага там).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Re: високи обороти

Мнение от Ахил » 03 Апр 2010, 10:27

като за начало смених дюзите от 2.5 и смених регулатора за налягането от 530и.самия регулатор струва 50 лева в магазина а на 530 върви със самия горивен филтър.смених филтъра на един приятел и му взех клапана.сега е монтиран на моята горивна рейка:) моя беше на 2.5 бара а неговия е на 3.0. стъпковото моторче се кисне вече 2 дена в коресилин,и смукателите са свалени.не са спукани никъде...гумените уплътнения към главаята са здрави.понеже много трудно се обслужват датчиците при монтирани тръби ,затова искам да ги проверя докато все още е лесно...
П.С. колата прави и друг проблем .сутрин като е студена при рязко подаване на газ се чуди какво да прави,пука в смукателните тръби.като излезне от синята зано е малко по добре но това замисляне си остава.на газ го няма проблема.сменени са:ланда санода,датчик за тем. на двигателя,шайбата на коляновия вал...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кое е по-хубаво от шведската тройка?БАВАРСКАТА тройка:)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook