след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
Здравейте,
тъкмо и се порадвах с летните гуми па и реших да и сменя маслото.
сложих някакво специално за след 100,000км.това ми препоръчаха понеже
имаше нагар отвътре. малеее, така се разтрака и разчука като резачка е.
чак чак чак чак чак чак дори не млъква и на обороти.какво и стана?
това е едно.
другото няма мощ натискам бавно набира.с 70-90 км ми прегря водата. от зор.
термостата е нов работиси.като я загася после не пали. стартера удря и това е.
но...фаровете са на къси и при палене дори не мримигват,
значи акумулатора си е здрав-май.интересното е при работа на празен ход
с мултичета го меря и показва 13,45в.като дръпна жилото пада до 12 в.
сега какво да разбера от това нещо? модела е ВАРТА пломбиран.дали няма вода?
калеги,как да разбера дали акумолатора си е заминало или е нещо друго.
то вместо да се зарежда на високи пада на 12в.
подяволите значи,нищо и нямаше.дори имам клип с 212 км, а сега басси...каруца.
дали станаха тешки летните гуми дето сложих.зимните бяха:
195-50-15 фабрични алумуниеви, а сега са 205-50-16 с стоманени джанти.
направо съм в отчаяно състочние. помогнете моля.
тъкмо и се порадвах с летните гуми па и реших да и сменя маслото.
сложих някакво специално за след 100,000км.това ми препоръчаха понеже
имаше нагар отвътре. малеее, така се разтрака и разчука като резачка е.
чак чак чак чак чак чак дори не млъква и на обороти.какво и стана?
това е едно.
другото няма мощ натискам бавно набира.с 70-90 км ми прегря водата. от зор.
термостата е нов работиси.като я загася после не пали. стартера удря и това е.
но...фаровете са на къси и при палене дори не мримигват,
значи акумулатора си е здрав-май.интересното е при работа на празен ход
с мултичета го меря и показва 13,45в.като дръпна жилото пада до 12 в.
сега какво да разбера от това нещо? модела е ВАРТА пломбиран.дали няма вода?
калеги,как да разбера дали акумолатора си е заминало или е нещо друго.
то вместо да се зарежда на високи пада на 12в.
подяволите значи,нищо и нямаше.дори имам клип с 212 км, а сега басси...каруца.
дали станаха тешки летните гуми дето сложих.зимните бяха:
195-50-15 фабрични алумуниеви, а сега са 205-50-16 с стоманени джанти.
направо съм в отчаяно състочние. помогнете моля.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
на мен ми звучи като да не качва масло, щом не иска да завърти изобщо, вероятно не стига масло и съпротивлението е голямо, ти сигурен ли си, че са ти сипали масло изобщо ? Лампата на таблото гасне ли нормално след палене ? Какво е маслото дето са ти сипали ? Щом е станало веднага след смяната, значи трябва да търсиш проблема там, ама те съветвам да не караш колата в това състояние, щото, ако наистина има проблем, може да направиш тотална щета на мотора.
Като причина аз се сещам да се е случил кофти маслен филтър, виж пробвай да го смениш с някой нов (оригинален за да си сигурен) + всичките уплътнения
Ако пак не стане може да замериш налягането на мслото.
Като причина аз се сещам да се е случил кофти маслен филтър, виж пробвай да го смениш с някой нов (оригинален за да си сигурен) + всичките уплътнения

Ако пак не стане може да замериш налягането на мслото.
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
Колега,отивай някъде и си смени маслото отново,но сложи някое истинско и филтъра задължително!

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
връщаи се в сервиз и не прави опити да я палиш изобщо преди да си сигурен че имаш масло и помпата работи добре...
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
Здравейте колеги,
благодаря Ви за бързите отговори.
сега, маслото е Valvoline MAX 100,000 .
Вносител е Приспа Оил София.
колеги, някакво инфо за маслото имате ли?
филтърът с маслото се смени чисто нов, не си спомням марката но беше в синя кутийка. Джермани.
прикачвам 4 снимки.
проблемът с мощоста си остана.много ме нервира това че като тръгвам така с 1200-1300 об.,
започва да чука все едно ще загасне.,а къде ти въртене на гуми.
за акумулатора Варта светло син как да го пробвам.
благодаря Ви за бързите отговори.
сега, маслото е Valvoline MAX 100,000 .
Вносител е Приспа Оил София.
колеги, някакво инфо за маслото имате ли?
филтърът с маслото се смени чисто нов, не си спомням марката но беше в синя кутийка. Джермани.
прикачвам 4 снимки.
проблемът с мощоста си остана.много ме нервира това че като тръгвам така с 1200-1300 об.,
започва да чука все едно ще загасне.,а къде ти въртене на гуми.
за акумулатора Варта светло син как да го пробвам.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
Здравейте,
забравих да добавя,
маслото си подкачва,лампата не свети.
но работен ход намясто е 13,45 волта при 850 оборота,като дръпна жилото на 2500 пада на 12 волта.
това нормално ли е като зареждане?
забравих да добавя,
маслото си подкачва,лампата не свети.
но работен ход намясто е 13,45 волта при 850 оборота,като дръпна жилото на 2500 пада на 12 волта.
това нормално ли е като зареждане?
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
Поне кажи какво масло си сипал,мотора 18-ска ли е 16-ска ли е???
Какво е това специално масло за след 100 000 км????
То тука почти всички коли са над 250 к км сигурно ти специално масло за над 100 к си сипал.
Какво е това специално масло за след 100 000 км????
То тука почти всички коли са над 250 к км сигурно ти специално масло за над 100 к си сипал.



Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
а ся след маслото бегай да смениш и мотора 

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
Алтернатора не ти зарежда,не е от акумулатора това с напрежението...
Беше ли там като сменяха маслото или я остави и после мина да я вземеш?
Беше ли там като сменяха маслото или я остави и после мина да я вземеш?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
Преди и аз бях с такова масло.И още на 1000 км и го разкарах,двг-то работеше като някой трактор.



- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
Здравейте,
да бях там като сменяха маслото,пред мен отвориха тубата.
мотора М43 1600сс.
послушах Ви и ходих на сервис.
майстора каза че тракането е от хидр. повдигачи.
от пръв поглед за смяна са гарнитурите. и двете.
подробно щели да прегледат бутала болтове и т.н.
а за волтажа след като я взема от сервиза ще търся графитни четки.
дано намеря. ако е рекъл Бог утре ще я размонтират.
след като я взема от сервиза ще споделя с вас.
за сега съм с двойката-кракомобила хехе.
да бях там като сменяха маслото,пред мен отвориха тубата.
мотора М43 1600сс.
послушах Ви и ходих на сервис.
майстора каза че тракането е от хидр. повдигачи.
от пръв поглед за смяна са гарнитурите. и двете.
подробно щели да прегледат бутала болтове и т.н.
а за волтажа след като я взема от сервиза ще търся графитни четки.
дано намеря. ако е рекъл Бог утре ще я размонтират.
след като я взема от сервиза ще споделя с вас.
за сега съм с двойката-кракомобила хехе.
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
Колега 1во за маслото : по принцип БМВта са с капризни мотори гледам на снимките че маслото е 10/40 не е ли малко гъстичко то вярное че не е нов мотор и отдавна сигурно е минал 150 000 км та за тва ти чукат клапаните, защото има едни каналчета за смазване и ако е гъсто маслото няма как да влезне там и да смазва и нали знаеш желязо с желязо като се срщне кво се чува. Аз на моето съм слагал само 5/40 никви такива 10 или 15 дори като нови ги дават да се карат с 0/ така поне знам... Може и да съм в грешка
А колкото до зареждането то е ясно четки на алтернатора, след като ги смениш и ако не ти изкарат дълго време значи колектора ти е заминал

А колкото до зареждането то е ясно четки на алтернатора, след като ги смениш и ако не ти изкарат дълго време значи колектора ти е заминал
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
godziliaz написа:Колега 1во за маслото : по принцип БМВта са с капризни мотори гледам на снимките че маслото е 10/40 не е ли малко гъстичко то вярное че не е нов мотор и отдавна сигурно е минал 150 000 км та за тва ти чукат клапаните, защото има едни каналчета за смазване и ако е гъсто маслото няма как да влезне там и да смазва и нали знаеш желязо с желязо като се срщне кво се чува. Аз на моето съм слагал само 5/40 никви такива 10 или 15 дори като нови ги дават да се карат с 0/ така поне знам... Може и да съм в грешка![]()
А колкото до зареждането то е ясно четки на алтернатора, след като ги смениш и ако не ти изкарат дълго време значи колектора ти е заминал
То щом 10/40 е гъстичко, аз с грес ли карам, след като в едната кола съм с 15/50

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
ако това ти е първата смяна на масло след като си я купил има шанс да са ти сипали няква присадка като я купуваш а мотора така да си е тракал ..10в 40 си е ок за М43 ,не трябва да трака ... за всеки случай първо смени маслото с някво друго и ако пак трака си за ремонт .. относно паленето и напрежението - не ти зарежда алтернатора ,за четки колектор и евентуално бендикс си .. не може като подаваш газ да пада от 13 на 12 волта ,трябва да си държи около 14-14.5 волта при запален двг независимо от консуматорите ,при загасен най малко 12-12.5 .. ако е под 12 при загасен си и за акумулатор или скоро ще бъдеш .
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43
да ,има голям шанс да е някоя добавка .
колега Alexi в горното мнение те попита -дали за първи път сменяш маслото,от както си я купил колата.
пробваи с това -
колега Alexi в горното мнение те попита -дали за първи път сменяш маслото,от както си я купил колата.
пробваи с това -

42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани