след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от repibg » 26 Мар 2010, 2:25

Здравейте,

тъкмо и се порадвах с летните гуми па и реших да и сменя маслото.
сложих някакво специално за след 100,000км.това ми препоръчаха понеже
имаше нагар отвътре. малеее, така се разтрака и разчука като резачка е.
чак чак чак чак чак чак дори не млъква и на обороти.какво и стана?
това е едно.
другото няма мощ натискам бавно набира.с 70-90 км ми прегря водата. от зор.
термостата е нов работиси.като я загася после не пали. стартера удря и това е.
но...фаровете са на къси и при палене дори не мримигват,
значи акумулатора си е здрав-май.интересното е при работа на празен ход
с мултичета го меря и показва 13,45в.като дръпна жилото пада до 12 в.
сега какво да разбера от това нещо? модела е ВАРТА пломбиран.дали няма вода?
калеги,как да разбера дали акумолатора си е заминало или е нещо друго.
то вместо да се зарежда на високи пада на 12в.
подяволите значи,нищо и нямаше.дори имам клип с 212 км, а сега басси...каруца.
дали станаха тешки летните гуми дето сложих.зимните бяха:
195-50-15 фабрични алумуниеви, а сега са 205-50-16 с стоманени джанти.
направо съм в отчаяно състочние. помогнете моля.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от BiTurbo » 26 Мар 2010, 12:41

на мен ми звучи като да не качва масло, щом не иска да завърти изобщо, вероятно не стига масло и съпротивлението е голямо, ти сигурен ли си, че са ти сипали масло изобщо ? Лампата на таблото гасне ли нормално след палене ? Какво е маслото дето са ти сипали ? Щом е станало веднага след смяната, значи трябва да търсиш проблема там, ама те съветвам да не караш колата в това състояние, щото, ако наистина има проблем, може да направиш тотална щета на мотора.

Като причина аз се сещам да се е случил кофти маслен филтър, виж пробвай да го смениш с някой нов (оригинален за да си сигурен) + всичките уплътнения :!:

Ако пак не стане може да замериш налягането на мслото.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от jbankov » 26 Мар 2010, 12:53

Колега,отивай някъде и си смени маслото отново,но сложи някое истинско и филтъра задължително!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от ares2 » 26 Мар 2010, 12:59

връщаи се в сервиз и не прави опити да я палиш изобщо преди да си сигурен че имаш масло и помпата работи добре...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от repibg » 26 Мар 2010, 13:52

Здравейте колеги,

благодаря Ви за бързите отговори.
сега, маслото е Valvoline MAX 100,000 .
Вносител е Приспа Оил София.
колеги, някакво инфо за маслото имате ли?
филтърът с маслото се смени чисто нов, не си спомням марката но беше в синя кутийка. Джермани.
прикачвам 4 снимки.
проблемът с мощоста си остана.много ме нервира това че като тръгвам така с 1200-1300 об.,
започва да чука все едно ще загасне.,а къде ти въртене на гуми.
за акумулатора Варта светло син как да го пробвам.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от repibg » 26 Мар 2010, 13:56

Здравейте,

забравих да добавя,
маслото си подкачва,лампата не свети.
но работен ход намясто е 13,45 волта при 850 оборота,като дръпна жилото на 2500 пада на 12 волта.
това нормално ли е като зареждане?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от Biogame » 26 Мар 2010, 14:49

Поне кажи какво масло си сипал,мотора 18-ска ли е 16-ска ли е???
Какво е това специално масло за след 100 000 км????
То тука почти всички коли са над 250 к км сигурно ти специално масло за над 100 к си сипал.
:driving: :dunno: :driving:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от sonny » 26 Мар 2010, 15:45

а ся след маслото бегай да смениш и мотора :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от ~Мишо~ » 26 Мар 2010, 16:46

Алтернатора не ти зарежда,не е от акумулатора това с напрежението...
Беше ли там като сменяха маслото или я остави и после мина да я вземеш?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от Biogame » 26 Мар 2010, 16:52

Преди и аз бях с такова масло.И още на 1000 км и го разкарах,двг-то работеше като някой трактор.
:driving: :dunno: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от repibg » 26 Мар 2010, 17:52

Здравейте,


да бях там като сменяха маслото,пред мен отвориха тубата.
мотора М43 1600сс.
послушах Ви и ходих на сервис.
майстора каза че тракането е от хидр. повдигачи.
от пръв поглед за смяна са гарнитурите. и двете.
подробно щели да прегледат бутала болтове и т.н.
а за волтажа след като я взема от сервиза ще търся графитни четки.
дано намеря. ако е рекъл Бог утре ще я размонтират.
след като я взема от сервиза ще споделя с вас.
за сега съм с двойката-кракомобила хехе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 29.08.2009
Пол: Мъж

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от godziliaz » 26 Мар 2010, 20:36

Колега 1во за маслото : по принцип БМВта са с капризни мотори гледам на снимките че маслото е 10/40 не е ли малко гъстичко то вярное че не е нов мотор и отдавна сигурно е минал 150 000 км та за тва ти чукат клапаните, защото има едни каналчета за смазване и ако е гъсто маслото няма как да влезне там и да смазва и нали знаеш желязо с желязо като се срщне кво се чува. Аз на моето съм слагал само 5/40 никви такива 10 или 15 дори като нови ги дават да се карат с 0/ така поне знам... Може и да съм в грешка :mhihi:
А колкото до зареждането то е ясно четки на алтернатора, след като ги смениш и ако не ти изкарат дълго време значи колектора ти е заминал


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от sonny » 26 Мар 2010, 21:39

godziliaz написа:Колега 1во за маслото : по принцип БМВта са с капризни мотори гледам на снимките че маслото е 10/40 не е ли малко гъстичко то вярное че не е нов мотор и отдавна сигурно е минал 150 000 км та за тва ти чукат клапаните, защото има едни каналчета за смазване и ако е гъсто маслото няма как да влезне там и да смазва и нали знаеш желязо с желязо като се срщне кво се чува. Аз на моето съм слагал само 5/40 никви такива 10 или 15 дори като нови ги дават да се карат с 0/ така поне знам... Може и да съм в грешка :mhihi:
А колкото до зареждането то е ясно четки на алтернатора, след като ги смениш и ако не ти изкарат дълго време значи колектора ти е заминал

То щом 10/40 е гъстичко, аз с грес ли карам, след като в едната кола съм с 15/50 :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от Alexi » 26 Мар 2010, 21:44

ако това ти е първата смяна на масло след като си я купил има шанс да са ти сипали няква присадка като я купуваш а мотора така да си е тракал ..10в 40 си е ок за М43 ,не трябва да трака ... за всеки случай първо смени маслото с някво друго и ако пак трака си за ремонт .. относно паленето и напрежението - не ти зарежда алтернатора ,за четки колектор и евентуално бендикс си .. не може като подаваш газ да пада от 13 на 12 волта ,трябва да си държи около 14-14.5 волта при запален двг независимо от консуматорите ,при загасен най малко 12-12.5 .. ако е под 12 при загасен си и за акумулатор или скоро ще бъдеш .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: след смяна на маслото ужас!тракане не пали.нямам мощ Е36М43

Мнение от fedoracore » 26 Мар 2010, 22:33

да ,има голям шанс да е някоя добавка .
колега Alexi в горното мнение те попита -дали за първи път сменяш маслото,от както си я купил колата.

пробваи с това -
.JPG
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook